Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10]
91
Legacy/Outback IV (2004-2009) / Re: Subaru Outback 3.0 H6 - 2006
« Last post by andrei0241 on May 21, 2025, 00:42:00 AM »
Poti incerca la dezmembrari, iar pentru repere noi, daca exista cod piesa, poti incerca pe amayama sau pe la americani (parts.subaru,com, de ex) sau direct pe google dupa codul piesei. Cel mai simplu ar fi la dezmembrari, totusi, pentru inceput
92
Forester / Re: pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by MyKe on May 20, 2025, 23:29:30 PM »
Observi vreo ameliorare dacă pui contactul de 2 ori după acele 5 minute, și apoi pornești?
93
Legacy/Outback IV (2004-2009) / Re: Subaru Outback 3.0 H6 - 2006
« Last post by hagrid on May 20, 2025, 23:29:08 PM »
Buna seara, dragilor!
Revin dupa 4 ani de pauza pe forum cu o intrebare:
unde pot gasi niste shield-uri pentru catalizatoare de Subaru Outback 3.0l din 2007? Am schimbat catalizatoarele si unde le-am schimbat au aruncat shield-urile iar acum am ceva probleme cu caseta de directie care trece pe langa ele si e afectata de caldura catalizatoarelor.
Am refacut 2 rack-uri de directie dar incalzite, ambele se comporta dubios. Mi-am luat un rack nou original si nu vreau sa il montez fara shield-uri. Am cautat peste tot si se pare ca nu s-au prea gasit ca piese de schimb si nu se mai fabrica...
Oare pot gasi la dezmembrari?
Multumesc!
94
Forester / pornire grea la cald Forester SJ 2014
« Last post by ival on May 20, 2025, 09:08:32 AM »
Buna dimineata. Am de 7 ani un Forester SJ 2014, 2.0i (benzinar FB20 150 CP), 2014, CVT, 170 000km (92 000 km la cumparare), schimbat toate fluidele la cumparare, intretinere regulata. Nici o problema pana acum 1 luna, cand a inceput sa porneasca greu la cald. La rece pleaca normal. Dupa ce motorul intra in regim normal de temperatura, daca opresc si repornesc dupa 1-5 minute (o oprire scurta) pornirea este normala. Daca pornesc dupa acest interval, trebuie sa-i dau cheie 10-15 secunde pana porneste. Daca las motorul sa se raceasca la temperatura atmosferica pornirea revine la normal. A mai patit cineva asta, solutii ? Multumesc anticipat ptr. sfaturi.
96
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 19, 2025, 14:47:32 PM »
S-a facut curat.

Asadar, ieri, duminica 18 mai 2025, dimineata devreme, inainte de a se deschide la scoala din sat, am facut log cu arcul nou de WG ce reduce boostul. 8 grade ambiental, pull in treapta 4 (mai bine-i dadeam in 3), 20psi.
Mai tarziu, 15 grade ambiental, pe spring pressure cu furtun direct cold side - WG, 18.5psi.
Adic-o doare-n pista de arculete, nu momentul deschiderii e problema, ci usa e prea mica.

Nu ma laud, dar ma bucur amar: sistemul e prea eficient.
Momentan astept verdictul de la Cluj, ca nu e nicio graba. Stiu care va fi ala, dar nu doresc sa influentez.
____________

Varianta noua: carcasa calda mai mare.
As sfarsi printru-un ansamblu turbo mare pe ambele parti. Ar fi bine pe actualul 2.0, dar daca vreodata vreau sa fac un 1.7... Nu prea. Adica nu stiu, bat campii.
Extrem de tentant, ar rezolva problema de creep, ar largi si turbo, reduce EGT, creste puterea sus, ar muta spoolul mai sus (250-350rpm zice Vali), desi nu-s convins ca asta doresc, dat fiind rpm max de doar 6k. Dezavantajul e volumul de munca.

Varianta veche ramane, restrictorul pe evacuare, ma ocup zilele astea. Tocmai ce m-am prins ca deja am unul.
97
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 17, 2025, 20:29:21 PM »
Luni: hop social depasit, editat, dar poza cu zdreanta ramane  ^-^



Conform film, WG-ul se prinde-n menghina, mai exact tija, in stare comprimata a arcului, astfel incat sa nu zboare capace si surubele M4 prin tavan. Am folosit hartie ca sa n-o zgarii.



Odata scos capacul, asta e pozitia corecta a membranei. N-am poza de dupa, a iesit la fel. In filmuletul din urma arata ca dracu', valurita toata, la mine nu.
A 2-a poza-i cu talerul inferior.





Comparativ arcuri. 0.8 si 1bar. Diferenta pe inaltime libera si diametru spira. Numarul de spire e acelasi.
Talerul superior e superb, nicio nervura de prelucrare, neted tot. Desi taiwanezarie, chapeau.



Pentru reintroducerea perfecta a membranei in locasul, de altfel ingust, o teava PVC de canalizare de 40mm e ideala pe post de aplicator.



M4 cu 5Nm mi se pare enorm, ala e cuplu de M5. Am mers pe 4Nm, in treceri repetate.



Voiam sa reduc din cei 0.8 bar prin diminuare preload arc. N-am putut, deja e la limita.
Adica am lasat cum era.



In tabelul din urma, arcul asta de 0.8 face cursa maxima la 1.2 bar.
Am perfectat divaisu' de masurare prin adaugarea unui manometru mai precis.
Pe filmare, primele doua actionari sunt de calibrare.
Ultima arata ca, intr-adevar, la 1.2 bar am deschidere totala clapeta.



Nu mai zic ce cosmaru' naibii a fost sa scot capsula. N-a durat mult, dar a fost tortura. Remontarea si mai si.
Am incheiat prin a aplica AUR pe intercooler, partea neplacuta a zilei.



Maine, duminica, 18 mai 2025, programul e clar.
La 06:30 ies la loguri.
La 07:00 bat la usa de care am pomenit dar am sters (pun un prosop pe laptop cat lipsesc).

Dup-aia mai vedem.
98
Discuții libere / Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Last post by thiet on May 17, 2025, 11:04:58 AM »
Aveti o sugestie de service prin Iași? Cred că mă lasă garniturile la chiuloasă, scoate fum alb la pornire. :(
Am văzut rubrica de recomandate, dar nu știu cāt de actualitate mai sunt.
99
Legacy/Outback IV (2004-2009) / Re: The remaking of a Legacy
« Last post by torvalds on May 16, 2025, 16:44:13 PM »
Nimic nou pe aici ? Zi-mi că merge !!
100
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: WRX GG 2001
« Last post by EdisonFx on May 15, 2025, 21:23:47 PM »
Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10]