Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: sebyy on November 08, 2011, 09:58:43 AM
-
Forestierul meu 2.0XT are, conform certificatului, 92kw!. La toate magazinele de piese la care am fost au zis ca nu exista 2.0 turbo cu 92kw. O fi varianta americana, o fi greseala in cartea de identitate si implicit in certificat sau ce dumnezeu se intampla? Mentionez ca masina fuge de o ia mama naibii ...numa 92kw nu pare sa aiba.
Cine ma poate lamuri si pe mine ?
-
Mutat in sectiunea potrivita si modificat titlul.
Cred ca s-a facut o greseala. La RAR au pus datele pentru varianta fara turbo. 92kw = fix 125 cai, cat are varianta aspirata :)
-
Ce as putea face in cazul asta ? As putea sa verific in alta parte ?
-
Ce as face eu, desi nu m-am mai intalnit cu o astfel de situatie... m-as duce la Subaru si i-as ruga sa imi dea un certificat, o dovada legata de caracteristicile masinii, inclusiv putere si apoi as suna la RAR sa ma programez pentru schimbare carte.
As adauga niste spume la gura si injuraturi in cazul celor de la RAR.
-
Am dat acum mail la SMT sa vedem ce zic si ei ...daca o sa zica ceva :)
-
sa fie in carte 2.0 aspirat si vreun proprietar sa il fi facut turbo inaintea ta ?
ai verificat seriile de motor ?
-
Foarte tare....m-au si sunat de la SMT la 10 min dupa trimiterea mailului si au zis ca pe seria care le-am dat`o apare ca nu e turbo :))). Nu stiu ce sa mai cred....varul meu (fostul proprietar ) o are de la firma de cand avea 8000 km masina si el nu a facut nici o modificare la ea.
-
Si mai tare ...au revenit cu tel cei de la SMT si au confirmat ca de fapt e turbo si ca e o greseala in cartea de identitate. Initial nu si-au dat seama deoarece "ei nu au vandut aces model" .Acum iau legatura cu cei de la Radacini sa vad um o rezolv :)
-
tine'te bine acte si verificari la RAR :D
-
AM sa incerc sa vedem ce trebuie facut ...oricum mi se pare penibil sa umblu eu pt greseala lor .
-
Am sunat la RAR Iasi si ei zic ca daca am o hartie in care sa specifice exact puterea motorului ( la ei apar vre`o 5 variante ) fac modificare in carte si sa schimb si certificatul .
-
Dupa cum spuneam... bagat tare la SMT sa iti dea hartia si fugi la RAR.
-
daca era de la SMT era bine ca oamenii au raspuns imediat...da eu cu Radacini am treaba ca de acolo e cumparata :)
-
Dar cu ce te deranjeaza ca nu e trecuta puterea in carte?
-
1. ca atunci cand ma duc sa cumpar ceva pt. ea mi se dau tot felu de piese care nu se potrivesc cand zic ca 2.0 de 92kw
2. pt ca inca nu am facut actele de vanzare si daca tot o sa le fac macar sa si fie corecte.
3. sa stiu si eu macar ce masina am :))
-
;D OK.
-
As mai adauga eu...
4. pentru ITP. Noxele sigur nu sunt aceleasi ca la aspirat, ci mai naspa. Daca dai peste unii atenti, nu cred ca te trec ITP-ul. Depinde si unde se uita.. in carte sau in sistem.
-
La wrx am avut fix aceeasi '' problema'' pe care o ai tu , puterea trecuta gresit in CIV .
La piese nu am avut probleme , ca seria masini corespundea cu cea de motor turbo si in sistemul celor de la Subaru
La itp ...cu evacuare goala , am trecut , emotii aveam la frane ca erau noi si un pic infranate
masina o stii , stii clar ce masina ai , mai ales cand faci depasiri sau o calci . Plus ca ai acolo in spatele motorului o chestie minunata care face masina sa se transforme in bestie de pe la 3500rpm :P
-
Oricum am lasat-o balta. La SMT au zis ca nu ma pot ajuta ca sa rezolve problema aia care au vandut`o, adica radacini.. . ...iar la radacini nu am rezolvat nimic astfel incat o sa ramana asa cat o mai avea de trait :)
-
La mine problema e invers. In talon sunt 230 de cai in loc de 170. Asigurarile sunt mai scumpe, in rest, momentan nu exista alta problema. Am incercat sa modific CIV dar e prea complicat asa ca m-am lasat pagubas. Las-o asa ca daca se schimba legea si se plateste impozit in functie de emisii, impozitul ar fi mai mic la tine.
-
la mine sunt trecuti 66 kw in motor in loc de 70 :)) precizez ca masina a fost inmatriculata in 2009 !!