Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #40 on: March 03, 2012, 18:55:19 PM »
Mersi pentru sfaturile pertinente si documentate. Este exact ce isi doreste un nou posesor de subaru.
Good luck.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #41 on: March 03, 2012, 22:18:11 PM »
Nu trebuia sa te superi.Fiecare si-a spus parerea.Eu unu nu mai am ce sa zic.Prea sensibila lumea frate.Sa mor daca mai imi dau vreo parere....Schiau...

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #42 on: March 04, 2012, 01:42:59 AM »
Din puctul meu de vedere un bull bar e un adaus nejustificat de greutate pe puntea fata a masinii.

Sa nu mai discutam de estetica. Toate Forester cu bull bar mi s-au parut oribile.
(no ofence)
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #43 on: March 04, 2012, 02:44:03 AM »
Din pacate s-a suparat pe noi si si-a sters contul.Parerile si sfaturile au fost de toate felurile...nus de ce s-a simtit lezat de discutiile respective.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #44 on: March 04, 2012, 08:43:52 AM »
Din pacate s-a suparat pe noi si si-a sters contul.Parerile si sfaturile au fost de toate felurile...nus de ce s-a simtit lezat de discutiile respective.
Asta inseamna ca nu era prea Flexy , chiar daca se dadea...
Si suparaciosi din astia mai sint pe lume.Probabil ca nu e o pierdere prea mare daca e asa.
Forester Diesel 2010

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #45 on: March 07, 2012, 18:32:18 PM »
daca a spus ca vrea sa isi puna bullbar pe masina
a spus ce fel de om e.........

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #46 on: February 14, 2016, 21:43:48 PM »
Pentru cei care mi-au dus dorul... si m-au catalogat pentru dorinta de-a pune bullbar pe forestier...sunt exact ca cei de aici: https://www.google.ro/search?q=bullbar+forester&newwindow=1&espv=2&biw=1920&bih=1019&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjOn7X__vfKAhUrjXIKHcdiDFgQ_AUIBigB  (doar ca inca nu l-am pus...:)

Pentru restul membrilor, bine v-am regasit si poate se gaseste cineva sa ma ajute cu un sfat:

Anul trecut am facut un drum la greci cu forestierul meu, dupa ce l-am trimis in service special sa fie verificat si declarat apt pentru un drum lung... 
Ajung la muntii dintre bulgari si greci...si surpriza: la urcat cu volan dreapta (mai mult sau mai putin) si peste 50 kmh, se auzea o bataie sacadata care disparea daca luam piciorul de pe acceleratie. Nici un zgomot la viraj stanga, nici unul la mers pe drum drept cu 150...doar la urcat cu viraj dreapta si peste 40-50/h. Traversarea muntilor a fost un chin psihologic, la fel si umblatul pe coastele din Thassos, la fel si la revenire in tara pe muntii de la granita greceasca si cei din zona Zagora...

Directorul tehnic de la service-ul unde trimisesem masina a spus ca e de la planetare, am un amic care are service...acelasi raspuns. La noi am dus masina in tunari la RecoPlanet (ca-s langa mine), am dat cheile sefului de service, s-a plimbat cu ea: "n-ai nimic". A urcat masina pe elevator, a tras mecanucul lor de roti..."n-ai nimic". Zicea ceva de un mic jos in caseta de directie...dar nu crede ca e de la ea...

Am dat masina la teste si la service-ul Ford unde am trimis-o prima data...n-au reusit sa reproduca zgomotele in cauza.

S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Am vazut unele discutii legate de o bataie asemanatoare (si a naibii...fix "la dreapta"...da' sper sa nu fie chiar acel diferential central :((

Multumesc.

P.S. si o sursa de bull bar? :)

 

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #47 on: February 14, 2016, 22:48:15 PM »
Ghinion!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #48 on: February 14, 2016, 23:03:05 PM »
Bine ai revenit!
Dragul meu, a-ti monta sau nu bullbar, zaruri, mileuri si alte cele tine doar de dorinta ta ce se exprima strict in doua moduri: utilitate sau design.
Pentru utilitate am certitudinea ca sunt suficienti membri, mult mai tehnici decat mine, care isi pot da cu parerea insa despre design este o alta pagina, mai exact una interpretativa ce tine de personalitate.
De exemplu, eu nu am adus niciun aport exotic niciuneia dintre cele doua masini Forester pe care le-am utilizat, respectiv utilizez insa in cazul masinii de teren, paduri si experiente extracurriculare, un Jimny, i-am pus o sumedenie de accesorii, mai precis:

1. Termometru de interior si exterior: dupa 1 an l-am aruncat intrucat s-a stricat si nu ii duc lipsa
2. Proiectoare de putere montate pe bara transversala: dupa 2 ani le-am demontat intrucat masina parea un Kitsch
3. Canistra de benzina montata pe usa din spate: dupa 6 luni am demontat ansamblul intrucat nu si-a regasit utilitatea
4. Bullbar: demontat dupa 2 ani intrucat prietenii ma-ntrebau ce-a mai compus Adi, Jean si Guta...
5. Troliu de 3 tone: demontat dupa 3 ani intrucat niciodata nu am avut nevoie iar la conditiile in care exploatez masina am constatat ca nu se justifica

Cam atat am reusit sa montez pe masina si in final am demontat si le-am facut cadou altor amici care nu au inteles nimic din inutilitatea celor mai sus descrise.

Esti liber sa iei orice decizie insa te avertizez ca o iei pe banii tai, pe timpul tau si nu in ultimul rand pe nervii tai.

Cu privire la un mecanic de incredere, iti pot recomanda un vecin de-al meu care a alergat pe Forester, mai precis vreo 7 la numar, la diferite concursuri iar acum administreaza doua centre service multimarca in Bucuresti. Daca vrei detalii te rog sa folosesti rubrica de mesaje personale.

Succes in orice decizie vei lua si sa te bucuri de ea!  
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #49 on: February 14, 2016, 23:25:44 PM »
Heliotropus, mersi mult pentru raspunsul tau, ma bucur cand citesc/primesc raspunsuri la obiect si nu "la misto".
Legat de utilitate, pana acum doar scutul metalic si-a scos banii  (mai ales pe munte, desi chiar si in zona in care stau mai am parte de experiente offroad), un bullbar fiind util in unele situatii ca(zic eu)... da' mai bine pas, ca se vor gasi oricum romani binevoitori care sa dea direct in cap in loc sa arate +/-.

Proiectoare... avand in vedere faptul ca nu particip la raliuri prin munti...n-as pune, dar as inlocui becul celor existente sau as cauta o sursa alternativa de lumina mai ales pentru drumurile facute noaptea prin zone fara iluminat stradal, unde daca nu ai stele si lumini bune la masina...e cam nasol. Iar eu am facut greseala sa inlocuiesc xenoanele cu LED si traversand Bulgaria pe vreme ploioasa mi-am adresat singur niste cuvinte dulci... Albul e frumos, dar chior...:(
Canistra... as pune GPL in loc de roata de rezerva si roata as monta-o pe bara din spate cu ajutorul baietilor de la 4x4 planet...au facut ei ceva interesant pentru alta marca. Dar cum nu fac atat de des drumuri lungi... investitia chiar si in GPL nu ma atrage prea mult. Am in schimb o canistra la indemana just in case :)
Troliu... si el m-a atras (ca idee), poate daca schimb bara din fata cu una custom made din tabla voi lasa un locas special sa prin (la nevoie) un troliu. Cum insa masina mai mult sta in curte decat pe drumuri de munte...:) e in stand by ideea.

Fiecare din cele amintite de tine (scuze daca folosesc persoana gresita, ma corectez la nevoie) isi are utilitatea lui numai daca masina e folosita la offroad 25/24. Sau daca proprietarul are piticii lui...:) Dar de aici si pana a fi manelizat pentru ca asa li se pare unora e cam mare distanta, mai ales ca anumite accesorii nu au fost inventate de salam, maimuta sau minune si nu sunt folosite exclusiv de neamul lor... (dupa cum arata si link-ul pus mai devreme)

Mersi inca o data pentru raspuns si revin si cu un PM.


Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #50 on: February 14, 2016, 23:45:23 PM »

« Last Edit: February 15, 2016, 23:44:27 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #51 on: February 14, 2016, 23:54:33 PM »
Iaca asa arata masina mea dupa configurari si reconfigurari.
Am ajuns la concluzia ca pentru noroaie si padure (adica pentru vanatoare si uneori plimbari exotice de placere) se justifica doar urmatoarele:

1. Scut din otel
2. Amortizoare mai dure
3. kit de inaltare
4. Pneuri Simex dedicate noroaielor

In rest, drumuri cat mai multe si mai frumoase sa ai, fara evenimente si configureaza-ti masina asa cum simti intrucat dupa o vreme vei ajunge singur la concluzia conform careia componenta x se justifica iar y este degeaba.

PS: referitor la bullbar, pe Jimny-ul meu s-a dovedit chiar inutil si in anumite cazuri chiar ma deranja (e.g. cand eram pe teren, noroi pe bullbar cu caru' si trebuia sa pun apa in vasul de spalat parbrizul - in acel moment ma umpleam de namol pe imbracaminte. Desi era din otel inox incepuse sa-l ia rugina...si facea discordanta)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #52 on: February 15, 2016, 00:07:16 AM »
Nuuuu see veeeddeeee pooozzaaaaaa  !!!!!!!!!! >:(
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #53 on: February 15, 2016, 00:43:08 AM »
Click dreapta -> Open image in new tab.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #55 on: February 15, 2016, 10:20:14 AM »
@flexybill: Eu zic sa mai incerci si alt service. In principiu de la planetare face asa. Verifica si uleiul din cutie si vezi daca e la nivel si daca e curat. Poti incerca un schimb de ulei in cutie care oricum este benefic, chiar daca rezolva sau nu problema.


Caseta de directie bate si la gropi si la viteza mica, deci nu cred ca e de acolo.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #56 on: February 15, 2016, 13:37:07 PM »
E clar ca trebuie sa incerc si in alta parte, temerea mea e "cum stiu ca s-a rezolvat"... pentru ca in jurul Bucurestiului nu am unde sa reproduc acel traseu, iar daca mai plec o data la greci si face din nou acelasi zgomot...cine-i insurat stie ce ma asteapta :))

In alta ordine de idei, extensie de oglinzi (sau cum s-or numi oglinzile laterale ce-ti permit sa vezi pe langa peridoc/rulota) pentru Forestier a folosit cineva? Se gasesc universale sau pe model de masina? Ca am si eu nevoie la a mea...
« Last Edit: February 15, 2016, 13:39:20 PM by flexybill »

sco

  • 736
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #57 on: February 15, 2016, 15:57:39 PM »
Eu am patit-o cu tripoda de la planetara stanga, am facut cateva drumuri la Subaru pana i-au dat de cap. Simptomele cam aceleasi, doar ca era pe stanga.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #58 on: February 15, 2016, 16:31:43 PM »
cu ce costuri? (ca idee)

sco

  • 736
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #59 on: February 15, 2016, 16:32:31 PM »
era pe garantie  ;D