Luni: hop social depasit, editat, dar poza cu zdreanta ramane


Conform film, WG-ul se prinde-n menghina, mai exact tija, in stare comprimata a arcului, astfel incat sa nu zboare capace si surubele M4 prin tavan. Am folosit hartie ca sa n-o zgarii.

Odata scos capacul, asta e pozitia corecta a membranei. N-am poza de dupa, a iesit la fel. In filmuletul din urma arata ca dracu', valurita toata, la mine nu.
A 2-a poza-i cu talerul inferior.


Comparativ arcuri. 0.8 si 1bar. Diferenta pe inaltime libera si diametru spira. Numarul de spire e acelasi.
Talerul superior e superb, nicio nervura de prelucrare, neted tot. Desi taiwanezarie, chapeau.

Pentru reintroducerea perfecta a membranei in locasul, de altfel ingust, o teava PVC de canalizare de 40mm e ideala pe post de aplicator.

M4 cu 5Nm mi se pare enorm, ala e cuplu de M5. Am mers pe 4Nm, in treceri repetate.

Voiam sa reduc din cei 0.8 bar prin diminuare preload arc. N-am putut, deja e la limita.
Adica am lasat cum era.

In tabelul din urma, arcul asta de 0.8 face cursa maxima la 1.2 bar.
Am perfectat divaisu' de masurare prin adaugarea unui manometru mai precis.
Pe filmare, primele doua actionari sunt de calibrare.
Ultima arata ca, intr-adevar, la 1.2 bar am deschidere totala clapeta.
Nu mai zic ce cosmaru' naibii a fost sa scot capsula. N-a durat mult, dar a fost tortura. Remontarea si mai si.
Am incheiat prin a aplica AUR pe intercooler, partea neplacuta a zilei.

Maine, duminica, 18 mai 2025, programul e clar.
La 06:30 ies la loguri.
La 07:00 bat la usa de care am pomenit dar am sters (pun un prosop pe laptop cat lipsesc).
Dup-aia mai vedem.