Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
11
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: XT SH 2009 - Povestea continua
« Last post by stefancretu197 on June 20, 2025, 18:09:26 PM »
cu rugina la scaune cred că este o problemă generala , a venit vara și mulți văd că scot scaunele sa rezolve probleme ( inclusiv eu ) , sunt curios cât o să țină acest proces
12
Salut , a mai reușit cineva să monteze ? Am tot întrebat dar puțini au montat pe subaru ,,,,,știe cineva unde aș putea monta  prin Iași suceava bacau ?
13
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by roadtusubaru on June 19, 2025, 14:45:04 PM »
Primul gand a fost acolo, ca stiu ca e o problema comuna, dar nu, e chiar curat in jurul lui. M as fi bucurat sa fie ala si scapam cu 100 lei.

Astazi am mai facut cateva descoperiri.
Nu stiu cum sa fac sa pun pozele direct aici.  Am incercat cu insert image, dar sigur fac eu ceva gresit.

Am gasit un furtun de turbo a carui capat se dezintegreaza si care era plin de ulei vechi si praf.
Se vede cum partea de sus s a rupt doar la contactul cu carpa cu care am curatat.

Inainte :        https://ibb.co/svbSVf6N

Dupa :          https://ibb.co/5W7WCBgM

Pe scut am gasit o usita de vizitare, asa ca am putut sa bag telefonul si sa pun si mana pe furtunul de la radiator.
Este ulei pe el, la fel si n partea de jos a motorului. Pe undeva pierde ulei, e clar.
Va trebui ridicata pe elevator, dat scutul jos si sters peste tot, apoi urmarit pe unde mai plange.

https://ibb.co/NddNhdKr

Am reverificat si nivelul lichidelor cu motorul rece, nepornit de 3 zile.

Coolant este la minim, deci trebuie sa completez si sa urmaresc daca  pierde si lichid de racire.
Ce cantitate este intre minim si maxim, 500 ml ?

In vasul de expansiune lichidul este pana sus. In momentul in care am desfacut capacul, a inceput sa dea putin pe din afara.
14
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by Muttley on June 19, 2025, 08:42:44 AM »
Atunci nu e strans manocontactul de presiune ulei?
15
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by roadtusubaru on June 19, 2025, 00:31:09 AM »
Se vede ca e primul meu Subaru si ca s pierdut rau :laugh:

Apa nu am observat sa piarda. Maine reverific nivelul la toate fluidele, caci masina sta nepornita de 2 zile.
La furtun nu ajung pe sus, ca iti trebuie mana de copil, dar dupa ochi pare ulei. E prea adunat jegul pe el ca sa fie apa.
Eventual fac o romaneasca.Infasor un servetel pe un bat si incerc sa o frec peste furtun, sa mi dau seama ce minunatie am acolo.

Saptamana aceasta am simtit iar miros de ars cu clima pornita, dar niciun fel de fum. Mirosul aparea la un interval de cateva minute.
Dupa ce m a intoxicat de 3 ori, a disparut la fel de brusc precum a aparut.
Clar pierde printr un loc prin care ajunge pe galerie.

Maine incerc sa mai curat in zona alternatorului, ca e loc de mai bine. Mare parte din jeg ,dupa cum se vede si n poza, era chiar sub alternator, in laterale  mai putin.

16
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by Muttley on June 19, 2025, 00:12:12 AM »
Poza 2 e garnitura antipraf de la capacul distributiei, n-are treaba cu uleiul.
Personal nu stiu de unde-i uleiul ala de sub alternator, dar as miza pe ulei de servodirectie.
Jos e furtun de radiator, alea-s cam sarmane de fel. Curge apa din el, sau are ulei pe el?
17
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by Ilie on June 18, 2025, 23:35:03 PM »
Vezi si pe la bulgari.. sunt multe masini venite din Elvetia in stare foarte buna.
Mai toate vandute de dealeri au taxele vamale deja platite.
Uite un SH cu FB25 adus din SUA.

https://www.mobile.bg/obiava-11629477821075734-subaru-forester-2-5-benzin-4h4
18
Foresterul meu SG (2003–2008) / Re: Gold 02 XT 4EAT
« Last post by roadtusubaru on June 18, 2025, 23:27:44 PM »
Revin cu un mic update pe parte tehnica.

Am inspectat peste tot unde am avut acces, in cautare de scurgeri de fluide.
Daca pana acum gasisem scurgeri doar pe partea pasagerului de unde iesea si fumul, astazi am descoperit inca 2 locuri.

1) Sub alternator am gasit ulei vechi amestecat cu praf. Dupa ce am curatat zona, am gasit o garnitura care nu mai etaseaza bine.

2) Furtun pe partea soferului.

Ma puteti ajuta sa identific piesele ?

Mai jos atasez imaginile.

https://ibb.co/XxtF34bw            sub alternator
https://ibb.co/NgJ6mvhp     garnitura care nu mai etanseaza sub alternator
https://ibb.co/QFvCS4YY     furtun dreapta jos / partea soferului

In weekend am de gand sa urc masina pe elevator, sa demontez scutul si sa iau la verificat toate furtunurile.

19
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on June 18, 2025, 19:05:55 PM »
Incoerenta dintre dimensiunile si duratele de montaj ale celor doua repere din poza e imensa.



Aia mare si albastra, daca imi pun mintea, maxim 30 minute, cu tot cu facut poze si upload pe imgur.
Aia urata, din fonta... Mvai.

Daca ajunge in timp util si pot sa o montez pana-n iulie, fac. Altfel, din august incolo, sau la iarna.

De ajuns, e ajunsa de mult. Pe de o parte nici nu vreau sa ma uit la ea, pe de alta mor de nerabdare sa vad ce eficientizarea deplina a naibii iese.
Deci da, masina e curata, cu motor spalat si cocotata pe rampe in garaj de vreo 2 zile. In uichend ma apuc de scos chestii din strafundurile mataraiei de sub capota, de portat, de izolat termic, de de toate.
N-am cum sa astept, patasti.

Sper sa fie gata-n 2 saptamani. Hai, 3. Mai mult inseamna ca devin pieton o vreme  :-[
20
Forester / Re: Sfat acizitie Subaru Forester 2011-2012 2.0 Benzina
« Last post by Muttley on June 18, 2025, 18:48:39 PM »
As mai lua in calcul arhitectura EJ comparata cu F.
EJ e alezaj x cursa 92 x 75, arhitectura de formula 1. Nici nu ma mir ca aspiratele trag sa moara si cam atat. Nu mai stiu F-ul cum e, dar parca retin ca e subpatrat, cu cursa mai mare. Ba nu, google zice ca e fix patrat, 86 x 86. Or diferenta e majora.

Ok, voiam si eu XV cu motorul ala, am citit de low tension rings si tragedii de genul, chiulasele cu 7 etaje, lipite cu silicon, dar trebuie recunoscut ca pentru un utilizator normal, motorul e mult mai modern. Evident ca nu denigrez EJ-ul, as fi ultima persoana. Doar incerc sa fiu obiectiv.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10