Subaru club Romania
Tehnic => Tuning => Topic started by: AS25 on April 18, 2011, 08:29:16 AM
-
Salut la toata lumea.
Dupa cautari, intrebari si alte incercari legate de modificarea parametrilor motorului 2.o boxer diesel, am aflat ca ar exista cine in Finlanda care a reusit sa remapeze (rescriere de soft) acest motor.
Resoftarea il duce la 170 CP si nu stiu exact citi Nm.
Pe tema aceluiasi subiect am gasit si in Germania dar cu CIP. Eu nu vroiam asa ceva. Remaparea e cu totul alceva. Daca nu esti multumit se poate aduce masina la parametrii initiali.
Ar fi cineva interesat sa ne cuplam mai multi pentru aceasta operatiune??? Am iesi undeva la vreo 250 - 300 Euro/pers. daca ne stringem cel putin 4. Daca sintem mai muti iesim mai ieftin.
Ideea e ca trebuie achizitionat softul si mufele respective.
Astept raspunsuri din partea cui e interesat de resoftare.
-
La noi in tara chiar nu ai gasit nimic?
Eu zic ca gasesti atat resoftare cat si powerbox, dupa dorinta.
-
Da resoftarea de care vorbesc se face pe plaiurile mioritice. Dar iddea era sa ne stringem mai multi sa scadem costul operatiunii.
-
o resoftare profesionala se face pe fiecare masina in parte pentru ca fiecare motor in parte este diferit ! parerea mea , hac.
-
Pai despre asta e si vorba, resfotare - adica laptop legat la computerul masinii, cititi parametrii si rescrisi cu altii noi.
-
errrrrr .....
pai eu ma refer exact la parametrii aia . sunt diferiti de la masina la masina , deci nu poti face un soft pentru n masini si apoi copy + paste la toate.
-
Nu fiecare se parametrizeaza in parte.
-
eh, fie cum zici tu :) dar cand o sa plangi dupa motor si o sa vezi ca un tub de superglue nu e suficient ca sa il pui la loc o sa intelegi ce incercam eu sa iti zic.
fiecare motor e diferit si trebuie resoftat individual!
-
Eu stiu ce zici. Am deja 6b masini resoftate, dar e adevarat nici una Subaru. Intra pe TCM Turbo sau ceva de genul si ai sa stii despre cine e vorba.
Paste Fericit!
-
TCM turbo a bubuit 2 turbine de pe masinile a doi prieteni ai mei. deci nu am incredere in ei deloc.
-
K. E doar parerea ta. Ce masini erau?
-
cum zici tu . bafta :)
-
Eu m-am uitat mult pe net pe acest subiect si Ecutek m-au convins cel mai mult. Se pare ca sunt specializati pe Subaru/Mitsubishi/Mazda si par ca ar sti ce fac. Din pacate nu aveau tuneri romani autorizati pe diesel ci doar pe benzina,deci pentru boxer diesel, trebuie mers in Austria sau Ungaria.
Vezi pe site-ul lor daca te conving. Eu inca nu mi-am luat dieselul pe care sa-l tunez, dar probabil ca nu mai dureaza mult.
BAFTA.
-
administrator: RECLAMA NEAUTORIZATA
Fiind la a treia abatere de acest gen si fiind atentionat de tot atatea ori cu privire la reclama in spatiile nepermise si fara acordul administratorilor/moderatorilor, utilizatorul sebastian primeste un ban temporar de 10 zile. La urmatoarea abatere de acest fel, daca va exista, sanctiunea va fi de ban permanent.
Va reamintim ca reclama propriilor firme se face decat in spatiile speciale ale forumurilor, in limita regulamentului si/sau cu aprobarea administratorilor, daca este cazul. Prima si a doua abatere se sanctioneaza cu avertisment.
-
eu nu recomand decat ceea ce am facut pentru mine sau am testat singur. asa ca recomand RC . iar dyno inainte si dupa e cel mai concludent pentru cresterea de putere.
-
Salut la toata lumea.
Dupa cautari, intrebari si alte incercari legate de modificarea parametrilor motorului 2.o boxer diesel, am aflat ca ar exista cine in Finlanda care a reusit sa remapeze (rescriere de soft) acest motor.
Resoftarea il duce la 170 CP si nu stiu exact citi Nm.
Pe tema aceluiasi subiect am gasit si in Germania dar cu CIP. Eu nu vroiam asa ceva. Remaparea e cu totul alceva. Daca nu esti multumit se poate aduce masina la parametrii initiali.
Ar fi cineva interesat sa ne cuplam mai multi pentru aceasta operatiune??? Am iesi undeva la vreo 250 - 300 Euro/pers. daca ne stringem cel putin 4. Daca sintem mai muti iesim mai ieftin.
Ideea e ca trebuie achizitionat softul si mufele respective.
Astept raspunsuri din partea cui e interesat de resoftare.
170 CP ..400 Nm,,,se merita? Raspuns personal: NU....De ce? am vazut un astfel de motor resoftat in anumite conditii de test si nu m-a impresionat fata de modelul stoc, 20 CP / 50 Nm pentru ce?
Daca aveti pareri pro puternice va astept sa le exprimati :-P...
-
Unde ai vazut acest motor resoftat si ce masina era?
-
Unde ai vazut acest motor resoftat si ce masina era?
Germania. Impreza 2.0 diesel, 2010-2011 hatch model. SKN.
-
Sunt cateva resoftate de noi la Racing Code, unele chiar de cand a aparut modelul.
Toate functioneaza foarte bine insa nu va asteptati la o crestere spectaculoasa de putere desi putem depasi lejer cei 175cp.
-
Salut Sebastian! Cred ca cel mai bine ar fi sa le spui si clientilor tai despre forum. In felul asta vom avea parte de mai multe pareri despre serviciile Racing Code.
-
Salut Sebastian! Asa cum am mai discutat si pe forum si in privat, o situatie Win-Win ar fi sa vina pe forum si posesorii de Subaru pe care ii pomenesti. La urma urmei, cea mai buna reclama este feedback-ul de la clienti.
Fara suparare!
-
In general proprietarii acestor modele sunt un gen de oameni care nu prea vor sa interactioneze public,ai departe de cercul lor.
Fac eforturi sa-i ghidonez cate o comunitate doar ca efectul este slab, desi din ceilalti clienti de Subaru cred ca am cativa care activeaza pe forum.
Cu toate astea menirea Racing Code este sa faca masini de care clientii sa se bucure, sa fie multumiti si sa auzim numai de bine.
-
Cit costa o resoftare de acest fel pentru boxer diesel.
-
5-650 euro e media pietei
-
Mult fata de VW.
-
Mult fata de VW.
asta nu o inteleg .
la tunerii de colt de la vw e normal sa coste 100 eur resoftarea , in conditiile in care hartile sunt moka si nu muncesc la ele . ce dracu X(
bai nene , o resoftare adevarata trebuie facuta pentru masina in cauza , nu la vrajeala prin telefon
-
Procedura de resoftare a acestui model este putin diferita datorita faptului ca scrierea softului nu este permisa prin OBD.
Trebuie scos calculatorul de motor zis si ECU engine control unit, el se afla la piciarele pasagerului dreapta fata.
Pentru a face o operatie excelenta noi imobilizam masina cca 7 zile timp in care ducem ecu in laborator pentru simulare si scriere.
Totul se face custom tinand cont de particularitatile fieacarui exemplar in parte.
Fiind munca ce necesita o calificare superioara si un volum mai mare pretul este ridicat. Dar oferta noastra acum este de 400 euro plus 50 euro dyno inaninte si dupa modificare.
Nu mai aruncati cu preturi ca sa speriati clientul. Intrebati direct ca poate nu e necuratul asa de negru.
Fara liste cu preturi aici, te rog. Poti sa-i dai omului un mesaj privat daca vrei.
-
Si (clientul) vrea sa intrebe cam citi cai HP va avea motorul dupa resoftare, cit cuplu Nm si daca va scadea sau nu si consumul de combustibil???
Vor putea fi probleme legate de DPF???
Merci Sebastian
Iar George, la tunerii de VW de la coltul stazii sa te duci tu daca ai cu ce, sa stii ca nu s-a inventat Subaru inaintea altor masini si nici viceversa. Sincer imi plac parerile sustinute de argumente, daca ai argumente, nu pareri.
-
Datorita unei bune optimizari randamentul motorului creste si pentru acelasi lucru mecanic efectuat consuma mai putin combustibil.
La o utilizare normala identica cu cea de inante de modificare consumul scade, valabil pentru oras si pentru drum, dar daca se cere putere suplimentara este clar ca consumul are sa creasca insa nu direct proportional cu cresterea de putere.
Nu sunt probleme cu DPF mai mult decat de fabrica, ba dimpotriva datorita optimizarii arderii folosind un amestec de carburant optim se infunda mai rar. Cu toate astea DPF-ul la aceste masini nu reprezinta punctul forte, dimpotriva. DPF-ul la aceste modele actualmente nu poate fi scos din soft, poate la versiunile viitore de soft, dar inca nu stim pana nu apar.