Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
Subaru club Romania

Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp

Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« on: January 27, 2012, 19:19:31 PM »
Buna toata lumea,
Ma numesc Augustin, nascut in 1983 din Timisoara.
Am achizitionat de curand un FXT din 2007 si as dori sa il modific sa am 300-350awhp.
Am urmarit si citit multe forumuri, m-am plimbat si cu fostul forester a lui Sebastian si as dori sa construiesc unul asemanator. (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=250.0)
Sunt incepator in ale tuningului si nu cunosc pe nimeni in domeniul asta. In timisoara il avem doar pe Florin Staici care stie si se ocupa. As avea nevoie de un service bun si o lista buna de componente ce ar trebui sa iau. Sunt constient de pretul modificarilor si nu dispun de toata suma dar pe parcurs se poate rezolva. Din cate am vazut toate FXT tari au o cutie de STI 6MT cu sau fara DCCD si din cate am observat ii foarte scumpa dar nu stiu niciodata EXACT cat de scumpa. Cat costa noua? Nu merg la curse si nu fac liniute, doar conduc tare si imi place acceleratia, deci masina nu vreau sa ruleze pe combustibili speciali sau sa aibe anumite modificari care sa strice durabilitatea masinii. Am o lista recenta cu modificarile lui Stolis din grecia care are un FXT de 500+ awhp, nu vreau sa ajung acolo :))).
Astept sfaturi si informatii...
Multumesc anticipat...
« Last Edit: January 27, 2012, 19:33:09 PM by mcv1900 »

celalalt

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #1 on: January 27, 2012, 20:12:49 PM »
Vezi ca cica e bola grea tuningul .O sa vrei sa ajungi si la 500+.Crezi ca vecinu Stolys nu a avut mai putini inainte?
Bafta la moificari.Itit tin pumnii. ;)

Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #2 on: January 27, 2012, 22:40:09 PM »