71
Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) / Re: 2008 STI
« Last post by Muttley on October 14, 2025, 20:12:14 PM »Daca nu gresesc prea tare, mari schimbari n-au fost pe Impreza la directie hidraulica, de la aparitie pana la stinsu' luminii.
Or o directie proiectata la inceputul anilor 90' si alta cu 30 de ani mai tanara nu prea au cum sa se compare.
Pe directie am cam toate modificarile cat de cat plug and play posibile, caster cat se poate, caseta cu raport mic, rigidizari. Chiar si-asa, cand am iesit cu ea dupa o pauza de vreo luna sau doua, mergeam serpuit, si nu-ntelegeam. Era de la faptul ca masina ailalta aduce ferm directia pe centru din asistarea electrica, ca altfel nu se explica, casterul mecanic e aproape zero. Si repet, am de toate pe directia Imprezei, si tot e modesta fata de cea a masinii noi.
Revenind...
Sper ca ALK e setat pe caster maxim din excentricitatea aia a bucsei. Adica aproape sa-ti atinga anvelopa in bara fata.
Mai ai de pus flanse amortizor cu offset, Pedders (la mine-s ok) sau Whiteline (cica se fisureaza), mai dau alea un grad, ajuta.
Iar daca spui ca rajnita moderna are 2.5 ture capat-capat, inseamna ca a inceput sa-ti pese de "viteza" casetei. Aici, 34110VA120. Nu stiu cum ai rezistat aproape 10 ani fara ea, mai ales ca la tine se monteaza fara adaptari.
Deci flanse excentrice si caseta 13:1. Esti abia la ~40%.
Or o directie proiectata la inceputul anilor 90' si alta cu 30 de ani mai tanara nu prea au cum sa se compare.
Pe directie am cam toate modificarile cat de cat plug and play posibile, caster cat se poate, caseta cu raport mic, rigidizari. Chiar si-asa, cand am iesit cu ea dupa o pauza de vreo luna sau doua, mergeam serpuit, si nu-ntelegeam. Era de la faptul ca masina ailalta aduce ferm directia pe centru din asistarea electrica, ca altfel nu se explica, casterul mecanic e aproape zero. Si repet, am de toate pe directia Imprezei, si tot e modesta fata de cea a masinii noi.
Revenind...
Sper ca ALK e setat pe caster maxim din excentricitatea aia a bucsei. Adica aproape sa-ti atinga anvelopa in bara fata.
Mai ai de pus flanse amortizor cu offset, Pedders (la mine-s ok) sau Whiteline (cica se fisureaza), mai dau alea un grad, ajuta.
Iar daca spui ca rajnita moderna are 2.5 ture capat-capat, inseamna ca a inceput sa-ti pese de "viteza" casetei. Aici, 34110VA120. Nu stiu cum ai rezistat aproape 10 ani fara ea, mai ales ca la tine se monteaza fara adaptari.
Deci flanse excentrice si caseta 13:1. Esti abia la ~40%.

Recent Posts
)) 



