Subaru club Romania

Tehnic => Tuning => Topic started by: amidamaru on January 12, 2012, 15:12:27 PM

Title: STi Performance Springs
Post by: amidamaru on January 12, 2012, 15:12:27 PM
Ura,

Ieri am fost la Brasov pt revizia de 30k si printre altele am discutat un pic si despre ce se poate eventual face in anumite limite pe modelele Impreza Diesel.

In afara de chiptuning-ul pe care NU mi-l doresc nu se poate face mai nimic, practic fara a afecta intr-un fel sau altul confortul sau parametrii initiali.

Sa incepem:

1. Chip tuning - rezultat final 170 CP / 400 Nm - ca rezultat final suficiente de multe dureri de cap la nivel de transmisie / ambreiaj / etc.

2. Anti roll bar - masina devine caramida si se pierde total confortul initial / te vor suna rinichii la un moment dat  :)
    - Aici trebuie sa-i multumesc si lui Claudiu care m-a avertizat de acest aspect din prima faza.
   
    - In cazul in care acestea se instaleaza se pierde feeling-ul de swing premergator situatiei de subvirare si pentru o mare parte dintre soferi va fi un soc. Mi s-a spus ca tocmai de aceea masinile de VTM, WRC, etc sunt echipate cu barile stoc pentru a fi simtite mai bine si a se anticipa situatiile neplacute.

3. Grounding kit - la modelul diesel nu exista pierderi insemnate pe minus. Asa cum am tot spus, se pare ca modelele pe benzina sunt cele ce pot beneficia de facitlitatile acestui sistem.

4. Ceasurile de PSI, etc, aflate pe modelele STI nu se pot instala pe aceste modele.

5. NU exista sistem de blow off / posibil de schimbat la aceste modele.

Ceea ce se poate face:

1. Schimbarea suspensiei care duce la micsoarerea garzii masinii => o mult mai buna stabilitate.

2. Second car - WRX /STI.


Acum,

Eu as merge pe primul punct, at least, si mai exact cu schimbarea arcurilor care o coboara cu 1 cm ceea ce nu este foarte periculos ca si parcat, city driving, etc.

Am gasit aceste piese cu preturi mai mult decat decente + ca sunt convins ca pot sa mi le aduc si mai jos de atat:

http://www.subarupartsmall.com/product.aspx?zpid=3263
http://www.subarupartsmall.com/product.aspx?zpid=3264

Intrebarea ar fi: merg acestea pe amortizoarele existente pe modelele Benzina / Diesel 2.0 sau si aici STI/WRX sunt diferite?

Merci fain,

ionut
   



Title: Rspuns: STi Performance Springs
Post by: MihaiFlorescu on January 12, 2012, 15:51:23 PM
Sincer, nu stiu daca acele arcuri merg pe diesel. Cred ca dieselul e mai greu pe fata si ar avea nevoie de ceva si mai dur. Sau s-ar putea sa mearga, dar e posibil sa ai o garda la sol mai mica nu cu 10mm ci cu 15, 20, cine stie...
Title: Răspuns: Rspuns: STi Performance Springs
Post by: amidamaru on January 12, 2012, 16:08:55 PM
Sincer, nu stiu daca acele arcuri merg pe diesel. Cred ca dieselul e mai greu pe fata si ar avea nevoie de ceva si mai dur. Sau s-ar putea sa mearga, dar e posibil sa ai o garda la sol mai mica nu cu 10mm ci cu 15, 20, cine stie...

merci mult pt raspuns, apreciez ;)...parerea mea ca parametrii lor de fabiricatie tb sa fie destul de stransi pentru a asigura o duritate suplimentara.

Dar intr-adevar tb luata in considerare si faptul ca motorul Diesel este mai greu decat cel standard pe benzina.

Nici 2 cm nu ar fi chiar panica dar totusi schimba ceva date ale problemei :)
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: rzw75 on January 12, 2012, 16:53:38 PM
daca tot vrei sa o lasi mai jos si sa intaresti suspensia, mai bine optezi pentru un sistem de arcuri+amortizoare
pentru ca daca schimbi doar arcurile, amortizoarele nu vor mai lucra la capacitatea lor, pe toata lungimea lor, ele stand comprimate permanent si vor lucra doar pe o portiune. rezulta un comportament mai prost pe viraje si o uzura prematura a amortizoarelor.
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: amidamaru on January 12, 2012, 20:04:26 PM
daca tot vrei sa o lasi mai jos si sa intaresti suspensia, mai bine optezi pentru un sistem de arcuri+amortizoare
pentru ca daca schimbi doar arcurile, amortizoarele nu vor mai lucra la capacitatea lor, pe toata lungimea lor, ele stand comprimate permanent si vor lucra doar pe o portiune. rezulta un comportament mai prost pe viraje si o uzura prematura a amortizoarelor.

 

Thanks!!...

Ok, pai atunci are cineva un WRX de vanzare? :D....
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: stefanbv on January 12, 2012, 21:00:56 PM
Cauta la unchiu` Sam... o sa iesi mai bine!  ;)
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: Adi-Canada on January 12, 2012, 21:02:46 PM
Cauta la unchiu` Sam... o sa iesi mai bine!  ;)
Cred ca` iesi mai bine numai daca` te muti  acolo !  ::)   Sau poate daca` iei un SH.
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: amidamaru on January 12, 2012, 21:23:01 PM
Cauta la unchiu` Sam... o sa iesi mai bine!  ;)
Cred ca` iesi mai bine numai daca` te muti  acolo !  ::)   Sau poate daca` iei un SH.

Din ce in ce imi place si mai mult tractorasu' meu...eu in US / comunistii aia nu ma mut. Sa vada ei ce fac eu cu banii mei, nope...merci  :D

Asadar multumesc pt raspunsuri :).....much appreciate.
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: 2xGhe on January 12, 2012, 21:31:57 PM
Daca ai $$ si timp eu vreau sa plec in Anglia sa-mi iau un STI si eventual ce piese mai gasesc p'acolo (plec cu duba) daca esti interesat am un loc liber.
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: stefanbv on January 12, 2012, 21:33:12 PM
Daca ai $$ si timp eu vreau sa plec in Anglia sa-mi iau un STI si eventual ce piese mai gasesc p'acolo (plec cu duba) daca esti interesat am un loc liber.
Cand vrei sa te duci?
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: 2xGhe on January 12, 2012, 21:33:58 PM
pai cand o sa fac rost de cashcaval :D in principiu febr-martie. Te bagi?
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: stefanbv on January 12, 2012, 21:47:38 PM
M-as baga... daca ma loveste cascavalu`... ;D
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: 2xGhe on January 12, 2012, 23:16:15 PM
stam la panda, poate poate  8)
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: Adi-Canada on January 13, 2012, 00:14:27 AM
Cauta la unchiu` Sam... o sa iesi mai bine!  ;)
Cred ca` iesi mai bine numai daca` te muti  acolo !  ::)   Sau poate daca` iei un SH.
Din ce in ce imi place si mai mult tractorasu' meu...eu in US / comunistii aia nu ma mut. Sa vada ei ce fac eu cu banii mei, nope...merci  :D
Asadar multumesc pt raspunsuri :).....much appreciate.
Deh,  fiecare vede lucrurile cum crede.  ???  Eu n-am atat de multi incat daca`  vede FBI-ul ce fac cu ei  sa` ma` ia la impins vagoane. Dimpotriva`,  le spun chiar eu ce fac  cu ei, poate li se face mila` de mine  si imi mai dau de la ei  cand vad ce putini am   :'(
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: Adi-Canada on January 13, 2012, 00:18:35 AM
pai cand o sa fac rost de cashcaval :D in principiu febr-martie. Te bagi?
M-as baga... daca ma loveste cascavalu`... ;D
La unchiu`  Sam lucrurile stau un pic pe dos.  Intai iei masina cu buletinu`  (ca la Flanco) , apoi o platesti in anii care vin.  Si cred ca`  e mai interesant sa` o iei cat mai la tinerete si sa` te  dai cu ea,  decat sa`  aduni  cascavalu`  pic cu pic,  si sa` o iei prea tarziu, cand nu iti mai trebuie.  (parerea mea  :-X )
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: stefanbv on January 13, 2012, 00:26:56 AM
E o chestiune de luni, nu de ani!!!  ;)
Title: Răspuns: STi Performance Springs
Post by: Adi-Canada on January 13, 2012, 00:32:06 AM
Dar tu vrei sa`  vinzi  droguri de vrei sa o platesti in cateva luni si ti-e frica`  sa` nu te afle  FBI-ul ??   :o   ;D
Title: Rspuns: STi Performance Springs
Post by: MihaiFlorescu on January 13, 2012, 10:22:13 AM
Mai putin off topic, va rog!