Subaru club Romania
Diverse => Versus => Topic started by: MihaiFlorescu on January 18, 2012, 13:22:52 PM
-
In timp ce se zvoneste ca Subaru ar urma sa puna la treaba un 1.6 tubo altii deja au trecut de testul de fiabilitate. Despre Ford, Fiat, Opel sau VW stiam, auzisem de de Mini ca are un 1.6 turbo caruia nu i-am dat importanta pana astazi.
De ce azi? Pentru ca am vazut un articol in care Mini (detinuta de BMW pentru cine nu stie) scoate anul acesta si mai mula putere din motorul lor 1.6. Ma pregateam sa rad si sa merg mai departe prin stiri pana cand am vazut 'twin-scroll' si am zis.. hai fie.. arunc un ochi 2 minute sa vad ce stie sa faca rasnita. M-a cam pus pe ganduri cand am vazut ca se agita 211 cai si 260 Nm (280 cu overboost). Adica nu cu mult sub un WRX de fabrica. O fi FWD, dar e si usoara masina. Countryman cred ca e all4 (adica 4x4).
Ce ziceti? Scoate Subaru ceva capabil sau de acum inainte ne tremura chilotii in fata lui Mr. Bean? Nu am reusit sa gasesc prea multe detalii despre ce vrea Subaru sa faca, sau mai bine zis sa scoata din 1.6. Se stie doar ca vor sa ii puna injectie directa, ceea ce se cerea pentru niste valori bune, dar la experienta lor in turbo, ma astept sa depaseasca 200 cp.
Astept opinii pro si contra 1.6 Subaru vs. 1.6 Restul lumii si discutii la subiect, nu despre balarii.
-
Din ce am citit pana acum, nu au in vedere ca noul motor de 1,6 sa fie turbo...
-
eu stiu ca vor sa scoata asa ceva pentru campionatul de wrc, desi in acelasi timp nou fb20 il pregatesc pentru omolgarile de grupa N si au bagat foarte multi bani in reproiectarea motorului fb20 pentru turbo, si au schimbat multe fata de ej-urile noastre, inclusiv pozitia turbo, galerie turbo, downpipe, admisie ca volum si air spread factor, deci baietii lucreaza acum sunt curios ce o sa scoata... dar parerea mea ca 1.6 nu va fii o solutie pt subaru mai ales ca sincer nu exista nici o confirmare oficiala a acestui motor, desi au confirmat ca vor sa se intoarca in wrc...
-
Asta e?
(http://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/11/subaru_boxer_dit_16_1-thumb-717x478-108302.jpg)
(http://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/11/subaru_boxer_dit_16_2-thumb-717x478-108304.jpg)
(http://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/11/subaru_boxer_dit_16_3-thumb-717x478-108306.jpg)
(http://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/11/subaru_boxer_dit_16_4-thumb-717x478-108308.jpg)
(http://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/11/subaru_boxer_dit_16_6-thumb-717x478-108312.jpg)
-
;D fain motor..dai intr-o groapa, spargi turbina :D
-
ala e varianta diesel al motorului, pe acelasi stand in stanga era noul FB20T
-
Ar fi o idee sa lucreze la un 1.6 turbo pentru a reveni in campionatul eco-WRC.
Pozitia turbinei nu e cea mai fericita. Inteleg ca vor sa protejeze baia de ulei, dar sa pui Turbina la inaintare....erm..nu :)
Filtrul de ulei ce cauta acolo sus?
-
Mini Moris Twin-Scroll, car-concept la Salonul auto, pe benzina` 1,6 turbo (diesel aveau un singur model , cred ca` 1,5 L)
(http://img442.imageshack.us/img442/9885/dscf2795.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/442/dscf2795.jpg/)
(http://img88.imageshack.us/img88/4428/dscf2796p.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/88/dscf2796p.jpg/)
;D fain motor..dai intr-o groapa, spargi turbina :D
Unde gropi in Anglia, sau Germania, sau America, ......................... sau pe unde le mai vand ei ?? ??? Pentru cele 10-20 de masini pe care le vand in Romania, Bulgaria, sau alte tari cu gropi, li se rupe lor de grija asta !
-
Dupa cunostintele mele anul acesta la F1n se trece la 1.6 turbo deci se contureaza o noua tendinta. Motoare mici turbo benzina. Avantajele benzinei,masa mica, cuplu mare.
-
eu stiam ca anul asta (spre sfarsit) o sa intre motorul de 2,0 turbo benzina pe forster si impreza, si ca motorul asta nou va avea 240 cp si 300 nm
-
;D fain motor..dai intr-o groapa, spargi turbina :D
Ar fi o idee sa lucreze la un 1.6 turbo pentru a reveni in campionatul eco-WRC.
Pozitia turbinei nu e cea mai fericita. Inteleg ca vor sa protejeze baia de ulei, dar sa pui Turbina la inaintare....erm..nu :)
Dar de asta ce ziceti ? Un maidanez luat in pleazna` si adio doua` turbine deodata` !!
(http://img18.imageshack.us/img18/9746/dscf2594w.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/18/dscf2594w.jpg/)
-
Pai tu crezi ca asta se da prin curte pe la Cotroceni unde canta cucuveaua?
-
:D :D :D :D :D
-
Dar de asta ce ziceti ? Un maidanez luat in pleazna` si adio doua` turbine deodata` !!
Putin off-topic: ma asteptam ca doua turbine puse pe un V8 sa fie puse a.i. sa alimenteze fiecare cate un banc de cilindrii...
-
O turbina este pentru turatii mici iar cea de-a doua turbina este pentru turatiile mari...
-
Ce parere aveti de noul motor de la BMW triturbo?
381 CP, 6 cil in linie, 3 litri, diesel, 0-100 km/h in 4.7 s :o si consum 6.3 l/100km pt. seria 5
-
M550d xDrive, X5 M50d si X6 M50d
Viitorul suna bine, dar sa vezi viitoarele comentarii ale carcotasilor, pro-benzina.
-
Consumul ala de 6.3 si noxele alea mic sunt sigur la viteza de maxim 90 la ora si turatii mici.
Ca daca la turatie mare, la 3 litri diesel, mai intra si ambele turbine....Adio Copacel Verde. Nice Knowing you ;D
Nu sunt neaparat pro-benzin, dar cand BMW catalogheaza un motor de 3 litri, triturbo ca fiind economic, nu cred ca eu sunt cel care are probleme ;)
-
6,3 este consumul oficial. Gandeste-te ca si Forester diesel are consumul oficial de 6,2, dar are 147 CP nu 381...
-
Un articol:
http://www.promotor.ro/masini-noi/prezentari/bmw-prezinta-oficial-dieselurile-m-performance-m550d-x5-m50d-x6-m50d-9178400
-
Revenim dupa aproape doi ani pe acest topic.
Pare-se ca noul motor 1.6 DIT de la Subaru va fi prezentat la Tokyo Motor Show impreuna cu noul Legacy: http://motioncars.inquirer.net/18277/tokyo-2013-all-new-subaru-legacy-to-debut-with-1-6-liter-turbo-engine (http://motioncars.inquirer.net/18277/tokyo-2013-all-new-subaru-legacy-to-debut-with-1-6-liter-turbo-engine)
Zvonurile sunt despre un output de ... 240 CP !!! ;D - http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=49372 (http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=49372)
Daca-i pe-asa, stiu care va fi urmatoare motorizare de pe urmatorul meu Subaru !!!
PS: Se mai voorbeste si despre un nou sisttem turbo electric ce va elimina complet turbo lagul - http://www.autopassione.ro/subaru-dezvolta-un-sistem-turbo-electric-pentru-viitorul-wrx_9859
Se anunta un interesant an 2014 !
-
vise ! atata timp cat pe cei de la SMT...ii doare drept in ...spate de consumatorii de subaru...poate sa si zboare urmatorul model...La cat de mult se chinuie unii...tot atat isi bat joc altii ! un brand inseamna...multe . cati cumparatori nu au simtit gustul amar...de gata,ti-am tras-o dupa ce au cumparat un subaru ? si atata timp cat producatorul...se complace cu asta...nu merita atata simpatie ! parerea mea....
-
vorbim de motor de 240 cai...cand cel de 162 ...sau cat o fi real...mi-a picat la 80000 ....si dupa alti 15000...a crapat si diferentialul central ?
-
ala de 240 ...sa tina intre doua revizii ...sa se schimbe odata cu uleiul....Sunt consternat sa constat ca pentru o garantie...trebuie sa ne milogim si sa multumim facand plecaciuni si recomandand in dreapta si in stanga ...ce buni au fost...ce cumsecade ! Cand ei ar trebui sa-si ceara scuze ca au vandut un produs...neconform ce ne poate pune viata in pericol.
-
Stai relaxat !
SMT (imprena cu Subaru Hellas) si-au trait traiul, si-au mancat malaiul !
Acum se bat doua firme evreiesti pentru dealershipul Subaru in Romania (cei care au si Autoitalia si inca unii - vezi ca este si pe-aici un topic legat de asta).
In alta ordine de idei, nu inteleg ce treaba are motorul de 1.6 twinscroll cu ... SMT !!?? Si cu serviciile oferite de respectivii ???
PS: Nu-ti stiu povestea si pataniile, dar, din pacate, ghinioane agravate de nesimitire ni se intampla tuturor.
Daca - asa cum deduc - ai avut probleme cu masina si te-ai confruntat cu "serviciile" SMT, nu pot decat sa regret sincer. Si nu pot sa nu intreb de ce n-ai apelat la Protectia Consumatorului (din experienta directa, este printre putinele institutii ce chiar isi fac treaba).
Mi se pare ceva in neregula sa crape un motor la 80k km. Mai ales ca dupa putere cred ca-i vorba despre cel de 2.0 benzina montat (si) pe Foresterul SG; motor despre care, sincer sa fiu, n-am auzit sa aiba probleme.
Eu am aproape 150k km cu tractorul si n-am avut nicio problema si nimic de schimbat la motor/transmisie (nici macar buclucasul ambrreiaj de la diesel). Si dupa cum se prezinta mai duce mult si bine.
Avem colegi cu motoare trecute bine de 200k km - la fel, fara probleme.
Ca atare, nu poti generaliza o problema punctuala si sa o extrapolezi la un motor nou ce inca nici nu a fost lasat oficial !
Lasa sa-l vedem, sa-l "pipaim" si timpul va demonstra sau nu fiabilitatea acestuia.
-
1.6 turbo este un trend stabilit, iar Subaru sigur nu are sa ocoleasca provocarea.
Paradoxal este ca Mercedes la Formula 1 rupe tot cu micile turbo, iar pe masinile comercializate pune 1.6t de la Renault. ;D
Acum la 1.6turbo cel mai bine sta Mini JCW care sare de 210hp si e capabil de valori pana la 250hp, totusi cuplul e micut cand trebuie sa urnesti un 4x4 cu tractiune simetrica. Simetria tractiunii de Subaru aduce momente de pirdere ridicate asa ca la un motor mic sigur vor trece la un alt 4x4 gen vw...
-
Nu se schimba curand tipul de tractiune 4x4 la subaru. Au pus ei un 1.5 lesinat pe impreza si or sa schimbe pt 1.6?
1.6le de 170 cp va fi inlocuitorul 2.0/2.5 aspirat.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
-
Las sa puna 1.6T.Ca mergem totinla Malakay pentru swap de 2.0.Tot eu sa va nvat?
-
Pana la urma , incet-incet, tot la vorba mea ajungeti : 2,5 aspirat, automatica`. ;D ;D ;D
-
Buna optiune 2.5 aspirat ca-i robust da si turbo se misca intr-un mare fel.
Important este sa nu puna injectie directa.
-
desi am vazut pe undeva ca camcas nu mai este prin zona eu trebuie sa zic ca nu inteleg de ce fara injectie directa ? cu bune (mai multe) / cu rele (mai putine) este per ansamblu un sistem mult mai eficient decat cel "clasic" ....
-
Nu pot sa stau mereu online, intru destul de rar.
Din ce rew. am citit si ce am interpretat de pare ca injectia directa are carentze de functionare in special dupa mai mjulti km parcursi. Sistemul nu est rau insa un Golf 1.6FSI nu consuma mai putin decat un Golf cu 1.6i si nici nu pare mai vioi. La motorul 2.0FSI parca e mort ce sa zic, am condus si cred ca pe bune are in jur de 120-130 caluti nu 150.
Un Golf 2.0TFSI din gama GTI nu consuma mai putin si nici nu are performante speciale in comparatie cu alta masina cu masa, forma si putere asemanatoare.
De la Subaru toti avem asteptari foarte mari si indiferent ce scot e binevenit, eu nu voi mai aparea pe lista lor de clienti cu astfel de modele.
Nu vreau sa poluam forumul cu minusui ale injectiei directe, cui ii place ii urez succes in viata si sa fie sanatos, iar dupa 100k-150k km facuti mai stam de vorba sa vedem daca teoria mea pica sau sta in picioare.
-
Stii ca acest cuvant "masa" folosit ca d faci referire la greutate,te tradeaza.Sa mor eu daca nu e jenant.Chevy,Georgescu sau uarevar.
P.S. Am vazut o pe Elodia.Statea trista la Automarsil.Ce mai face?
-
Stii ca acest cuvant "masa" folosit ca d faci referire la greutate,te tradeaza.Sa mor eu daca nu e jenant.Chevy,Georgescu sau uarevar.
P.S. Am vazut o pe Elodia.Statea trista la Automarsil.Ce mai face?
Daca este cine este - si cine mie personal mi-ar face placere sa fie :) , intreb daca ar fi ok sa includ si o harta pe care o am / facuta de RC pentru AZ1G202G in "analiza mea pe text" din threadul http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2133.0
Ar fi vorba despre o harta prezentata aici http://forum.4tuning.ro/679-racing-code/366599-subaru-multiple-map-chiptuning-softuri.html -> desi in realitate eu nu gasesc nicicum nici "multiple map" nici alte feature-uri prezentate acolo - si asta comparand byte cu byte respective harta cu o harta stock ....