Forester SG 2.0X MY06
Subaru club Romania

Forester SG 2.0X MY06

Forester SG 2.0X MY06
« on: November 15, 2013, 00:32:40 AM »
Salut, ma numesc Victor si conduc un Subaru Forester de mai bine de 3 ani. Mi-am dorit de cand eram junior un Subaru, am fost pe punctul de a cumpara un Impreza dar nu mi-ar fi fost deajuns ca singura masina asa ca m-am hotarat sa iau un padurar (next best thing?). Veniturile de cand l-am cumparat au crescut si ma gandesc sa trec la un Impreza WRX sau un Forester XT.

Cateva poze:



Because Subaru, thats why.

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #1 on: November 15, 2013, 00:37:47 AM »
Bine ai venit... Frumoasa rau masina... Multi km fara probleme si sa cat mai multi bani pentru wrx sau xt
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #2 on: November 15, 2013, 07:11:03 AM »
Bine ai venit. Frumoasa rău! Si o si folosesti cum trebuie, din ce se vede in poze... Dacă tot vrei sa-ți iei a doua masina, ia-ți un STi. Oricum, dacă îți iei un WRX  vei începe sa-l modifici ca sa-l duci înspre STi, asa ca mai bine iei din prima STi si scapi de stres.
« Last Edit: November 15, 2013, 08:51:50 AM by KET »

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #3 on: November 15, 2013, 08:10:51 AM »
Asta cu scapatu de stres era o gluma?

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #4 on: November 15, 2013, 08:13:03 AM »
Scapa de stresul modificarii in STi si trece la alt nivel al stresului (vezi topicurile de prezentare ale STi-urilor).  :D De cand am scris ma gandeam ca tu vei zice ceva.  :D ;D

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #5 on: November 15, 2013, 08:18:11 AM »
Eh ...Am si dormit putin.Dar am revenit.;D
Bafta Victor si bine ai venit.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #6 on: November 15, 2013, 10:02:36 AM »
Bun venit! A doua fotografie e demna de fotografia lunii. Daca vrei putere si eu recomand STi direct, asta daca nu cumva gasesti un model mai rar care iti place si il vrei pe acela neaparat... vezi eu cu break-ul, mlakay cu GC8 si altii care incercam sau unii au si reusit sa pastreze forma dorita, dar cu dedesubturi de STi.
« Last Edit: November 15, 2013, 10:04:12 AM by MihaiFlorescu »

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #7 on: November 15, 2013, 11:39:23 AM »
Bun venit. Foarte bune pozele, a doua e super tare!  :)

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #8 on: November 15, 2013, 22:39:20 PM »
Numarul e nimereala sau intentionat....ar so evl?Bad boy...;D

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #9 on: November 16, 2013, 16:22:07 PM »
Nu e nimereala, din anii 80 de la jocurile mecanice am avut nickname-ul EVL (3 litere, remember?) care l-am pastrat pana acum, plus ca sunt mare fan Evil Bikes si am avut un Evil Revolt (cumparat in acelasi an cu masina).

Am primit o veste proasta de la Racing Code astazi, ECU meu este blocat si nu se pot face nici un fel de modificari la el  :(
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #10 on: November 16, 2013, 16:31:24 PM »
Opa...dar de ce racing code?

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #11 on: November 16, 2013, 16:37:04 PM »
Mai bine ca nu se pot face modificari. Just for info, nu ti-a zis cel de la acea firma si ca ai probleme cu motorul si ca ti-l poate face el racheta cu pistoane forjate, etc?  ;)

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #12 on: November 16, 2013, 16:47:45 PM »
Nu, am primit raspunsuri pertinente si nu m-am simtit manipulat in vreun fel sincer, are cineva alte cunostinte care pot sa-mi rezolve niste modificari la soft? De preferat in vestul tarii  ::)
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #13 on: November 16, 2013, 16:52:23 PM »
Daca nu ma insel,ECU de aspirat e blocat sau cel putin greu de accesat pentru modificari.Si mai mult decat poate motorul acum nu prea ai ce sa scoti in plus.

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #14 on: November 16, 2013, 17:10:00 PM »
Eu zic s-o lași asa si sa-ți iei un STi pentru senzatii tari.  ;)

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #15 on: November 16, 2013, 17:23:26 PM »
1. Vreau sa dau jos mizeria aia de recirculat gazele de carter si cel de-al doilea catalizator.
2. As vrea sa pot optimiza putin softul pentru ca am impresia ca nu e chiar tip-top
3. Nu e chiar asa de usor cu STi / XT - mi-ar place, dar in .RO nu gasesti usor o masina (am client la forester daca e sa-l dau) iar de afara nu-mi permite bugetul sa aduc una :(


P.S. daca am vreo modalitate sa va contactez pentru un chat lasati-mi si mie un mod de contact, merci! :)
Because Subaru, thats why.

moguai

  • 2814
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #16 on: November 17, 2013, 10:57:01 AM »
mai poti sa`ti iei si filtrul sport de la k&n, mai sunt pe aici care au pe 2.0 aspirat; si eu mi`am luat si la revizie o sa`l montez.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #17 on: November 17, 2013, 12:52:04 PM »
Filtrul il poti monta in ~1min, dar de ce as da 10x mai mult pentru un filtru care nu imi aduce practic nici un beneficiu?

Eu am vrut sa scot din filtre nu sa pun mai multe, si nu prea cred eu in diferenta de putere si alte prostii, in special nu la motoru asta aspirat  ;D
Because Subaru, thats why.

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #18 on: November 17, 2013, 13:54:15 PM »
Filtrul iti va aduce un beneficiu, masina va respira mai bine. Si scapi si de schimbat filtrul de fiecare data, fiind suficient sa-l cureti.
Oricum, orice i-ai face aspiratului, tot nu vei simti o diferenta mare de putere.  ;)

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #19 on: November 17, 2013, 16:44:21 PM »
Aici vorbim de filtrul care intra in carcasa stock sau ciuperca din aia de inlocuit si carcasa? Pentru ca din experienta filtrele fara carcasa au tendinta sa lase mult mai multa mizerie sa intre in admisie deci in motor, personal nu as folosi asa ceva pe termen lung. Cat despre >>asta<< nu cred ca merita diferenta de bani si nu stiu daca se poate spala...

A incercat cineva sa scoata porcaria aia de recirculare gaze carter de pe un EJ20 NA? Se poate vedea in poza >>asta<< putin mai sus de borna + rosie a acumulatorului, o chestie rotunda ca o turbina mica de plastic.
Because Subaru, thats why.