Primul gand a fost acolo, ca stiu ca e o problema comuna, dar nu, e chiar curat in jurul lui. M as fi bucurat sa fie ala si scapam cu 100 lei.
Astazi am mai facut cateva descoperiri.
Nu stiu cum sa fac sa pun pozele direct aici. Am incercat cu insert image, dar sigur fac eu ceva gresit.
Am gasit un furtun de turbo a carui capat se dezintegreaza si care era plin de ulei vechi si praf.
Se vede cum partea de sus s a rupt doar la contactul cu carpa cu care am curatat.
Inainte :
https://ibb.co/svbSVf6N Dupa :
https://ibb.co/5W7WCBgMPe scut am gasit o usita de vizitare, asa ca am putut sa bag telefonul si sa pun si mana pe furtunul de la radiator.
Este ulei pe el, la fel si n partea de jos a motorului. Pe undeva pierde ulei, e clar.
Va trebui ridicata pe elevator, dat scutul jos si sters peste tot, apoi urmarit pe unde mai plange.
https://ibb.co/NddNhdKrAm reverificat si nivelul lichidelor cu motorul rece, nepornit de 3 zile.
Coolant este la minim, deci trebuie sa completez si sa urmaresc daca pierde si lichid de racire.
Ce cantitate este intre minim si maxim, 500 ml ?
In vasul de expansiune lichidul este pana sus. In momentul in care am desfacut capacul, a inceput sa dea putin pe din afara.