2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1160 on: February 19, 2018, 21:20:59 PM »
nice fpblack , sa il inrosesti sanatos !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2008 STI
« Reply #1161 on: February 20, 2018, 05:28:00 AM »
... si pana nu se incalzeste un pic nu am aderenta...

Cu "schiurile" pe Feleac ... ?  ;D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: 2008 STI
« Reply #1162 on: February 22, 2018, 00:26:02 AM »
sa o montezi sanatos!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1163 on: February 23, 2018, 20:21:45 PM »
am apucat sa testam azi potrivirea pe un alt motor scos din masina ... e mult mai plug&play decat mai asteptam - sunt placut surprins , cateva modif. la liniile de apa , un suport si construit inlet-ul si ... e de acolo :)

poze mai proaste dar astea sunt ...








daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2008 STI
« Reply #1164 on: February 25, 2018, 22:12:20 PM »
ORGAAAASM !!!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

cia

Re: 2008 STI
« Reply #1165 on: February 26, 2018, 17:21:01 PM »
Eu sunt in stare sa pun pariu ca vei fi primul din lume care o sa aiba dual turbo + supercharger pe un motor de Subaru.  Trebuie doar sa mai avem putina rabdare, sa mai treaca un an asa :D. Si apoi inca un supercharger pe partea dreapta a masinii, macar sa fie simetric :)).

Foarte dragut! Sa o invarti cu mult spor si placere :).
2009 STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1166 on: February 27, 2018, 20:49:54 PM »
mi-au venit azi si tevile de canalizare ... sper sa incapa sub capota :)


andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1167 on: February 27, 2018, 20:54:24 PM »
stie cineva unde gasesc teava rotunda de aluminiu (eventual inox) cu diametru exterior de 83-84mm ?
(alte diametre am tot gasit dar asta e mai special :) )

Re: 2008 STI
« Reply #1168 on: February 27, 2018, 21:26:11 PM »
Poate ai noroc la astia

Italinox
B-dul  Muncii , nr. 94
Tel: 0264.455077 / 78
Fax: 0264.455316
cluj@italinox.ro

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1169 on: February 27, 2018, 21:50:53 PM »
mersii, stiu de ei dar inca nu i-am intrebat, as prefera aluminiu daca gasesc si dupa nume si catalogul de produse de pe site italinox au  ... inox :)

Re: 2008 STI
« Reply #1170 on: February 27, 2018, 22:40:39 PM »
Spusesei eventual inox, ala e mai simplu de gasit. Tubulatura de aluminiu la asa diametru cred si eu ca e mai greu de gasit

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1171 on: February 27, 2018, 23:09:22 PM »
stiu :)  ... inox-ul este backup dar inca nu am renuntat la aluminiu ... am gasit la 80mm si 85mm doar ca vreau ideal 84 sau 83 :)
(stiu sunt cu pitici pe creier :)  )

Muttley

  • 4913
Re: 2008 STI
« Reply #1172 on: February 27, 2018, 23:10:15 PM »
Furtunurile alea de sillycon sunt de obicei cu ID in inchi. Cum de-ai ajuns la 83-84mm? :(

Ai in vedere totusi ca aluminiul cere un perete mai gros, deci la un 84mm exterior ai sa ai un maxim 78 interior. As merge totusi pe inox, unde scapi cu 82 la interior, flou mai bun.
« Last Edit: February 27, 2018, 23:12:56 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1173 on: February 27, 2018, 23:14:39 PM »
Furtunurile alea de sillycon sunt de obicei cu ID in inchi. Cum de-ai ajuns la 83-84mm? :(

pt. ca asa este turbina, diametrul exterior peste care vine inlet-ul este de 84mm
am luat furtun cu diametru interior 84 mm, am luat un alt filtru de aer cu diametru interior 84mm (unde intra teava in el) si mai am nevoie de niste bucati de teava cu diametru exterior 84 ... ceva de genul ...

si este pt. partea dintre turbo si filtru ..deci nu este presiune doar vacuum... si trebuie sa fie rezistent cat sa nu colapseze ...

LE: dar zici tu ceva cu diametrul si grosimea peretilor... :)
« Last Edit: February 27, 2018, 23:19:30 PM by andea79 »

Muttley

  • 4913
Re: 2008 STI
« Reply #1174 on: February 27, 2018, 23:26:33 PM »
Pai da, aplica un pi x d patrat / 4 in ambele cazuri, 78 si 82mm. Ai sa fii surprins de diferenta de arie. Eu nici nu m-as gandi la alu ;)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1175 on: March 02, 2018, 14:26:19 PM »
parca am vaz ceva  la nicu curse ( racing nick )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

kkennyy

  • 1763
Re: 2008 STI
« Reply #1176 on: March 12, 2018, 15:22:55 PM »
La de-astea te-ai gandit? Nu stiu unde ai mai inghesui inca o baterie, dar cine stie :D

Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4913
Re: 2008 STI
« Reply #1177 on: March 12, 2018, 17:11:28 PM »
48V, 7kW... Mai greu ;)
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1178 on: March 12, 2018, 18:55:18 PM »
nu trebuie ... inca :)
totul merge ca pe roate :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1179 on: March 16, 2018, 20:22:01 PM »
sa mai scriu aici sa nu rugineasca thread-ul:

-au fost puse intr-un final franele cumparate acum cateva luni (discuri/placute si sch. lichid), dar inca nu am avut unde/cand sa o chinui cu adevarat  pt. ceva feedback, pana acum pot doar confirma scartzaiala de tren in gara ...
- a fost reimprospatat ITP-ul :)