Forester SG 2.0X MY06
Subaru club Romania

Forester SG 2.0X MY06

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #20 on: November 17, 2013, 19:10:48 PM »
Aia e o pompa sullimentara de aer.Daca o scoti nu o sa mai nici aia 158 cp .Zic sa o lasi asa....

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #21 on: November 17, 2013, 21:37:18 PM »
Mda, am mai citit in stanga si in dreapta, nu afecteaza puterea pompa aia, e ceva rahat care invarte gazele de carter (daca sunt) si ajuta la scaderea emisiilor cand motorul porneste la rece, functioneaza cam 1min... gunoi.

Ah, pe langa asta, se mai strica, si costa... wait for it... 2500$ !!!
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #22 on: November 17, 2013, 23:06:30 PM »
Am 160k si still working.Asa ca las o in pace

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #23 on: November 17, 2013, 23:23:17 PM »
E pacat de masina si motor daca incepi sa faci modificari.
Aspiratele de 2.0 nu sunt facute pentru intreceri pe circuit, sunt masini bune, pe care te poti baza in multe situatii.
Cand citesti despre problemele motoarelor 2.5(in special cele putin modificate), incepi sa apreciezi motoarele simple, fara pretentii sportive.

Mai bine o vinzi unuia care o apreciaza asa cum este si iti cumperi ceva cu 2.5t.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #24 on: November 17, 2013, 23:50:43 PM »
Poate ca doi zerou meu nu e bun de liniute,dar merge bine si lasa multi grabiti in urma cand ma pun la mintea lor.Ideea e ca am mereu altceva mai bun de facut decat sa ma pun la mintea lor.Eniuei.Nu incerca sa faci din c@c@t bici.Iul regretit...

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #25 on: November 18, 2013, 09:22:50 AM »
Nu a vorbit nimeni de liniute sau intreceri pe circuit!

Urasc porcariile montate pe masini cu pretextul mediului, cum ceva care face masina sa consume mai mult carburant poate ajuta la reducerea emisiilor cand acestea sunt creeate de consumul de carburant...

Sa nu mai vorbim ca dupa ce mi-am dat jos un catalizator mi-a scazut consumul si masina a pornit in rampa mult mai bine.
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #26 on: December 12, 2013, 17:51:23 PM »
Proiect de restaurare/modificare scaune, un preview >>aici<<
Because Subaru, thats why.

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #27 on: December 12, 2013, 17:56:27 PM »
Vor fi mult mai practice asa. Dar de ce nu ai pastrat culoare pielii aceeasi?

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #28 on: December 12, 2013, 19:23:22 PM »
daca stiam poate faceam schimb ca eu imi doream sa le am din piele :))

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #29 on: December 12, 2013, 19:43:28 PM »
Din motive practice, am vrut in primul rand sa fie o lucrare de calitate, initial am incercat sa gasesc o solutie mai buna prin inlocuirea de scaune, n-am gasit nici o varianta la pret asemanator. Motivul pentru culori: am avut nevoie de o suparafata mai aderenta (in curbe alunec de pe scaun), rezistenta (nu sunt genul care se poarta cu masina ca si cu un bibelou), si mai calda (iarna congelezi pana se incalzesc), sa respire mai bine, pe mijloc. Astfel am mers pe alcantara neagra pe mijloc pentru ca e cea mai buna optiune pentru aplicatia data, si daca era deschisa la culoare se lua culoarea repede de pe pantaloni si trebuia curatata des, iar marginile sunt piele nappa care e mult mai moale si fina la atingere si mai rezistenta in timp.

Scaunul a suferit si niste modificari signifiante la partea de suport lombar, sezut, suport lateral, textura materialelor etc.

In realitate scaunul arata mult mai bine decat in poze...
Because Subaru, thats why.

KET

  • 3921
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #30 on: December 12, 2013, 19:57:10 PM »
Le vedem/probam la Sovata. Arata foarte bine...

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #31 on: December 12, 2013, 20:01:29 PM »
Yeeey! Bucsile mele sunt pe drum de la Budapesta, maine dimineata ajung in Timisoara si le pun sus, revin cu recenzii :)
Because Subaru, thats why.

Răspuns:
« Reply #32 on: December 16, 2013, 01:23:53 AM »
Din pacate nici directia nu e tip-top asa ca trebuie sa mai fac una alta, ce brand de piese recomandati pentru directie si ce magazin? Eu m-am uitat dupa trw/lemforder...
Because Subaru, thats why.

Răspuns:
« Reply #33 on: December 19, 2013, 19:06:47 PM »
Caut 4 suruburi de brat spate! Are cineva de vanzare? A trebuit sa ating cu flexu 2 dintre ele si le-as schimba...
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #34 on: December 19, 2013, 20:17:24 PM »
Alea lungi?SMT...80 de lei bucata...Trebuia inceputa operatiunea cu deruginol cam cu o spatamana inainte.Suruburile alea se sudeaza de bucsi...

Răspuns:
« Reply #35 on: December 20, 2013, 01:23:47 AM »
Mdea... alea, merci.
Because Subaru, thats why.

Răspuns:
« Reply #36 on: December 22, 2013, 21:38:19 PM »
Dupa chinurile facerii, bucsile sunt sus aproape toate, mai lipsesc cele de diferential, de jug spate si cele de caseta de directie. Am mai schimbat si bieleta anti ruliu, bieleta directie, capete de bara, pivoti, set burduf caseta directie. E  alta masina. Superb, nu scartaie, mai putin body roll, tinuta mai ferma si neutra si parca sunt si mai comfortabile decat cele OEM. Sa vedem cum se comporta in timp dar pana acum sunt foarte multimit de strongflex astea.
Because Subaru, thats why.

Răspuns:
« Reply #37 on: February 08, 2014, 08:46:06 AM »
Am promis ca revin cu niste impresii despre directia noua. Imi pare rau ca nu am un termen de comparatie cu bucsile powerflex dar probabil ca nu prea se simte nimic la aceeasi duritate de material.
Cea mai mare diferenta o fac scaunele sincer, au fost ele 1k euro dar au meritat: nu ma mai doare spatele, nu sunt reci iarna cand intrii in masina, stai lipit pe ele si se intretin mai usor. Pentru cine e interesat de moduri, am indoit in primul rand arcurile de la sezut si spatar din concav in convex astfel incat sa intru mai adanc si mai jos in ele, astea au fost ultinele 2 arcuri ( si spatat si sezut) am pus un soi de burete rigid in fata arcurilor pt ca forta sa se distribuie uniform, iar arcul de la spatar din zona lombara l-am indoit cu nesimtire in fata ( sa obtin suport lombar) si functioneaza foarte bine.

Pe partea de bucsi / directie, m-am trezit dupa o repriza de 220km/h ca o piulita de la bratul drept fata era destransa - oh the joy, am verificat tot din nou si strans calumea, masina e comfortabila, bucsile nu scartaie, tinuta de drum e infinit mai buna ( fara alta suspensie) iar singura diferenta de comfort ce am simtit-o pana acum e la viteza medie pe drum mai prost suspensia e mai dura putin, dar nu iti scoate dintii.
Sunt curios si cu diferenta de roti/pneuri de vara pt ca acum sunt cu gumee noi de iarna de 205/60/16.

P.S. Merci Razvane de roti, o sa le incalt cu 225/55/17 :D

Sent from my GT-I9505
Because Subaru, thats why.

Fab

  • 794
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #38 on: February 08, 2014, 11:25:12 AM »
Cat au costat bucsile pentru caseta de directie si de unde le-ai luat?

Răspuns:
« Reply #39 on: February 08, 2014, 13:36:54 PM »
Strongflex, polonia, nu am luat bucsile de caseta.

Am luat un kit pentru directie fata+spate 32 de bucsi parca la 289eu+25eu transport parca. Arata bine si seamana foarte mult cu powerflex dar mult mai ieftine.
Because Subaru, thats why.