XT'ul meu
Subaru club Romania

XT'ul meu

Re: XT'ul meu
« Reply #260 on: August 10, 2018, 00:39:33 AM »
De aici am luat, vad c'au readus stoc

Muttley

  • 4916
Re: XT'ul meu
« Reply #261 on: August 10, 2018, 06:14:52 AM »
Despre noroiul din spatele carenajului...

Deschideti-va usile fata, bagati capu' in zona bordului si uitati-va jos, la imbinarea dintre prag, aripa si stalp!
Veti gasi (sper, nu vad de ce ar diferi la Forester) spatii prin care puteti spala foarte eficient acel noroi cu lancea de la spalatorie.

Poftim!

Aici trebuie plasat jetul pentru curatarea namolului din spatele carenajului. N-am bagat apa-n interior foarte multa :)


« Last Edit: August 10, 2018, 06:17:56 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: XT'ul meu
« Reply #262 on: August 10, 2018, 18:18:15 PM »
Tu nu cumva ai scos acel burete?
La mine inca e acolo si degeaba as da cu jet pe unde zici. N'am dat jos aripa sa vad care e rolul acelui burete, dar chiar degeaba n'o fi, asa ca l'am lasat acolo.

Re: XT'ul meu
« Reply #263 on: August 31, 2018, 21:32:19 PM »
Daca tot nu prea mai merg cu masina, macar sa nu se simta complet neglijata.
Am inceput azi ce voiam sa fac de mult, polish farurilor. Nu aratau prea rau, dar partea de pozitie se matuise la ambele. Azi am facut farul drept (wet sanding cu smirghel de 600/1000/2000/3000 si apoi finisare cu Quixx). Efectiv a durat cam o ora, dar pauze lungi si dese au facut sa fie vreo 2 :)

Maine si celalalt, iar apoi va urma o revizie cu ulei, filtre, bujii, toba finala si inlocuirea scutului cu altul nou (doar ca la demontarea celui vechi s'a rupt un surub si va trebui extras)

Inca n'am renuntat la ideea de a demonta amortizoarele spate si sa le curat/vopsesc, dar ma cam incurca cele doua suruburi de fixare a amortizorului, care au cam ruginit si data trecuta am cedat eu inaintea lor ...

            

Re: XT'ul meu
« Reply #264 on: August 31, 2018, 21:56:56 PM »
Cum te gandesti sa extragi surubul ala rupt de la scut ? ale mele sunt rupte amandoua pe fata  :(

Re: XT'ul meu
« Reply #265 on: August 31, 2018, 22:24:31 PM »
Cel de'al doilea inca e pe pozitie, nu m'am mai incumetat sa incerc eu sa il scot dupa ce l'am rupt pe primul. Ciudat e ca la ultimul schimb de ulei s'a dat jos scutul, deci s'au intepenit destul de repede.
Ce e rupt sper sa poata fi scos cu un extractor (gaurit la diametru mic in prealabil, desi mi'e ca materialul e destul de dur pentru a permite unui burghiu subtire sa il gaureasca in pozitia aia), altfel ma gandesc la o "tiganie", data gaura cat sa eliberez locul surubului si sudata o piulita (cred M8) pe traversa sa pot folosi prinderea
Am cumparat 4 suruburi noi, pe original, o sa am grija ca la montare sa le gresez din belsug cu CopaSlip, ar fi mai mult decat suficient pentru a nu mai avea surprize pe viitor.

Probabil abia peste 2 saptamani o sa ajung la service, sa vad ce reusesc cei de'acolo si revin cu rezolvarea
« Last Edit: September 01, 2018, 15:13:13 PM by andrei0241 »

Sebe

Re: XT'ul meu
« Reply #266 on: September 15, 2018, 20:00:25 PM »
mannn...  ti-am citit tot topicul.
a trebuit sa citesc 13 pagini din 14, ca sa reusesc sa iti vad masina :))  pana la pagina 13, nici o poza nu mi se incarca  :)
totusi, am parcurs mult mai usor topicul tau decat al lui andea (la al lui iti trebuie 3 facultati de mecanica...terminate..ca sa intelegi ce zice pe acolo  :) ) .
dupa ce am citit atata... am pus si eu pe lista upgrade la sistemul de franare.

Re: XT'ul meu
« Reply #267 on: September 15, 2018, 23:02:00 PM »
Poate ca nu mai retin eu bine cum frana cu sistemul de fabrica, dar mie nu mi se pare o diferenta prea mare dupa montarea de etriere reconditionate de WRX pe fata, furtunase metalice fata/spate si a noii pompei de frana (cumparata pe original, nu ceva aftermarket). O sa dau jos totusi etrierele zilele urmatoare, retin ca la montarea placutelor acestea au intrat cam fortat, insa atunci n'am dat mare importanta.

Cat despre poze, n'am reluat topicul pana acum, dar ai dreptate, pozele ... fusera si se dusera.

Zilele astea m'am tot chinuit cu un intercooler de STI. Deocamdata e pe pozitie, insa nu in pozitia corecta, pe partea pasagerului sta mai inspre habitaclu, motiv pentru care nici splitter'ul pe care intentionam sa il montez nu vine corect prin capota.
Deocamdata raman in hora, o sa mai incerc sa il pun pe pozitie fara vreun furtun de legatura, macar sa ma lamuresc daca are rost sa mai insist sau nu pe ideea asta

   

« Last Edit: September 15, 2018, 23:03:22 PM by andrei0241 »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #268 on: September 27, 2018, 22:45:16 PM »
Am pus si eu IC de la Malakay , care parca era de STI. Imi lovea in conducta de AC care trece peste firewall. Dar nu sunt ferm convins ca era de sti. Altfel , nu vad de ce nu ar intra...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #269 on: September 27, 2018, 23:05:57 PM »
Cu conducta de AC sa zicem c'am rezolvat, acum ma gandesc c'o fi de la Y.
Am tot zis ca dau iar jos IC'ul, sa vad daca vine la pozitie fara Y si fara furtunele spre turbo/clapeta acceleratie, dar n'am mai apucat. Poate pe viitor, deocamdata prin oras am mers asa. Daca nu, pun inapoi IC'ul lui si imi vad de treaba

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #270 on: September 28, 2018, 00:26:41 AM »

E posibil sa fie de la Y...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #271 on: October 02, 2018, 17:26:01 PM »
La sugestia lui Mihai, editam link'urile catre poze din topic, pana pe la pagina 10 nu mai era nici o poza afisata, iar la mesajul de sus, in loc sa dau Modify am dat Quote ... deci greseala, nu era nici o noutate despre masina, inca astept toba finala pentru a ajunge la service sa fac si revizia.
Deocamdata, pe ultimul plin, consumul urban pare sa fi sarit de 16.5%, asta ar fi maximul de pana acum. Mi'e totusi ca am totusi evacuarea sparta si mai spre motor si sonda lambda e pacalita, debusoland mai departe si motorul, mai ales ca la pornire uneori simt un miros de gaze nearse/benzina, care nu era prezent pana acum

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: XT'ul meu
« Reply #272 on: October 02, 2018, 19:01:21 PM »
Sonda dusa daca miroase a benzina.

Re: XT'ul meu
« Reply #273 on: October 02, 2018, 20:07:40 PM »
Sonda are vreo 30k km. Inca nu's decis a ce miroase, daca la inspectia pe elevator nu gasesc nimic suspect la partea din fata a evacuarii, mai schimb o data si sonda 1 (sonda 2 e inca aia din fabrica), ca banuiesc ca la aia te referi
« Last Edit: April 17, 2019, 01:51:11 AM by andrei0241 »

PTR

  • 570
Re: XT'ul meu
« Reply #274 on: October 02, 2018, 20:23:17 PM »
 Garnitura conica din fata intermediarei sau flansa din fata intermediarei .

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: XT'ul meu
« Reply #275 on: October 02, 2018, 21:09:38 PM »
Sa nu fie pierderi inainte de durbina. Sonda ar trebui sa fie in regula la 30k.
Presiune benzina...aici poti sa te trezesti cu consum crescut si miros pe evacuare. Regulator. Eu m am lovit de asta. Acum am cam 15% urban cu aoft de habar n am cati CP. Malaka stie...
Cum porneste dimineata?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: XT'ul meu
« Reply #276 on: October 02, 2018, 23:45:35 PM »
La pornire si in mers nu e nici o schimbare, totul ok, ca si pana acum
Garnitura conica a fost si ea inlocuita (teoretic, am avut'o ca piesa de rezerva cand am lasat masina) anul trecut, in aprilie, la AK, cand s'ar fi dat jos ceva din evacuare pentru a inlocui ambreiajul. De'atunci n'am mai facut 10k km
« Last Edit: October 02, 2018, 23:47:08 PM by andrei0241 »

Re: XT'ul meu
« Reply #277 on: October 12, 2018, 13:02:16 PM »
129 000 km, am bifat azi fara probleme si ITP'ul (ultimul valabil pe 2 ani). Nu bate, nu troncane, extrafull, nu se vinde :P
« Last Edit: April 17, 2019, 01:51:46 AM by andrei0241 »

BOXER

  • *
  • 2351
  • +
Re: XT'ul meu
« Reply #278 on: October 12, 2018, 13:07:34 PM »
Daca ar fi sa o vinzi ai cere pe ea pretul mediu de ofertare de pe autovit ?

Intreb asta pentru ca multi au senzatia ca masinile bine intretinute trebuie vadute obligatoriu cu "pretul pietei", prin piata intelegand masinile cu probleme ascunse sau carpite pentru vanzare.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: XT'ul meu
« Reply #279 on: October 12, 2018, 13:29:31 PM »
Probabil c'as spera la un 7500-8000, mai mult nu mi'ar da nimeni, ptr ca estetic nu este  in cea mai buna conditie si nici nu cred ca va fi prea curand (ar implica revopsire + inlocuire sticla trapa si ptr pretentiosi reconditionare tapiserie piele/ volan/ schimbator, eventual si parbriz - nu e spart, dar e chinezesc - nu stiu cand/de ce a fost inlocuit - si se vede uzura pe el, deja)