Open in new tab pe poza, apoi zoom, si vezi gaurile arse
Eu urmaresc perfectiunea, cat pot. Daca nu-mi iese, nu-mi iese, ncsf.
M-as fi uitat in talonul masinii sa aflu exact, dar ala-i ingropat sub o gramada de anexe de motor, pe sub bancheta din spate. Noroc ca tin jurnal pe net.
Deci pare-se ca-n jur de 7 iunie 2023 (aproximativ) omologam suspensia, eveniment insotit de ITP, ca de fapt aia-nseamna omologare. Cum masina asta e o vechitura hamalita prin gropi si neintretinuta, rulata abuziv milioane de km pe an, urmatorul ITP e cam in jurul aceleiasi date, anul asta.
Aka smf in ele legi idioate, emise cu unicul scop de a suplini deficitul bugetar. Nu poate omu' sa-si repare relaxat harbul, ca expira verificarea pistii.
Adica
trebuie sa termin masina si s-o pornesc pana cel tarziu pe 3 iunie (luni), iar rodajul ala critic si de inceput pana pe 7 iunie (vineri). Gen sa n-o frec prin oras si la itepeu cu span in baie.
Cam greu, dar realizabil, de vreme ce am cafea multa pe aici.
Si sa nu omit evidentul: si sa mearga toate cum trebuie!
Acum vad pe factura de la i-wire, comanda e facuta in noiembrie 2023. Stiam eu ce stiam, si anume ca daca le aduc cu vaporul, ca sa economisesc osudalei, ajung la timp. Si au cam ajuns, recunosc.
Inca miros a rahat de pescarus.
Contents, desi am mai zis:
- cablaj motor proaspat. Daca are vreun defect m-am nenorocit, cu atatea variabile pe langa.
- grounding kit.
- hibrid MAF / (MAP + IAT). Cel din urma denumit din motive necunoscute si "speed density". Tre' sa vad de unde sperii un tarod 3/8"NPT, ca am o treaba cu galeria de admisie cu el, ca sa-l infig
p-asta micu'.
Ah, si daca toate bune, daca toata munca si cheltuiala asta nu vor fi fost degeaba, mai la vara, incolo, am si ceva prostii pentru articulatii.
Numa' planificare pe capu' mio...
Edit: constrangeri similare de termene de finalizare am mai avut si-n trecuturi, cand modificam alta masina. Atunci schimbam orasul, ramaneam fara locuinta/hotel, garaj, etc. N-am mai avut sentimentul asta de 16 ani (rad nostalgic).