Forester Diesel MY2010
Subaru club Romania

Forester Diesel MY2010

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #180 on: July 09, 2019, 16:43:38 PM »
De pe Forester SH euro 4.

Îți mulțumesc mult. O sa vad pe unde găsesc. O zi frumoasa sa ai!

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #181 on: July 09, 2019, 18:40:14 PM »
Cu placere !
Ca sfat ,nu pleca la drum lung cu ea daca e fisurata pt. ca la mine s-a retezat pur si simplu in partea de jos imediat dupa colier.Pe mine m-a lasat conducta la intrare pe centura Sibiului mergand spre Cluj.Am dus-o pe platforma la Trakia Sibiu ,nu era pe stoc asa ca mesterii de acolo mi-au carpit-o cu un manson de cauciuc si asa am putut sa merg mai departe.Apoi am cautat si am inlocuit-o cu cea de mai sus.A fost drum cu peripetii . :)

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #182 on: July 10, 2019, 07:13:14 AM »
Cu placere !
Ca sfat ,nu pleca la drum lung cu ea daca e fisurata pt. ca la mine s-a retezat pur si simplu in partea de jos imediat dupa colier.Pe mine m-a lasat conducta la intrare pe centura Sibiului mergand spre Cluj.Am dus-o pe platforma la Trakia Sibiu ,nu era pe stoc asa ca mesterii de acolo mi-au carpit-o cu un manson de cauciuc si asa am putut sa merg mai departe.Apoi am cautat si am inlocuit-o cu cea de mai sus.A fost drum cu peripetii . :)

La fel am pățit și eu, mergeam sper Sibiu și pe urma la Cluj și s-a bubuit tot în același loc pe dealul negru când am accelerat brusc la o urcare. Tot o carpeala cu un furtun de turbo am si eu pusa acolo prins cu 2 coliere. Încerc sa merg încet și sa nu accelerez bruc, schimband vitezele la 2000 de turații. Acum aștept sa vad dacă în drum spre Cluj găsesc ceva pe la dezmembrări, dacă nu, când ajung acasă în București.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #183 on: July 13, 2019, 22:19:26 PM »
La fel am pățit și eu, mergeam sper Sibiu și pe urma la Cluj și s-a bubuit tot în același loc pe dealul negru când am accelerat brusc la o urcare. Tot o carpeala cu un furtun de turbo am si eu pusa acolo prins cu 2 coliere. Încerc sa merg încet și sa nu accelerez bruc, schimband vitezele la 2000 de turații. Acum aștept sa vad dacă în drum spre Cluj găsesc ceva pe la dezmembrări, dacă nu, când ajung acasă în București.

Am ajuns în București cu bine. Acum caut piesa. Pe unde am sunat am găsit numai la preturi mari. Într-un singur loc am găsit una de euro4 la dezmembrări dar îmi zice ca nu se potrivește ca mai are un furtun in plus... Nu mi-a trimis nici poza ca să vad dacă discutam de aceasi piesa. Încă mai caut.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #184 on: July 15, 2019, 11:18:54 AM »
Ai poza de la mine,sigur vei gasi.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #185 on: July 17, 2019, 17:41:36 PM »
Ai poza de la mine,sigur vei gasi.

Am rezolvat, mersi mult. Dar acum am constatat ca la pornire și la accelerare îmi scoate fum pe tobă.... De la ce sa fie? Pana sa am probrlma cu tubulatura respectiva, nu scotea pic de fum..

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #186 on: July 17, 2019, 20:16:01 PM »
Cu multa placere,ma bucur sa aud ca ai rezolvat;
Posibil sa fie supapa EGR putin infundata .Nu sunt specialist ,e doar o parere,
Sa tii cont ca masina asta trebuie sa mearga turata bine altfel nu-i face bine deloc,Nu merge cu ea subturata,
Pune-i motorina de calitate si dai un pic de forja.  Nu de alta dar mergand cu ea subturat risti sa infunzi  si DPF-ul.
Succes si o zi frumoasa.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #187 on: July 17, 2019, 21:21:41 PM »
Presupun ca fumul e negru? Cat ai mers cu furtunul fisurat nu a mers în parametri.de aici ceva depuneri pe galeria de admisie.probabil se curata în timp.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #188 on: July 17, 2019, 22:43:16 PM »
Cum zice Mariansro +1 Depunerile acelea pot fi si de la amestec bogat ca ai pierdut aer pe la racord -> motorina nearsa complet -> depuneri in evacuare ce incep sa iasa/arda
« Last Edit: July 17, 2019, 22:44:46 PM by MihaiFlorescu »

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #189 on: July 17, 2019, 23:16:23 PM »
Cum zice Mariansro +1 Depunerile acelea pot fi si de la amestec bogat ca ai pierdut aer pe la racord -> motorina nearsa complet -> depuneri in evacuare ce incep sa iasa/arda
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Am observat ca scoate fum negru doar la prima pornire, dacă sta câteva ore ( de exemplu azi a stat la birou 9 ore iar fumul a apărut când am pornit-o). Dupa aceea nu a mai scos. O sa ma uit și mâine dimineață cand plec spre birou.
La fel am presupus și eu, ca este de la amestecul bogat și motorina care a rămas prin evacuare pe acolo. De mers, merg destul de turat, adică schimb între 2500-3500, asta când e motorul cald. Va țin la curent cu noutățile legate de fumul negru.
Mulțumesc încă o data și o seara buna sa aveți!

andea79

  • *
  • 4007
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #190 on: July 18, 2019, 00:42:29 AM »
la 2500-3500 sta relantiul la unii ... :)

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #191 on: July 18, 2019, 09:59:19 AM »
Mda, deci dacă mașina sta câteva ore, la prima pornire scoate fum. O sa urmăresc sa vad dacă în timp își revine.

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #192 on: July 18, 2019, 16:10:19 PM »
 Si  in continuare vorbim de alta masina, cu alte probeleme, pe un alt topic  :o
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #193 on: July 19, 2019, 19:52:15 PM »
As putea spune ca NU are voie sa scoata fum negru la pornire, mai ales daca are filtrul DPF la locul lui. A mea fara filtru si nu scoate nici o data fum negru la pornire. La mine sa mai intampla cate o data sa soata la pornire niste fum alb, care stiu ca e de la niste ulei care ramane pe undeva prin turbina cred, daca dupa ce ajung acasa opresc imediat motorul, in loc sa il las 30 s la relanti.
Ti-a resetat cineva ECU-ul, sa uite amestecurile "învățate"?
« Last Edit: July 23, 2019, 01:53:38 AM by Lup_Alb »

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #194 on: July 22, 2019, 19:45:03 PM »
As putea spune ca NU are voie sa scoata fum negru la pornire, mai ales daca are filtrul DPF la locul lui. A mea fara filtru si nu scoate nici o data fum negru la pornire. La mine sa mai intampla cate o data sa soata la pornire niste fum alb, care stiu ca e de la niste ulei care ramane pe undeva prin turbina cred, daca dupa ce ajung acasa opresc imediat momtorul, in loc sa il las 30 s la relanti.
Ti-a resetat cineva ECU-ul, sa uite amestecurile "învățate"?

Nu, nu a resetat nimeni nimic. Cred ca tot de la ceva ulei pe tubulatura e și la mine.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #195 on: July 26, 2019, 19:22:56 PM »
Daca nu a fost resetat, atunci ar trebui resetat. (Asta am vrut sa scot in evidenta). Daca ai mers ceva km cu ea asa atunci a apucat sa deregleze amestecurile învățate.
La tine, dacă zici ca este fum negru, atunci NU este de la ulei (fumul de ulei este ALB)

Daca se menține problema, atunci sa te programezi la o verificare la SMT.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #196 on: July 26, 2019, 19:52:19 PM »
Vezi ca ai încurcat fumurile.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #197 on: July 26, 2019, 20:08:29 PM »
La dizăl stiu ca negru e carburant. Ca si la benzina. Alb e de la apa parca. Albastru de ulei , la benzina cel putin...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #198 on: July 26, 2019, 20:22:31 PM »
Vezi ca ai încurcat fumurile.

Am vrut sa scriu Alb-albastru, dar am zis sa nu il incurc prea tare. Ideea era sa inteleaga ca nu e de la ulei.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #199 on: July 30, 2019, 20:27:47 PM »
Am vrut sa scriu Alb-albastru, dar am zis sa nu il incurc prea tare. Ideea era sa inteleaga ca nu e de la ulei.

Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. O săptămână nu a mai scos nimic, azi când am plecat de la birou, la pornire iar a dat cu fum. Totul durează secunde și pe urma gata, nu mai scoate... Nu știu ce poate sa aibă. O sa o mai urmăresc.