Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GD/GG (2001-2007) => Topic started by: Boddo on September 26, 2011, 09:58:29 AM
-
Salut!
Sunt noul posesor al unui wrx 2001 bugeye, problema este ca masina este import UK si are volanul pe dreapta. Sper, cu ajutorul si cunostintele voastre despre subaru, sa gasesc piesele pentru a putea muta volanul pe partea stanga!
Sunt placut impresionat ca exista atatia iubitori de subaru si sunt mandru ca fac parte din cercul asta!
Toate cele bune!
-
Salut si bine ai venit! Cred ca Mihai Florescu te va putea ajuta ( are aceeasi masina, dar cu volanul pe stanga )!
-
Las-o asa :D
A mea e pe dreapta si nu-i sta rau :D :D
ps
pune si tu ceva poze.
Altfel ... WELLCOME!
-
Nu prea vreu s-o las cu volanul pe dreapta, parca esti in alta lume. Avantajul meu este ca nu ma costa manopera.
-
Piesele o sa te coste.
Iti trebuie si ventilatorul de cabina, in afara de clasicele bord, caseta si pedalier.
-
Bord cu tot ce implica,tot ce tine de A/C din bord,pedalier,instalatie electrica,alte gauri pt servofrana,conducte aer.... si cate si mai cate....Conducte frane si tot asa...Mai bine te obisnuiesti asa.
-
Bun venit! Ai cam multe de schimbat la ea. Daca tot vrei sa o faci, iti recomand bordul de 2006-2007. E cel mai reusit. si se potriveste.
-
Bine ai venit!
-
Multumesc pentru urarile de bun venit, placerea e de partea mea!
Sper ca la prima intalnire sa pot veni si eu...
-
Poze ;D
-
cum incarc pozele?
-
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,111.0.html
-
Salut! Bine ai venit !, felicitari pt suby! Parerea mea e sa o lasi asa ,...asta daca iti place sa sa fi " diferit",,, ;) si hai cu pozele..
-
In sfarsit, am reusit sa fac niste poze... Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati atat!
(http://img20.imageshack.us/img20/7593/pict1069b.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/20/pict1069b.jpg/)
(http://img534.imageshack.us/img534/6779/pict1062d.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/534/pict1062d.jpg/)
(http://img543.imageshack.us/img543/7801/pict1065.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/pict1065.jpg/)
-
Aha.noi ne-am intersectat in petromul de langa tine.Cred ca au ramas aia fara benzina atunci.O tribeca eu si dupa aia tu cred ca au inchis si au plecat acasa
-
Tot ce se poate, nu am bagat de seama! stai in zona?
-
Lucrez in zona....oarecum
-
Frumos! Ne place :)
-
E frumoasa, dar gaunoasa!
-
Daca tot esti prin zona poti sa te opresti pe Cutitul de Argint Nr. 2A, e un service auto. Sunt acolo toata ziua
-
E frumoasa, dar gaunoasa!
Adica?
-
Daca tot esti prin zona poti sa te opresti pe Cutitul de Argint Nr. 2A, e un service auto. Sunt acolo toata ziua
Sa mai termin cu nebunia si iti fac o vizita.
SPOR
-
cam am ceva probleme cu ea, nici macar nu stiu ce sa fac...
-
Dezvolta-le...Poate e cineva care sa iti poata da un sfat.Suruburi mai am si eu ;D
-
am impresia ca e o supapa, ori desfac motorul ori o dezmembrez
-
In curte unde e autobaza,e un tip Marian.Pe mine m-a indus in eroare cu ceva la un moment dat,dar stiu ca surubareste mereu la subaru.A avut chiar si el unul.A--------L...cu permisiunea adminilor? :)
-
si eu am service, problema e ca nu stiu daca merita
-
nici macar nu am mers cu alt wrx, ca sa pot sa fac diferenta! erori nu-mi da, dar la rece oscileaza prea mult
-
Celalalt, daca ai timp treci pe la mine si poate merg sa vb cu baiatul ala
-
Mai stai cu ochii pe formu.Trebuie sa iti raspunda cineva la subiect.Pune toata problema concret si parerea mea e sa nu eviti si alte pareri.
-
orice parere sau sfat e binevenita, poate ma intalnesc cu cineva care are un wrx, sa vad diferenta! :(
-
eu imi intretin subaru urile intr-un singur loc. daca vrei zi-mi si iti trimit pe mp contactul.
-
sigur George, trimite-mi
-
Eu zic, k merita.. si asta ti-o spune cineva care are un wrx in care s-au investit atat suflet cat si $$. Rezultatul nu are termen de comparatie, asta daca ai mai condus un wrx care sa mearga cum trebuie ;).
-
tu ai un 2007 iar eu un bugeye 2001, nu stiu cat de rentabil e sa-i fac o reparatie capitala!
-
2001 e mai usurica la caroserie parca si piesele mai ieftine ;) aum nah.. decizia iti apartine dar un wrx dezmembrat se da foarte Foarte greu..
-
ai dreptate
-
Deci, ce problema ai?
-
Am facut o vizita scurta...Masina arata bine.Parerea mea e ca are probleme simple,usor de remediat,la capitolul putere.Parca nu trage cum trebuie.Era si ceva mufat aiurea in bord,care tine de autodiagnoz sau resetare ecu...nu mai stiu exact procedura.Cert e ca porneau ventilatoarele la radiator aiurea.
Acestea fiind spuse,sper sa il ajutati cu sfaturi,cei care posedati turbine la motor.Pe mine ma depaseste neavand asa ceva
Bafta in continuare
-
La una din multiplele mele demontari de CV un mecanic uitase sa stranga un colier la un furtun de intercooler si mi se plafona la 4500 rpm.
-
Ok, informatii foarte putine, dar facem o incercare...
1. Vezi daca ai erori si despre e erori este vorba. Remediaza problema si sterge eroarea. Vezi daca mai apare.
2. Reseteaza ECU si fa-i procesul de invatare (vezi sectiunea tutoriale). Eu am acelasi model de masina si la fel simteam lipsa puterii, dar cel putin eu stiam cauza. A functionat cu resetare de ECU si revenirea la admisia originala dar nu aveam nici o eroare. Vezi ca daca resetezi ECU pierzi mesajele de eroare si nu mai stii ce nu merge bine.
3. Se incarca turbina?
4. Ai incercat sa cureti admisia si senzorul MAF?
5. Ai luat compresia sa vezi daca nu cumva ai un furtun crapat?
6. Faza cu ventilatoarele e ciudata. Trebuie sa vezi la ce temperatura pornesc. La mine pleaca la 96 grade temperatura apei si se opresc la 88 grade. Sa fie termostatul dus? Daca ar fi dus, nu ar mai porni deloc... cred.
Mai multe detalii despre comportament ar fi de folos.
-
varianta 0. mergi la un mecanic bun ;D
-
La el porneau ventilatoarrele cand punea contactul.Din ce stiu eu,lucru valabil la gc-uri,mufa care era conectata,citea in bord erorile.Si anume licarea ceck-ul pentru fiecare cod de eroare.LA el mai e o problema,cred ca nu are becul de ceck in bord.Probabil a fost scos de cel de dinainte,pentru ca nu stia de ce palpaie.
-
Este si varianta 0 un punct bun, dar am vazut cazuri in care oamenii s-au dus la service si au fost taxati cu sute de $ pentru o garnitura de 4$, putin alcool medicinal, o carpa curata si 10 minute de lucru pentru desfacut 2 suruburi.
Asa m-am ars si eu la instalatia de aer conditionat. Pentru doua O ringuri puse pe doua suruburi am platit cateva sute de mii unuia care nici macar nu gasea tubulara de 10 si care nici macar nu a trebuit sa se aplece sau sa se uite sub masina...
-
La el porneau ventilatoarrele cand punea contactul.
Daca temperatura apei e mare, atunci e normal sa faca asa.
Din ce stiu eu,lucru valabil la gc-uri,mufa care era conectata,citea in bord erorile.Si anume licarea ceck-ul pentru fiecare cod de eroare.LA el mai e o problema,cred ca nu are becul de ceck in bord.Probabil a fost scos de cel de dinainte,pentru ca nu stia de ce palpaie.
Pune becul la loc. Daca nu il ai, atunci sunt sanse mari sa fi intrat calculatorul in limp mode. Citeste erorile si vezi ce inseamna fiecare.
-
Deci sa mai eshplic o data...Sub bord sunt doua mufe...una neagra si una verde.La subiurile pana in 2002 cred,se putea face autodiagnoza si resetare cu aceste mufe.La gc e sigur pt ca am facut asta de foarte multe ori.Cand e mufat cel verde palpaie ceck-ul si poti citi erorile.Ex 3 licariri mai lungi =30 urmate de una scurta =1 si rezulta eroare 31 care inseamna ceva sau altceva.Parca 14,15,16,17 erau injectoarele samd.In momentul in care este cuplata mufa verde,ventilatoarele pornesc si se opresc la interval de 10-15 sec.E posibil ca ecu sa fi mers in limp mode din aceasta cauza.Nu are nicio legatura cu temperatura apei.Probabil este o setare de siguranta tocmai ca sa nu le uiti mufate.
-
P0031 Front oxygen (A/F) sensor heater circuit low input
-
31 era de exemplu.El neavand bec nu poti numara nimic.
-
unde il trimit eu nu ii ia bani pe constatare, cred eu ;D
-
Deci concluzia este sa-ti faci o diagnoza si sa , speri ca nu s-a defectat calculatorul ..
-
Am repus becul de check engine in functiune, am resetat ECU, iar masina si-a schimbat mersul! :D
Multumesc pentru ajutor!
-
2xGhe, am inteles ca ai o cutie de wrx, in ce stadiu e?
-
Ma bucur ca ai rezolvat problema. Totusi, urmareste erorile si comportamentul. ;)
Acum te asteptam la intalniri sa ne dai si pe noi o tura :D
-
A fost exact asa cum am spus eu.doar ca avea un buretel infundat peste bec.tocmai ca sa nu se vada ca palpaie aiurea.De aici nu trebuie decat rabdare si spor la treaba.
-
Cu siguranta voi ajunge la prima intalnire!
Multumesc pentru sfaturi!
-
Cutia are 70 000 km , eu am schimbat toata transmisia cu una de STI , deci am tot cap-coada planetare dif spate etc :D Cutia era beton dar avea doar 5 trepte :D. O am in Domnesti daca doresti sa o vezi imi dai un mesaj si dam o fuga
-
daca iti pleaca ventilatorul cum pun contactul .. ai mufa aia verde de sub bord pusa.. aia este mufa de diagnoza.. demufeaza si mufa verde si mufa neagra.. si nu o sa mai fie in safemode... ecu .. si o sa mearga masina mai bine..
-
Am rezolvat, merci!
-
exact ce ziceam si eu........