Subaru Legacy 3.0 2007
Subaru club Romania

Subaru Legacy 3.0 2007

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #80 on: September 03, 2013, 14:06:15 PM »
Eu ma duc degeaba la smt sa iau cu mine pe cineva in masina ca nu e vibratia constanta si nu apare asa repede dupa ce incep sa merg mai tare... apare cateva secunde, dispare apoi cateva minute e ok. Apoi iarasi... masina are viteza constanta pe tempomat, jantele sunt verificate desi cum ai zis si tu, merita sa mai merg in alta parte pt asta.
Am sigur un rulment la o roata pe duca, poaye fi asta problema? Se aude, destul de evident insa nu ma scoate afara din masina...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #81 on: October 10, 2013, 19:34:51 PM »
Am fost zilele trecute sa schimb simeringul, fulia arbore cotit, cureaua de accesorii si bucsele de la basculele din fata. Operatiunea de schimbare a fost efectuata la Ruxauto, multumit de modul cum se lucreaza. Piesele au fost comandate pe original, in afara de cureaua de accesorii la care am ales Contitech. Acum nu mai am pierderi de ulei pe la simering si sper sa o tina tot asa ca e al naibii de greu de schimbat. Piesele muuult mai ieftine si au ajuns muuult mai repede decat la SMT. I-am laudat prematur in posturile anterioare.  In rest ne pregatim de iarna, astept cauciucurile Nokian si incerc sa repar incalzirea in scaune. Ca proiect de viitor vreau sa imi montez oglinzi degivrate, poate gasesc prin dezmembrari unele si cu pliere electrica. Sa vina zapada mai repede sa vad si eu cum e cu AWD-ul prin nameti  ;D
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #82 on: October 10, 2013, 20:47:15 PM »
Deci acel zgomot a fost pana la urma din fulie, cum discutasem in vara?

Bine ca totul e OK acum. Mai lasati zapada ca o sa ni se rugineasca de la cat o sa fie la iarna.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #83 on: October 11, 2013, 10:15:16 AM »
Zgomotul a ramas, nu au putut nici cei de la SMT sa il identifice. Sa speram ca nu e ceva grav.
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #84 on: October 11, 2013, 12:58:14 PM »
Poate ne intalnim intr o zi sa ne plimbam sa plec si eu urechea mea muzicala ;D

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #85 on: October 11, 2013, 16:05:30 PM »
Maine dimineata trec pe la Ruxauto, mai trebuie mici reglaje la bucsile noi (scartaie un pic) in jurul orei 10. Daca esti prin zona  imprumut urechea muzicala.
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #86 on: October 11, 2013, 16:18:43 PM »
Nu cred ca sunt maine.Sunt de rand la gradinita...Dar poate trec totusi.Vedem.Dar din ce am inteles maestru Andrei nu vine maine.Sau nu are chef de suspensia mea..;D

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #87 on: October 15, 2013, 16:41:51 PM »
Am fost la Ruxauto si am verificat bucsele noi. Nu sunt ele de vina. Scartaitul este de la arcul de pe partea stanga. Cred ca se freaca in suportul de pe amortizor. Ciudat este ca inainte de schimbarea bucselor nu facea. Acum dau cu vaselina la cateva zile. A indreptat cineva jante de aliaj la un atelier pe care mi-l poate recomanda? Cu Autosoft ati avut de-a face?
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #88 on: October 15, 2013, 16:45:31 PM »
Am indreptat eu la Autosoft si a fost ok

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #89 on: December 27, 2013, 15:18:25 PM »
Revin cu noutati. Se pare ca masinii nu prea ii place de mine iar imi face probleme. Acum se simte o mare lipsa de putere. Am plecat cu ea din Bucuresti spre Drobeta Turnu Severin si cand mai aveam vreo 30-40 km pana la destinatie nu a mai vrut sa traga. In sarcina nu se tureaza mai mult de 3000 de ture, de abia ajunge si acolo si cand ajunge se aude un zgomot metalic. Pe loc cu cutia in N sau P se tureaza pana la 4500 ture unde intra limitatorul de viteza. Am adus-o ieri pe platforma si am lasat-o in fata la SMT. Astazi au scanat-o, evident nicio eroare, au verificat cu un alt debimetru dar merge la fel de prost. Au verificat pompa de benzina, e ok. Am schimbat benzina, face la fel. Mecanici vor sa ii faca un test de compresie, cred ei ca ar fi un test concludent, dar asta in jurul datei de 14 Ianuarie. Ceea ce este foarte ciudat ca nu da nicio eroare si ea totusi nu merge bine.  Sfaturi, idei?
M-am intors la VW Passat care are 250.000km, merge bine si este mult mai fiabil decat japoneza mea, dar nu e Subaru!!!
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #90 on: December 27, 2013, 15:43:21 PM »
S-au verificat toate furtunele de vacuum? De multe ori ele dau astfel de probleme si uneori nu sunt chiar la vedere.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #91 on: December 27, 2013, 16:06:43 PM »
Vreau sa fac o lista cu ce ar trebui verificat cf manualului de service si sa le zic si celor de la SMT, pt ca mi se pare ca au luat-o pe o directie gresita. Daca nu ar avea compresie sau vreo supapa mai lenesa nu ar sta la relanti atat de bine, ar smuci, ar bate motorul.

Am facut rost si de un soft pt scanat Subaru  se numeste FREE SSM si ceea ce este foarte frumos e ca merge cu interfete de VAG. Am scanat-o si eu ,nicio eroare, m-am uitat dupa furtune fisurate dar nu am gasit vreunul sarit,fisurat, spart. Zilele astea ma voi documenta mai mult in legatura cu ce parametrii sa verific cu ajutorul acestui soft.

Pe mine ma ingrijoreaza acel zgomot metalic ce apare cand nu poate trece de turatia de 3000 de ture, e greu de descris. Mi se pare ca seamana cu zgomotul servodirectiilor defecte sau pomepelor de apa neschimbate la timp la masinile mai vechi.

Sper sa nu fie ceva greu si scump de reparat.
Legacy 3.0R

Stefan

  • 620
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #92 on: December 27, 2013, 16:23:00 PM »
Salut. Pare rau ca nu ai reusit sa rezolvi. Sa inteleg ca ai lasat masina la SMT?

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #93 on: December 27, 2013, 16:31:45 PM »
Am lasat-o acolo, sper eu pe maini bune  ;D
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #94 on: January 16, 2014, 14:08:00 PM »
Am aflat ce are masina. Are ceva probleme pe traseul de evacuare, catalizatoare infundate. Cei de la SMT banuiesc ca ar fi cele din fata dar nu imi pot spune cu exactitate. Eu unul il banuiesc pe cel din spate. Acum am nevoie de un atelier care se ocupa cu esapamente. Colegii care au evacuari custom pe unde le-au facut?
Imi puteti recomanda un atelier pentru asa ceva? Nu as vrea ca dupa operatiuni la evacuare sa am probleme cu sondele lambda si sa nu mai scap de beculetul din bord.
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #95 on: January 26, 2014, 10:01:49 AM »
Chiar nu a avut nimeni probleme cu esapamentul ?
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #96 on: January 26, 2014, 10:14:16 AM »
Sunt cei de la top gear parca?Mai sunt colegi pe aici care si au facut la ei.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #97 on: January 26, 2014, 11:26:04 AM »
Salut,
Am un Legacy 3.0r SpecB si mi-am facut evacuare custom la cei de la Pilot Tuning. Am renuntat la cele 2 catalizatoare si am montat unul sport.
Pentru ca suna fff tare am mai pus si un rezonator si bineinteles 2 finale de la ei.
Suna fenomenal ... dar ai nevoie si de soft sa mearga corect si sa nu aprinda check-ul.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #98 on: January 30, 2014, 16:47:26 PM »
Am rezolvat-o pe nebuna  :D
Catalizatorul din spate infundat. Am reusit sa desfac esapamentul de la jumatate am spart ceramica din el si...traieste, respira, mai ca ma emotionasem pana la lacrimi. M-a ajutat un prieten cu un elevator. De acum toate reviziile mi le fac singur sau la Rux Auto.

Prima impresie cu Subaru  AWD pe zapada a fost WOW, doar atat de putin apas pe acceleratie si ies din mormanul asta de zapada?
Sper sa reziste clipsurile ce tin fustele de plastic de la bara fata.
Multumesc colegilor pt recomandari.
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #99 on: January 30, 2014, 16:56:20 PM »
Interesant ca SMT a suspectat catalizatorul din fata  ;D