ITP
Subaru club Romania

ITP

alexd

  • 75
  • Forester MY 2007 2.0 X MT
Răspuns: ITP
« Reply #20 on: December 25, 2012, 21:43:11 PM »
Refacut ITP-ul. Tot pe Ghencea. Totul iarasi OK (exceptind faptul ca am avut norocul unei reinspectii de la RAR)  ;D
Forester MY 2007 2.0 X MT

Răspuns: ITP
« Reply #21 on: August 31, 2013, 10:43:16 AM »
Va astept la ITP, Str Vioitorului 96 Sec. 2 Bucuresti
am stand cu capabilitate 4x4
si mai nou am si un Forester 2.5 xt


Emil
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

Răspuns: ITP
« Reply #22 on: August 31, 2013, 13:56:13 PM »
Salut Emil. Cu mine sigur te vezi in aprilie pt ITP ;)

Răspuns: ITP
« Reply #23 on: August 31, 2013, 14:48:38 PM »
te astept cu placere
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

dann

  • 160
Răspuns: ITP
« Reply #24 on: September 18, 2013, 10:18:03 AM »
am facut si eu ieri ITP-ul (forester 2.0, 2007) si am trecut fara probleme
nu am avut probleme la noxe, totul in valori normale

in schimb eficienta la franare undeva la 55%, minimul fiind 50%
eu am schimbat discuri si placute fata, verificat saboti spate, e normala o asemenea valoare?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: ITP
« Reply #25 on: September 18, 2013, 10:45:52 AM »
Depinde mult si de cauciucuri si de stand si daca ai frane ce trebuiesc incalzite etc.

celalalt

Răspuns: ITP
« Reply #26 on: September 18, 2013, 10:58:01 AM »
Franele sunt de vina.Si faptul ca ai tamburi pe spate.Plus de asta,frana de Subaru e mai elastica decat la franceze sau nemtesti si posibil ca celebrul inginer nu a apasat cu strasnicie pe frana.Daca te pui cu piciorul in frana ca lumea o sa ai o eficienta mai mare.

dann

  • 160
Răspuns: ITP
« Reply #27 on: September 18, 2013, 18:19:26 PM »
Nu am frane speciale, brembo max discuri si placute ferodo premier.
Si eu simt ca la o franare puternica e ok masina insa altfel pare foarte moale.
De altfel, e masina la care pot doza cel mai bine cu stangul forta de franare.

O mai testez umpic zilele astea si daca simt ceva neinregula mai merg la un test, dar cred ca e ok.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: ITP
« Reply #28 on: September 18, 2013, 21:32:36 PM »
Incearca si o aerisire a sistemului de franare, lichid nou si poate se mai schimba treaba, dar are dreptate Serban, cam asa sunt subaru la apasarea fina a franei.

Si eu ma asteptam sa imi rupa gatul la cea mai mica apasare franele pe care le am acum, dar toata treaba e de fapt la apasarea agresiva, brusca si la apasarea repetata a franei. Mi-a mai zis cineva ca toata treaba e din pompa de frana si acel "brake booster" care asa e gandit.

celalalt

Răspuns: ITP
« Reply #29 on: September 18, 2013, 23:48:20 PM »
E pompa lunga....atat.Daca s ar monta o pompa de renault care e scurta am vomita la fiecare frana.Eu le spun frane de serpentine franelor de Subaru.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: ITP
« Reply #30 on: September 11, 2017, 21:49:46 PM »
Mai are Emil statia ITP?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: ITP
« Reply #31 on: October 29, 2017, 16:26:28 PM »
Daca am cauciucuri offroad AT2 oare pot face RAR pt. Inmatriculare sau trebuie să cumpar cauciucuri de sezon. ?
« Last Edit: October 29, 2017, 16:31:14 PM by danciu_c »
Subaru Forester SH boxer 2.0 - 2009

marr

  • 2203
Re: ITP
« Reply #32 on: October 30, 2017, 08:13:39 AM »
In mod normal, daca dimensiunile anvelopelor respecta cele specificate in CI - dimensiuni, indice de sarcina si de viteza - nu ar trebui sa conteze daca-s de vara, iarna, all-season sau AT.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: ITP
« Reply #33 on: February 11, 2021, 16:15:09 PM »
Legat de testarea frânelor pe stand ,multe stații testează frânele pe o singură axa cu program pentru 4x4 fără să ridice axa care nu rulează pe role în aer cum recomandă manualul utilizatorului.Ce se poate strica sau uza prematur? Mașina pare ok.Nu am deschis încă diferențiale să văd dacă există resturi metalice dar având în vedere că și tractarea pe o singură axă e contraindicată poate spune cineva priceput ce se întâmplă de fapt?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: ITP
« Reply #34 on: February 11, 2021, 16:19:29 PM »
Se uzeaza diferentialul central.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: ITP
« Reply #35 on: February 11, 2021, 18:16:24 PM »
Eu as zice ca doar diferentialul de pe punti, daca nu e deschis.
De obicei programul ala invarte rolele in sens invers, ceea ce inseamna ca miscarea rotilor se anuleaza in diferentialul pe puntea respectiva. Dar, cel putin in cazul meu, inseamna ca LSD-ul de pe spate il ia mama lu' proces verbal la faza asta. Fata e deschisa si nu cred ca e vreo problema.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Re: ITP
« Reply #36 on: February 11, 2021, 23:16:17 PM »
N-am inteles nimic.

La ultimul itp mi-au invartit separat puntile..  damage?

Re: ITP
« Reply #37 on: February 12, 2021, 18:19:51 PM »
La 4EAT se recomanda sa decuplezi spatele (siguranta FWD) la testul de frine. Ideea ar fi ca poate cupla puntea care nu e pe stand si pleaca de pe loc. Nu e vorba de nicio uzura.
Cred ca si la MT e la fel.

UXE

  • 1731
Re: ITP
« Reply #38 on: February 12, 2021, 19:58:21 PM »
Pai la mine la MT Anu a decuplat nimic si n-a plecat de pe loc.

Standul de frane se face in punctul mort si din cate stiu eu 4x4 e cuplat doar cand e in sarcina. 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: ITP
« Reply #39 on: February 12, 2021, 22:28:44 PM »
In final, pentru câteva secunde nu se întâmplă nimic. Dacă ar fi fost câteva sute de km, atunci alta era problema.

UXE, așa o fi la VW sau astea mai mult 2wd decât AWD.