2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2008 STI
« Reply #1220 on: August 05, 2018, 14:58:35 PM »
A vazut si Muttley noua configuratie ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1221 on: August 05, 2018, 15:17:12 PM »
nu, din pacate :) ieri era untold time :)

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2008 STI
« Reply #1222 on: August 05, 2018, 15:33:40 PM »
STI-ul tau este tot Untold :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1223 on: August 05, 2018, 17:04:54 PM »
niste grafice suprapuse de azi - pull in a 3a



mai este de lucru evident, momentan doar pe hartile cu benzina (fara injectie apa/alcool)

deschid bypass-ul la supercharger la 20psi (linia galben deschis Primary Wastegate Duty Cycle verticala de la 3750rpm), deci de acolo inainte e doar turbina ...

ajung la 465g/s (valoarea de g/s este apropiata de puterea la roata, o folosesc pt. a estima puterea la roata cu erori minime zic eu) dar la un AFR(wideband) mai lean decat targetul (Final fueling base) deci ar trebui sa fie ~480g/s ca AFR-ul sa se apropie de target

injector duty cycle peste 90% si va trece de 95% dupa ce reglez AFR-ul iar temperatura aerului in galerie pe  graficul de fata 144F/62C (am vazut maxim 65-66C la pull-uri repetate in a 4a) ... toate la 32 grade afara...

lots of fun ce sa zic :)

LE: pull oprit pe la 6500rpm ca AFR-ul incepuse sa o ia in directia opusa target-ului :)
« Last Edit: August 05, 2018, 17:23:34 PM by andea79 »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2008 STI
« Reply #1224 on: August 05, 2018, 19:31:06 PM »


Iertata-mi fie interventia insa pe mine nu ma convingi asa usor cu o cromatica estompata si cateva mazgalituri, adica acele linii care sepuiesc fara noima intr-o sensibilitate degajata de orice aluzie la lumea reala  8)

Te rog sa fii mai creativ, sa comunici pe intelesul oamenilor muncii, a proletariatului; mai precis fiecare liniuta colorata sa reprezinte o forma de suprematism definta de o reprezentare prin desen. Accept si o forma abstracta a expresivitatii muncii tale creatoare ca de exemplu un soare, un copac, o floare de nu-ma-uita ori un guzgan rozaliu  ;D   

P.S.: Nu am inteles daca liniile tale pleaca din stanga si se termina in partea dreapta ori invers  :o
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1225 on: August 05, 2018, 21:26:58 PM »
aaa... as raspunde desi momentan nu ma pot exprima, dar ma gandesc la o varianta mai artistico-proletar-neclara :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1226 on: August 16, 2018, 11:10:03 AM »
cateva updates:
masina merge foarte cinash  >:D ... doar ca am in continuare probleme cu alimentarea/benzina la ture mari, injector duty cycle 97%+ la ture mari cu temperaturi mari afara ...

din ce am studiat un pic cred ca totusi pompa de benzina nu mai face fata si compensez prea mult din timpii de deschidere ai injectoarelor sa o acopar ...

mai exact folosind calculatorul de aici https://www.deatschwerks.com/fuel-calculators/fuel-pump-calculator pentru 4 injectoare, 1000cc, 43.5 psi base fuel pressure si 35 psi boost pressure rezulta un necesar de flow de 240lph

momentan am montata pompa de benzina dw65c care conform graficului de flow de aici
https://www.deatschwerks.com/sites/www.deatschwerks.com/files/DATA/DW65c%20Tech%20Sheet.pdf
la 80psi asigura doar 210lph

daar, mai am pe acasa de ceva timp o pompa dw300c, care conform graficului de aici
https://www.deatschwerks.com/sites/www.deatschwerks.com/files/DATA/DW300c%20Tech%20Sheet.pdf
ar trebui sa asigure 260lph la 80psi ... deci, hopefully, schimb pompa de benzina si ar trebui sa pot scadea din duty cycle-ul injectoarelor ....

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1227 on: August 16, 2018, 12:18:45 PM »
Cool!
Cu pompa de debit mai mare se va simti ceva la mers/putere? Adica inteleg ca motorul va primi cantitatea necesara de benzina intr-un timp mai scurt, versus acum cand inteleg ca "se lungeste" pana primeste toata cantitatea necesara.
Taraneste vorbind.  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4913
Re: 2008 STI
« Reply #1228 on: August 16, 2018, 12:26:02 PM »
N-ar trebui.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1229 on: August 16, 2018, 12:30:26 PM »
nu se lungeste, doar ca nu primeste :)

e la limita acum cu AFR-ul si asta cu temperaturi mari exterioare si o data ce va scadea temperatura afara evident va fi necesara mai multa benzina cf. cantitatii de aer intrata, benzina care nu va mai fi de unde ...

de simtit se va simti doar ca voi putea merge si pana la 7200 rpm :) ca momentan de pe la 6200-6300rpm trebuie sa o las moale ca e prea lean AFRul ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1230 on: September 05, 2018, 21:07:45 PM »
m-am distrat un pic in weekend pe drumurile din zona Paltinis ... pana am "rezolvat" cureaua de la supercharger



in concluzie am dat-o jos pana sapt. viitoare cand vine cea noua si am putut testa cam cum merge masina doar cu turbina, mai jos o comparatie intre curbele de boost cu/fara supercharger - treapta a 3-a



mai trebuie zis care care-i ? :)

« Last Edit: September 05, 2018, 21:12:06 PM by andea79 »

moguai

  • 2814
Re: 2008 STI
« Reply #1231 on: September 05, 2018, 21:13:58 PM »
Oh boy
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1232 on: September 06, 2018, 12:21:44 PM »
Interesant, presiunea e mai mare cu compresor chiar si la turatii inalte??

PS: Ia si tu o curea originala subaru, uite cum s-a razuit chinezisma aia  :D

Oh, wait...

Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1233 on: September 06, 2018, 12:35:22 PM »
pai sus in ture nu e deschis bypass-ul la sc de tot sau tot timpul.....pe motiv de more power  normal :)

si chinezisma e un gates HTD, am comandat acum Gates GT3... se lauda ca ar fi mai rezistente...
« Last Edit: September 06, 2018, 12:38:48 PM by andea79 »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1234 on: September 06, 2018, 13:35:37 PM »
Asta8)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: 2008 STI
« Reply #1235 on: September 06, 2018, 14:16:59 PM »
Da, a luat oferta aia de 100 buc, sa aiba ptr tot anul  ;D

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1236 on: September 06, 2018, 16:48:22 PM »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1237 on: September 09, 2018, 21:21:45 PM »
stie sa citeasaca mai mult de 32 psi ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1238 on: September 09, 2018, 21:34:37 PM »
stie stie :) ca nu e senzorul MAP stock ... a vazut si 35-36 :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1239 on: October 14, 2018, 16:11:38 PM »
si episodul urmator al problemei de aici
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,1202.msg89111.html#msg89111

se vede incercuita crapatura si uzura generata, acompaniate de un scartzait grozav la apasare si lasare ambreiaj





rezolvata cum zicea cineva cu solutie de picuri de sudura ...

LE: si acum vad data , exact 2 ani de la primul episod :)
« Last Edit: October 14, 2018, 16:13:03 PM by andea79 »