OUTBACK 2.5i CVT
Subaru club Romania

OUTBACK 2.5i CVT

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #280 on: November 07, 2017, 14:09:00 PM »
Daca e albastru e G11 , cred :) .   Poti trece linistit pe G12+ , cat mai repede :P

Aş zice mai degrabă că e verde... Ce ai povestit şi tu îmi confirmă într-o oarecare măsură.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #281 on: November 07, 2017, 14:40:43 PM »
Care conform producătorului are culoarea roşie/roz.

Culoarea producatorului este valabila doar in bidon. De multe ori antigelul isi schimba culoarea in motor, la temperatura ridicata.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #282 on: November 07, 2017, 14:50:24 PM »
 Nu ti se strica motorul de la el ca si cand ai fi bagat motorina in loc de benzina. Ideea e ca acest antigel este unul de tip vechi. Rezista de obicei 30-45.000km sau 2-3 ani si are o capacitate de transfer a caldurii suficienta dar nu cea mai buna, este periculos pentru mediu, si lasat mai mult timp (decat recomanda) in motor poate duce la sedimentare si/sau protectie scazuta.

G12+ este mai prietenos cu mediul, rezista mai multi ani si km, este organic, face un transfer de caldura mai bun etc.
« Last Edit: November 07, 2017, 14:51:12 PM by MihaiFlorescu »

PTR

  • 570
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #283 on: November 07, 2017, 17:47:59 PM »
 Este G 12+ verde,galben, lila .... Cred ca cel mai important e sa verifici nivelul in vasul de expansiune la rece, mai ales vara daca mergi mult in oras ...

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #284 on: November 07, 2017, 23:58:31 PM »
Este G 12+ verde,galben, lila .... Cred ca cel mai important e sa verifici nivelul in vasul de expansiune la rece, mai ales vara daca mergi mult in oras ...

De la HEPU?

PTR

  • 570
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #285 on: November 08, 2017, 10:51:07 AM »
 Greseala mea, nu de la Hepu.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #286 on: November 10, 2017, 09:33:00 AM »
Deja mă apucă nervii, acum când maşina părea OK au apucat-o toate problemele: dimineaţă când să plec cu ea din garaj, n-a mai pornit. Baterie zero (adică ceva de genul 11,8 V). Am pus-o 20 de minute la încărcat, a pornit. Apoi am plecat cu ea, am ajuns in parcare la lucru, am oprit, dau să repornesc să văd dacă mai vrea, nimic. Măsor bateria, 12 V, de la 12,8 V când am plecat de acasă, după ce am încărcat-o. Cred că ceva s-a întâmplat când au demontat şi remontat motorul şi toate accesoriile... Mă duc să o repornesc şi să fac nişte măsurători, să ştiu ce să îi zic la Tudor. Siguranţa alternatorului am măsurat-o, e OK.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #287 on: November 10, 2017, 09:42:25 AM »
Vezi impamantarile sa fie stranse. Ia fir cu fir ce pleaca de la baterie si vezi unde se leaga de motor, cutie si caroserie sa fie strans corect. Verifica si alternatorul sa fie legat.

Stiu, pare aberant, dar o simpla impantare slabita (doar slabita, nu deconectata) pe cutia de viteze a facut sa nu-mi mai porneasca WRX-ul dupa schimbul de ambreiaj.
« Last Edit: November 10, 2017, 09:43:47 AM by MihaiFlorescu »

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #288 on: November 10, 2017, 09:45:44 AM »
Am pornit-o cu un jump-starter, alternatorul bagă 14,5 V maxim, cred că bateria nu mai ţine încărcarea. Şi are maxim 2 ani.

Am lăsat motorul pornit să văd cât încarcă în 30 de minute, revin cu detalii.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #289 on: November 10, 2017, 09:48:09 AM »
Din 3 baterii schimbate la Subaru, baterie zero = 9.8 sau maxim 10.2
11.8 cat aveai tu nu mi se pare baterie zero. In alta ordine de idei, daca a stat cu saptamanile e posibil sa fi slabit bateria.

Astea cu pornire la buton mai fac tzac tzac tzac cand raman fara baterie si incerci sa pornesti motorul sau by default nu face nimic?
« Last Edit: November 10, 2017, 09:51:49 AM by MihaiFlorescu »

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #290 on: November 10, 2017, 09:52:02 AM »
Din 3 baterii schimbate la Subaru, baterie zero = 9.8 sau maxim 10.2
11.8 cat aveai tu nu mi se pare baterie zero.

Astea cu pornire la buton mai fac tzac tzac tzac cand raman fara baterie si incerci sa pornesti motorul sau by default nu face nimic?

La 11.8 a încercat să pornească, a învârtit o dată dar n-a fost suficient. Apoi a scăzut prea mult şi a început să facă tzactzactzac şi gata.

A mea nu are pornire din buton.

PTR

  • 570
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #291 on: November 10, 2017, 10:15:45 AM »
 Masoara voltajul cu un bec alimentat la ea, eu cred ca a stat descarcata prea mult si a fost afectata. Acum, la cat a fost reparatia ce mai conteaza o baterie :)

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #292 on: November 10, 2017, 12:12:01 PM »
...cred că bateria nu mai ţine încărcarea. Şi are maxim 2 ani.

La fosta masina de serviciu (S80, Made in Sweden si cu multe alte distinctii) m-a lasat bateria originala (Varta) dupa exact 25 de luni. Iesita fiind din garantie a trebuit sa achitam o generoasa suma de bani pentru o baterie noua.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #293 on: November 10, 2017, 12:17:37 PM »
...cred că bateria nu mai ţine încărcarea. Şi are maxim 2 ani.

La fosta masina de serviciu (S80, Made in Sweden si cu multe alte distinctii) m-a lasat bateria originala (Varta) dupa exact 25 de luni. Iesita fiind din garantie a trebuit sa achitam o generoasa suma de bani pentru o baterie noua.

O fi stat mult timp pe masina inainte.

Pe asta de acum, Moll Kamina Start parca e, de 54 Ah cred, am luat-o de aproape 3 ani. A trecut ceva vreme.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #294 on: November 10, 2017, 17:49:13 PM »
Am schimbat acumulatorul. Ăla vechi era sulfatat de se umflase pe laterale. Am pus Varta.


« Last Edit: November 11, 2017, 15:15:16 PM by sco »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #295 on: November 10, 2017, 20:37:36 PM »
Gata, s-a sparg ghinionul :D

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #296 on: November 13, 2017, 11:56:39 AM »
A început să meargă telecomanda cheii cumva, cred că am fost eu mai insistent. Dar merge intermitent. Am testat bateria telecomenzii, pare OK ca şi voltaj. O să încerc să o schimb să văd dacă e vreo diferenţă.

Am intrat, se pare, în era problemelor de baterie...

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #297 on: January 15, 2018, 18:54:00 PM »
Eu totusi sunt curios ce a patit colegul demege cu CVTul de la Outback. Pacat ca au inchis adminii topicul https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,3273.0.html, poate mai dadea niste detalii aici. Sau poate il convingeam sa isi deschida un jurnal de bord in care sa ne povesteasca ce a patit; si cum merge CNG-ul. Si altele.

VeNoM836

  • 251
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #298 on: April 04, 2018, 12:41:27 PM »
Cel mai probabil http://mdhmotors.com/subaru-cvt-transmission-failure-valve-body-replacement/



Nu cred sa existe in .ro vreun service capabil sa deschida si sa repare o cutie CVT Subaru. Sa schimbe "valve body" se face la SMT si probabil si la alte service-uri.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT

https://www.hranitor-animale.ro/

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #299 on: May 03, 2018, 11:44:00 AM »
Din întamplare m-am uitat pe bord dimineață când am intrat, pentru ITP, în curtea Twin Motors (fost Tubman), de unde am luat mașina acum 6 ani, și ce-mi văd ochii? :)



Și pe fișa de ITP scrie 100000 :) Karma