Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #20 on: February 27, 2012, 15:07:23 PM »
Si incidentul nu tine de Forester pana la urma. Este neatentie, ca sa nu zic altfel (din partea fostului proprietar), sau pur si simplu ghinion.
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #21 on: February 27, 2012, 16:59:31 PM »
Trecand peste parerile de rau..pe mine ma uimeste ca s-au indoit supape...??!?..eu auzisem ca la Subaru nu se ating supapele de pistoane...BAD NEWS!
Subaru Impreza WRX 2001

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #22 on: February 27, 2012, 17:09:32 PM »
Fostul proprietar zicea acum o saptamana, cand imi arata masina, ca a schimbat distributia acu vreo 30K...azi zicea ca a schimbat-o pe la 90K...si ca ...ghinion...
In plus, se pare ca service-ul unde a schimbat distributia nu mai exista...a constatat asta dupa ce a fost cu masina la service-ul meu si cauta a doua opinie pentru defectu' cu radiatoru'...

Acu...prinde orbu, scoate-i ochii...distributie schimbata sau nu la 90K sau 120K...eu tot raman cu paguba mare ca e de reparat la motor, nu doar de inlocuit ceva :(

Si cat insista consoarta sa nu iau SH...:) Cum ies eu din gura ei acuma? :) (asta ca sa fac haz de necaz)

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #23 on: February 27, 2012, 17:23:56 PM »
Cu calm si cu rabdare.Daca te ajuta cu ceva si daca se potrivesc evident,am doua motoare unu de 1.6 si unu de 1.8.Poti sa iei supape si ce s-o mai potrivi. let mi nou daca pot sa te ajut.
Bafta

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #24 on: February 27, 2012, 17:58:41 PM »
multam fain pt oferta, dar tocmai imi spune amicu' meu ca nu se potrivesc la dimensiuni.
maine o ia la desfacut complet si aflu exact pana unde se duce paguba...keep your fingers crossed 4 me... Inca mai sper sa devin si eu un subarist convins ca voi.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #25 on: February 28, 2012, 09:44:57 AM »
nu este asa de scump .. rectificat chiulasa o sa fie undeva la 400 500 lei in baneasa unde sunt cei mai ok... supapele ti le schimba tot ei contra cost undeva la 30 60 lei bucata (nu trebuie sa le schimbi pe toate, doar cele afectate) distributia depinde de unde o iei si unde o faci undeva, intre 1000 ron si 4000 din ce am vaz pe forum..
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #26 on: February 29, 2012, 12:33:14 PM »
deocamdata e de bine...:)
a sapat pan'la distributie si a pus o curea noua sa vada daca pleaca sau mai are alte bube...si zicea sa ma fericesc singur ca merge...:)
deci ca sa zic asa scap doar cu distributia si revizia (pe care oricum ma gandeam s-o fac)
 8)

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #27 on: March 01, 2012, 10:33:13 AM »
Deci ai scapat usor pana la urma...Me bucur.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #28 on: March 02, 2012, 22:50:08 PM »
vezi tot raul spre bine :D acu ai distributie noua :D si revizia facuta bafta in continuare sa te bucuri de masina
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #29 on: March 02, 2012, 23:33:31 PM »
True...mai tre sa-i pun scut metalic, bullbar, xenoane, alarma cu pornire motor (si eventual buton de start), ceva kit de inaltare, suport roata de rezerva in exterior...sa-i iau bare de portbagaj...si cam atat pe moment :)

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #30 on: March 02, 2012, 23:46:38 PM »
SSi doua zaruri  la oglinda asortate cu un picior de iepure si doua cd-uri ca sa "devieze"radarele...pe bune ce vrei sa faci din subaru asta?jeep?.

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #31 on: March 03, 2012, 09:39:28 AM »
Scutul metalic e un "must" in tara asta, 2-3 centimetri in plus ajuta in Tunari, mai ales iarna, xenoanele fac diferenta la drum lung si daca mai dai si de ceata, suportul extern pt roata de rezerva e util daca vreau sa pun GPL (era pe auto.ro un XT rosu cu GPL...si daca deja se practica...poate se merita...) iar la bullbar visez de mic...:)
Acu...daca toate astea merita comparatia cu zaruri si cd-uri...ma' bad...


stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #32 on: March 03, 2012, 11:15:57 AM »
Nu te-asi sfatui sa o inalti! Este suficient de inalta pt. offroad-ul din Bucuresti. S-ar putea sa ai probleme in planetare, diferential...
Nu-l lua prea in serios pe ălalat, este prea metaforic !  ;D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #33 on: March 03, 2012, 11:53:52 AM »
da, la partea cu inaltatu' am mai avut si alte opinii asemanatoare, dar la restu nu renunt  ;D
ah...si de CD-uri scap ca deja are detector in bara :))

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #34 on: March 03, 2012, 13:13:07 PM »
Din puctul meu de vedere un bull bar e un adaus nejustificat de greutate pe puntea fata a masinii.

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #35 on: March 03, 2012, 14:11:42 PM »
ceva argumente pro/contra?
intreb asta nu numai pentru conversatie, dar chiar vreau sa stiu daca visez aiurea sau nu la protectia asta (ca pan'la urma nu il vreau de design).
danke

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #36 on: March 03, 2012, 14:20:08 PM »
Pai pro ar fi ca scapi de zgarieturi si te protejeaza ceva mai bine la un impact frontal, iar contra ar fi greutatea (10-15kg) care o sa faca botul masinii sa atarne in curbe si o sa iei virajele mai larg. Cu alte cuvinte, nu o sa mai fie asa de agila, dar nu iti imagina ca efectul o sa fie atat de grav. Eu oricum sunt pe principul scap de greutate, nu adaug. Acum depinde ce vrei.

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #37 on: March 03, 2012, 15:36:57 PM »
pai sincer sa fiu n-am luat masina ca sa iau curbele mai repede...asa ca daca asta e singurul impediment...mai bine mai slabesc eu ceva ca am de unde :)))))

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #38 on: March 03, 2012, 15:50:31 PM »
Cu GPL ul nu e nicio combinatie.Dai si o gramada de bani pe o instalatie ca lumea si iti poate crea si alte probleme.Cati km faci pe benzina din banii de inst GPL?

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #39 on: March 03, 2012, 18:02:30 PM »
ceva argumente pro/contra?
intreb asta nu numai pentru conversatie, dar chiar vreau sa stiu daca visez aiurea sau nu la protectia asta (ca pan'la urma nu il vreau de design).
danke
Eu te cred ca ai visat de mic copil la bullbar , dar ii strici tot  aspectul  ! Asa ca nu pot decit sa fiu de acord cu Celalalt la care mai adaug catelul din spate care da din cap, eventual niste mileuri pe boxe !!!
Plus ce a zis si Mihai de greutate...
Forester Diesel 2010