Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by Lup_Alb on Today at 15:18:39 »
Quote
Am o rugaminte catre toti cititorii. Am fost la Twin Motors Cluj ptr o revizie cu schimbare ulei si in cutie iar un mecanic de acolo a bagat o eroare umana in sensul in care a uitat sa-mi puna toate piesele inapoi(umor negru dar real)si cutia CVT nu mai functioneaza in modul P

Acum ar fi important de stiut daca ti-au facut doar o golire normala (gravitațională), sau au facut un "flush" cu un aparat special care si spala cutia. La o golire normala, mizeria rămāne pe acolo...
Ai mai facut o constatare la un service din Buc. sau doar ai facut presupuneri si te-ai certat cu ei la telefon?
Intradevar, partea de parking din CVT are si o componenta manuala, dar nu ar fi avut de ce sa umble la ea.
https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2022/2022%20Service%20Manual%20HTML/contents/index.html?id=s585214a11

Stiu ca costa timp si bani in plus pe drum, dar ar fi trebuit sa te intorci la ei sa o rezolve. Daca ar fi din vina lor, atunci se rezolva pe garanția manoperei.
Mai poti incerca la Brasov, daca nu vrei la SMT din Buc.
2
Bursa non-auto / Breloc Subaru 3D
« Last post by Ludovic on December 12, 2025, 15:56:31 PM »
Salutare prieteni , am fabricat niște brelocuri Subaru pe printer 3D ,

https://www.olx.ro/d/oferta/breloc-3d-subaru-IDk68NP.html?bs=olx_pro_listing

Mulțumesc și Sărbători fericite! :)

3
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Last post by dan_b on December 11, 2025, 18:17:52 PM »
A, ok :)
Are si Isuzu ceva de genul in meniu, iti arata raportul dintre stilul de condus / acceleratie si consum.
4
Subaru XV GT (2017-2023) / Re: Subaru XV e-BOXER MY 20.5
« Last post by Alin on December 11, 2025, 14:33:05 PM »
Sa fie:)
Indicatorul cu galben nu indică consumul instant, ci mai mult o diferență dintre consumul mediu și cel curent. Daca e cu plus, ai talpa grea, dacă e cu minus rămān mai mulți bani īn buzunar.
5
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by MihaiFlorescu on December 10, 2025, 23:22:31 PM »
Misto! Imi era dor de un Gymkhana.
6
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by iulian09 on December 10, 2025, 11:40:45 AM »
Habar n-am unde e mufa si daca nu face rau debransarea ei. Deci imi retrag ideea.
Evita in continuare P-ul pana rezolvi. Desi e posibil sa se mute singura in P in anumite imprejurari...



Pinul, daca despre el e vorba, e in spatele busonului cu cap imbus.
Poza de pe wiki, la Subaru o fi diferit mecanismul, ca-s multe versiuni.
Multumesc!
7
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Ilie on December 09, 2025, 20:56:54 PM »
8
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by Muttley on December 09, 2025, 11:07:50 AM »
Habar n-am unde e mufa si daca nu face rau debransarea ei. Deci imi retrag ideea.
Evita in continuare P-ul pana rezolvi. Desi e posibil sa se mute singura in P in anumite imprejurari...



Pinul, daca despre el e vorba, e in spatele busonului cu cap imbus.
Poza de pe wiki, la Subaru o fi diferit mecanismul, ca-s multe versiuni.
9
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by iulian09 on December 09, 2025, 10:59:36 AM »
Mecanic vorbind, sistemul park lock e relativ complex, cu tije si arculete. Daca acel actuator apasa, si in loc sa pivoteze un levier in jurul unui pin, ala face alte miscari, si de exemplu sar arculete, poate iesi rau. Macar evita pozitia P pana rezolvi. Sau scoate mufa din actuator daca exista acces.
Multumesc ptr feedback. In alta ordine de idei, nu stiu ce mufa sa scot si nici nu am posibilitatea sa o urc pe o rampa prea curand. Am mers cu ea pana acum si am folosit frana de mana automata permanent, ceea ce in trecut nu faceam(daca opream la un magazin ptr 2 minute nu trageam si frana de mana, lasam in P).
Imi poti spune mai amanuntit ce mufa sa scot si daca afecteaza cu ceva functionarea masinii?
Multumesc :)
10
Reprezentanțe și ateliere pentru Subaru / Re: Cutie CVT in P
« Last post by Muttley on December 09, 2025, 10:23:15 AM »
Mecanic vorbind, sistemul park lock e relativ complex, cu tije si arculete. Daca acel actuator apasa, si in loc sa pivoteze un levier in jurul unui pin, ala face alte miscari, si de exemplu sar arculete, poate iesi rau. Macar evita pozitia P pana rezolvi. Sau scoate mufa din actuator daca exista acces.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10