Subaru club Romania

Planurile Subaru pana in 2020...

burtal

  • 209
Re: Planurile Subaru pana in 2020...
« Reply #20 on: September 19, 2017, 20:04:23 PM »
Vad ca am creat un mic flame si asta nu era intentia mea.

Vad ca tot ziceti de sportul cu masina...eu nu am zis nimic de asta. Doar ca daca te dai un pic mai tare cu masina pe niste viraje nu inseamna ca faci motor sport.

Cum am zis apreciez mult ca subaru s-a aplecat asupra interiorului...tot ce sper e ca planurile de viitor 2020 (ca tot e titlul) sa cuprinda si dezvoltare de motoare potrivite europenilor....hai ca si pana si americani aia de care zici ca urmaresc confortul si siguranta zic in toate reviewerile ca ar merge un motor mai puternic.

Daca vrei sa ai prezenta in europa mai mare parea mea e ca tre sa ai motoare cu care sa poti concura.

Posibili noii clienti nu au timp sa stea sa verifice designul conceptul si istoria...ei se duc la test drive si vad interiorul si simt cum misca masina.  Daca masina nu misca sau concurenta misca mult mai bine ce ii faci?
Asta duce la un cerc vicios... Nunsunt vanzari nu sunt clienti si se pierde/sau nu se atinge  masa critica pentru a fi o masina căutată...ok am inteles ca vor sa ramana mici


marr

  • *
  • 986
Re: Planurile Subaru pana in 2020...
« Reply #21 on: September 20, 2017, 09:42:42 AM »
Din pacate, dupa cum se vede si din discutiile purtate pe acest topic, Subaru nu poate sa ofere modele si motorizari pentru toate gusturile.
Sunt prea mici pentru asta si, pare-se, nici nu sunt foarte interesati de o crestere exponentiala a numarului de clienti !
Desi am serioasa retineri ca oferirea unor motorizari mai puternice pe modele de baza ar duce la o crestere semnificativa a vanzarilor.
Aaaa, ca toti clameaza faptul ca isi doresc motoare mai puternice, este perfect adevarat !
Dar cati le si cumpara in realitate ?
"Motoare adaptate gusturilor europenilor" are intelesuri diferite, in functie de tara.
In Romania, majoritatea vor motoare cat mai puternice, la un pret cat mai redus. Sunt si explicatii - infrastructura rutiera, gena, etc.
Dar, in cazul masinilor noi, marea majoritate cumpara versiunile de motorizare de baza ( 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 benzina).
Pe de alta parte, in Germania de exemplu, clientii sunt mai interesati de dotari, siguranta, consum. emisii, etc decat de puterea motorului.
Pe autostrada, nu mai conteaza in cate secunde "faci suta". Si, din acest motiv, s-au vandut destul de multe Impreza si XV  cu motorul de 1.6.
Dealtfel, acest aspect este relevant si in cazul masinilor germane - vezi cate Passat ultra-hyper dotate gasesti cu motoare de 1.6 TDI / 1.4 TSI. ( o simpla cautare pe mobile.de este suficienta).

Clientii sunt, cum este si normal, diferiti:
Sunt persoane care apreciaza sportivitatea unei masini si/sau dinamica acesteia.
Sunt persoane care sunt interesate mai degraba de consum si taxe.
Sunt persoane ce cauta siguranta si polivalenta oferita de o masina.
Si sunt persoane care-si doresc o masina "fun".
De aceea , Subaru ofera  urmatoarele categorii de automobile:
- Modele sportive - WRX / WRX STI;
- Modele polivalente ( Forester, Outback, XV);
- Modele economice si sigure ( Impreza);
- Modele de "fun" - BRZ;

In clasa autovehiculelor polivalente, parerea mea este ca Subaru sta cel mai bine.
Iar daca, dupa cum se pare, va disparea taxa de 10 % aplicata importurilor din Japonia, masinile lor vor deveni foarte competitive si din punct de vedere al pretului ( de exemplu, un XV 2.0i, va pleca de la un pret de ~ 20k Euro / Un Outback va pleca de la ~ 31k Euro).
Si, din cate-mi dau seama, clasa modelelor polivalente este zona tinta pentru Subaru in acest moment.

In clasa compacta, unde "joaca" Impreza, daca nu tii la siguranta activa suplimentara oferita de sistemul AWD, ai alternative mai economice si cu motoare mai puternice. Si cifrele de vanzari arata asta !
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016

MihaiFlorescu

  • *
  • 10511
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Planurile Subaru pana in 2020...
« Reply #22 on: September 20, 2017, 10:20:33 AM »
Cu alte cuvinte, toti suntem de acord cu burtal, dar intelegem motivele pentru situatia actuala.
Apreciezi conținutul forumului? Susține comunitatea printr-o donație. Detalii prin administratori.

Bicicleta
Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Sese

  • 350
Re: Planurile Subaru pana in 2020...
« Reply #23 on: September 20, 2017, 10:38:52 AM »
Germania este o exceptie, datorita autostrazilor fara limita de viteza. De asta masinile germane sunt gandite in general sa mearga 200+. Eu cred ca si asta se va schimba in curand, "verzii" au un cuvant greu de spus in alegeri si ei trag tare pentru scaderea emisiilor. Se lovesc de lobby-ul puternic al industriei auto, poate cea mai puternica din Germania.

In rest, tarile europene au cam toate autostrazi si 130 km/h pe ele. Si le cam si respecta. Francezii au masinile lor, aproape toate cu motoare mici, la fel si italienii. Benzine aspirate de 1,2 sau 1,4, diesele mici, de pana in 140 de cai. Pentru genul asta de drumuri, o Impreza de 1,6 face fata, are avantajul unei tractiuni integrale si a unei sigurante de top. Pentru cine isi permite asta.
Americanii promoveaza masina asta ca pe un " perfect commuter".

Eu zic ca e bine ca fac asa, cu aceleasi arme nu cred ca ar avea sanse in fata Golf/Focus/Megane/Astra. Incearca o nisa.



burtal

  • 209
Re: Planurile Subaru pana in 2020...
« Reply #24 on: September 20, 2017, 11:57:09 AM »


am postat aici ....dar va rog mutati unde considerati ca e mai potrivit

poate la threadul cu forestere XT .... heli nu cred ca e in pericol totusi:)))
« Last Edit: September 20, 2017, 12:00:10 PM by burtal »