Subaru club Romania
Jurnale de bord => Alte modele si non-Subaru => Topic started by: kkennyy on July 21, 2025, 12:31:26 PM
-
Aveam impresia ca are topic dar pare ca nu. As face totusi, pentru un singur motiv, e cea mai faina masina pe care am detinut-o vreodata, cel putin din zona asta de daily driver. O absoluta placere sa o conduc de fiecare data.
Pun mai jos impresiile pe care le aveam dupa primele zile, acum un an aproape, si fac un update:
"- e silentioasa, chiar foarte, la viteze mici, ceva zgomot de rulare la viteze mai mari dar decent"
chiar ma miram zilele trecute pe autostrada la sarbi ca se aude fosnetul paginilor cartii sotiei in timp ce citeste, la 120km/h, e ok.
"- comfy, scaune faine, spatioasa pentru o compacta, atat pe locurile din fata dar si pe bancheta"
aici nu mai sunt atat de convins, dupa aproape un an pot sa zic ca mi-am gasit o pozitie cat de cat si pot sa merg 3-4 ore fara dureri, dar nu-s cele mai confortabile scaune asta-i clar, si cred ca pozitia consolei centrale incurca putin in sensul ca nu ai mult loc de relax la piciorul drept, probabil cei mai plinuti nu s-ar simti foarte bine la volan.
"- futurista atat la design cat si la tehnica, cu un singur minus deranjant cu sistemele de siguranta, in special avertizarea de depasire limita de viteza pentru care trebuie sa intri in meniul navi sa o dezactivezi la fiecare pornire"
aici imi mentin parerea, arata de as poza-o pe toate drumurile, mai ales din fata si mai ales cu jantele de 18 si cauciuc de 235. Cu lane assist si speed camera recognition m-am obisnuit sa le dezactivez la fiecare pornire, am ritualul de apasat butoane si intrat prin meniu, dureaza cateva secunde dar asta e, nu se poate altfel.
"- lumini ft bune, frane ft bune, pilot adaptiv smooth"
in special faza lunga automata e bestiala (in 99% din cazuri). Frane excelente dar parca s-au ovalizat putin discurile deja ceea ce ma cam supara cand franez usor, ceea ce se intampla destul de rar pentru ca majoritatea franelor "usoare" sunt prin regenerare, deci fara uzura de placute. Pilotul adaptiv nu e foarte smooth in schimb, de multe ori, dar e util.
"- motorul mie mi se pare ca trage foarte bine dar trebui sa-l inveti putin cred, la pedala la fund brusca are ceva lag, poate pentru ca are sub 100km inca, nu stiu, dar altfel e very responsive si easy to get up to speed ca sa zic asa, evident fara pretentii de categorie type r . "
Motorul electric e de vis, cuplat cu generatorul de curent si de sunet pe esapament, e o reteta fantastica. Instant torque, super smooth acceleration, power, are de toate. Felul in care sta pe curbe iar e din alta lume, nu am mai condus sau stat in dreapta unei fwd care sa ia curbele ca asta, cum zicea, o adevarata placere (mai putin pentru nevasta-mea).
Consumul nu-l mentionez, e ridicol.
Poze din vacanta in Muntenegru.
(https://i.imgur.com/vimVgHD.jpeg)
(https://i.imgur.com/NAHQpTU.jpeg)
(https://i.imgur.com/T6atBSF.jpeg)
(https://i.imgur.com/LvG2Alg.jpeg)
(https://i.imgur.com/82orHZU.jpeg)
-
Nice! Sa va poarte sanatosi. Singura chestie care m-a dat inapoi cand a aparut generatia asta, sau forma aceasta prin 2018 a fost vizibilitatea. Mi s-a parut ca nu vezi nicicum capota si daca incerci sa te ridici, dai cu capul de plafon si tot nu vezi capota.
Fata de Subaru sau alte masini, mi s-a parut ca imi da claustrofobie pentru un daily sau teama de atins in parcari.
In rest misto masina. S-a schimbat mult la capitolul confort de cand au modificat puntea spate.
-
Da, ciudat, mie mi se pare ca e vizibilitate chiar foarte buna. In ceed de ex. inainte mi se paruse claustrofob la inceput, dar m-am obisnuit, in schimb la asta de cand m-am urcat m-am simtit bine, e sticla multa si la varianta asta fara plafon e head room generos as zice. La cele cu plafon panoramic e alta treaba in schimb, nu m-as putea acomoda.
In rest misto masina. S-a schimbat mult la capitolul confort de cand au modificat puntea spate.
N-am condus variantele anterioare dar pe asta au nimerit-o la echilibrul de confort/sportivitate.
-
Superbe poze, ca de obicei.
In poza din spate pare usor wrx asa... :)
-
Mda, nu stiu, are fundul mare, cred ca de-aia imi place :D
-
:))))
no comment :)
-
Fain agregat !
Stiu ce zici referitor la modul in care se conduce si cum sta pe curbe - am avut un Civic IX acum 8-9 ani.
Desi era versiunea ”coaja” si sedan pe deasupra, mi-a placut teribil cum mergea masinuta aia.