Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SK (2019-2024) => Topic started by: Lup_Alb on February 14, 2025, 03:27:48 AM
-
Versiunea de Germania luata prin Twin Motors Cluj.
Consumul la drumul de intoarcere a fost de 6.8 l/100 mers variat (90 - 110 km/h) asa cum se recomanda la manual in perioada de rodaj.
(https://i.postimg.cc/jDMq8nzB/20250203-084831-resized.jpg) (https://postimg.cc/jDMq8nzB) (https://i.postimg.cc/4Knfj4Py/20250203-084856-resized.jpg) (https://postimg.cc/4Knfj4Py)
(https://i.postimg.cc/3y68hMfB/20250203-084916-resized.jpg) (https://postimg.cc/3y68hMfB) (https://i.postimg.cc/vgVQHPpd/IMG-6960.jpg) (https://postimg.cc/vgVQHPpd)
Dupa al doilea plin, am făcut deja cunostiinta cu surpriza neplăcuta generata de bușonul de la combustibil nestrāns cum trebuie...
(https://i.postimg.cc/mc5Hngx2/IMG-6962.jpg) (https://postimg.cc/mc5Hngx2)
-
Sa il stapanesti sanatos si fara probleme! Cum ti se pare trecand de la diesel la hibrid?
-
Arata foarte bine!
La cat mai multi km fara probleme!
-
Sa il stapanesti sanatos si fara probleme! Cum ti se pare trecand de la diesel la hibrid?
Și mai ales de la berlină la SUV?
Să te poarte cu aceeași grijă cu care te porți și tu cu ea... și avem convingerea că ești un om grijuliu! ;D
-
Felicitări pentru alegere ! Sper să īți placă la fel de mult ca Impreza diesel !
-
Sa il stapanesti sanatos si fara probleme! Cum ti se pare trecand de la diesel la hibrid?
Multumesc ! De vre-un an, eram deja "in the right state of mind" sa fac trecerea la ceva hibrid. Impreza a fost tot timpul daily driver, dar dupa cum stiim toti, cuplul si puterea oferita de diesel nu prea mai putea fi folosit in traficul tot mai aglomerat din oras si deja eram satul de schimbatul vitezei de 5 ori la un semafor In afara nu mai alergam cu ea decat cand ma mai enervam (destul de des) de la faptul ca desi mergeam linistit cu 130 pe autostrada tot trebuia sa ma feresc de cei care erau foarte grabiti si sa ma bag pe prima banda, sa franez si sa schimb viteza. EyeSight-ul si pilotul adaptiv elimina complet problema si motivul de enervare pt mine.
Și mai ales de la berlină la SUV?
Totdeauna mi-a placut sa umblu pe coclauri, doar ca Impreza imi cam limita optiunile.
Multumesc la toata lumea pt urari. Deja o conduc cu aceeasi placere ca pe Impreza (chiar daca din motive putin diferite).
-
Nici mie nu mai īmi vine să iau foresterul pe a1 cānd se merge in coloana. E mai comod cu eyesight. Are roți cu diametru de 17 sau de 18?
Să fie cu voie bună !
-
De 18 sunt.
Astăzi chiar daca ninge afara a trebuit sa o las acasă pt ca nu are īncălțări de iarna și cel mai important, nu am vrut sa-i fac cunoștință cu sarea de pe drumurile noastre.
-
Dacă īncă nu te-ai hotărāt ce mărime să alegi eu te īmping către roți de 17.
18 nu e ok iarna, roțile mai grele cānd nu au presiunea corespunzătoare și CVT se chinuie cu ele pānă se īncălzesc.
Vara sunt ok ca stabilitate dar cam atāt.
Ca să le placă CVT trebuie presiune mai mare decāt scrie pe ușă cam cu 0,2.
Da, sarea e nasoală pentru ele.
-
Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km fara probleme!
-
Bravo !
Ai ales bine (zic eu) - recomand sa-i pui cat mai repede bocancii de zapada, ca nu stii cat mai tine iarna si cand mai vine alta zapada ...
-
Ca o parere partiala dupa cei 2400 km efectuti pana acum: singurul lucru de care nu sunt multumit, este marimea bateriei electrice in rest nu am nimic de reprosat ;D
Ultimul drum mai lung a fost la Bistrita Nasaud si retur, 14-15 ore de condus efectiv cu o singura pauza de o ora intre ele. Plecat la 12 ziua si intors a doua zi la 3 dimineata, condus majoritatea timpului cu ACC. Dupa alea 14 ore de condus efectiv, pot sa spun ca nu m-am simtit obosit asa cum ar fi fost normal. ACC si faza lunga automata se comporta exemplar. La intoarcere chiar ma bucuram cand mai gaseam cate un TIR ca sa stau in spatele lui si sa nu mai fac nimic pe serpentine decat sa rotesc de volan. Consumul a fost de 7% mers majoritatea timpului cu ACC.
Ca si presiune la roti, as zice ca trebuie sa fie diferita de la vara la iarna, Vara poti sa le ti linistit la 2.2 pt ca atunci cand se incalzesc urca sigur la 2,4 cel putin. Iarna da, trebuie cam 2,35 si urca la 2.55.
Cum au fost zilele alea calde presiunea de 2,35 la rece urca peste 2.6 cand se incalzesc.
-
Felicitari ! Ai facut o alegere buna !
Multi km fara probleme !