Ce este?
Mercedes Benz C200 cod w205, adica 2.0 benzina turbo, montat longitudinal, injectie directa (doar directa :( ), 184 cai, tractiune spate, automata cu 7 trepte, nu mai stiu denumirea echiparii dar stiu ca e cu business package si optionale de vreo 8k euro. Business pack vine cu rezervor marit de 66l si baie de ulei motor marita la aproape 7l :-* O0
Este din 2017, un singur proprietar, revizii la Tiriac auto anual, baterie schimbata, doar motorasul de la portbagaj schimbat in istoric ca si probleme, vopsea originala cu doar cateva puncte mici de pietricele pe capota si un punct deja sigilat pe parbriz, interiorul efectiv ca nou, presuri textile nefolosite si cel mai important... !!! masina nu a circulat niciodata iarna!!! Drept urmare, nu are nici anvelope de iarna, dar ar fi stricat traditia sa nu fie nevoie sa ii cumpar eu.
KM la momentul achizitiei: aproape 40.000km. Am trecut eu borna in timpul testarii.
Dotari: nu mai enumar, masina a fost 50.000 in 2017, deci are multe pe ea, fara sa fie prea multe si inutile, dar are fix ce cautam, fara trapa, si desi am zis ca nu mai iau masina cu piele la interior, nu stiu din ce coaja de mandarine e facuta asta, dar nu se incalzeste in soare mai tare ca textilul.
Pai daca a bifat aproape tot de pe lista, mai ramane sa povestesc si cum se conduce, caci acesta era factorul decisiv. M-a surprins tare masina inca de la inceput si inca o descopar.
In mintea mea, Mercedes era cea mai confortabila, cea mai grea si cea mai lenesa dintre Audi, BMW si Mercedes. Fiind aceeasi generatie ca A4, pot face o comparatie directa.
Masina se simte ca are mai multa putere, este mai rigida si sta mai bine pe asfalt decat A4 avand exact aceleasi dimensiuni la anvelope, are o directie mai rapida si mai precisa, fara sa subvireze cau audi, franarea mai consistenta si poti sa lucrezi cu pedala sa obtii exact franarea pe care o doresti, raspunsul la acceleratie este imediat, si aici nu este datorita motorului, ci datorita felului in care este setata cutia, chiar si pe modul confort sau eco, fiind tinut motorul ceva mai turat si mai mult timp in treapta de viteza atunci cand inaintezi constant sau oscilezi acceleratie-frana.
Nu mai zic ca este jucausa in giratorii daca te dai la ea, dar iti spune clar cand e la limita si incepe sa plece spatele.
Cel mai mult imi place ca in traficul bara la bara se comporta extraordinar, spre deosebire de Audi care te tot impinge si nu vrea sa te opresti sau la plecarile de pe loc trece in treapta 2 dupa primul metru parcurs. Aici tine treapta 1 si mergi cu ea pana atingi o viteza mai mare.
Practic, fata de audi, are o suspensie mai rigida (probabil varianta cu perne de aer e mai pufoasa - a mea e cu amortizoare normale), dar in schimb a reusit sa duca la bun sfarsit ceea ce Audi a lasat pe "lasa ca merge si asa" la capitolul raspuns si feedback, agilitate, dinamica etc. Cu alte cuvinte, are tot ce e bun la audi si nimic din ce e rau la audi. Pentru mine, este un daily perfect si imi place mult si cum arata si toate detaliile de la interior si cum este construita, pe care poate o sa le mentionez intr-o postare viitoare.
Probleme: capacul de la suportul de pahare din consola centrala nu mai sta inchis. Si marea problema este ca de cand l-am luat, am mers de 3-4 ori cu el. In rest imi fura sotia cheile si eu merg cu Audi :-[
Pret: undeva intre 20 si 25.000.
Poze si mai povestesc si alta data.
(https://i.postimg.cc/W3f3hr8z/20250724-143802.jpg)
(https://i.postimg.cc/brWsFbSW/20250803-211251.jpg)
(https://i.postimg.cc/vTgm9B2z/20250724-143822.jpg)
(https://i.postimg.cc/nVgrx4Mw/20250724-143827.jpg)
(https://i.postimg.cc/rsBw9kvL/20250724-143830.jpg)
(https://i.postimg.cc/vBP1fCYQ/20250803-211057.jpg)
(https://i.postimg.cc/Xqpr8xq9/20250803-211132.jpg)