Forester SG 2006 XT 4EAT
Subaru club Romania

Forester SG 2006 XT 4EAT

celalalt

Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #60 on: September 19, 2014, 20:00:11 PM »
Da.Dar aia parca nu baga numai la pornire la rece.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #61 on: September 19, 2014, 21:13:29 PM »
daca esti din Bucuresti - vb. cu Malakay de pe forum  / are cablu tactrix si este usor sa debifezi codurile de eroare aferente ...
daca esti din Cluj - poti vb cu mine :)
daca esti din alta parte - poti vorbi cu oricine are cablu cu care poate citi/scrie rom-ul, dezactivarea unor coduri de eroare fiind o treaba "banala"

Sunt din Bucuresti, thanks!

Da.Dar aia parca nu baga numai la pornire la rece.
Sper ca doar asta face, daca tot am dezactivat sistemul. De fapt am pus doar placutele, presupun ca mai trebuie sa scot si mufa de la pompa, altceva?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #62 on: September 20, 2014, 02:49:36 AM »
dezactivarea unor coduri de eroare fiind o treaba "banala"
Întrebare: erorile alea nu semnalizează ceva? Întreb pentru că fxt2.5 și Forester vorbesc mai jos de anularea unei supape care bagă aer în motor și care la mine dă eroare. Mă gândesc că are și ea un rost acolo, nu e ca apendicele sau părul din urechi, să nu fie nevoie de ea și să poată fi scoasă fără probleme.

Ca idee, prima oară mi-a apărut eroarea de "check engine" la 180+, a doua oară la ~150. Mă gândesc că nu degeaba și nu vreau să mă trezesc că moare motorul într-o depășire.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #63 on: September 20, 2014, 06:47:51 AM »
pai normal ca semnalizeaza o problema respectivele erori , problema care trebuie gasita/rezolvata in principiu ...
cateodata insa rezolvarea problemei implica "disparitia" unor componente (air pump delete sau renuntarea la catalizator sau la TGV-uri sau ...) si in acest caz eroarea este afisata de catre masina desi problema clar nu mai exista deci... trebuie dezactivata si eroarea...

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #64 on: September 20, 2014, 10:46:49 AM »
Adi, aerul ala nu e bagat in motor, ci pe evacuare. Din cat am tot citit functioneaza doar la rece in cca primul minut si ar avea  rolul de a iesi bine cu anumite noxe la rece. Cica ar mai avea ceva si cu catalizatorul dar cine stie...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #65 on: September 20, 2014, 16:37:47 PM »
Andea, am înțeles faza cu anularea erorii. Nu am înțeles faza cu "japonezii au pus piesa asta de 300€ în plus, poate fi eliminată". Dar nu mă pricep, de aia întreb.

Forester, ok, primul minut, dar de ce îmi dă eroare la 150km/h?

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #66 on: September 20, 2014, 18:22:36 PM »
Peisaj cu vaci și Forester




Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #67 on: September 20, 2014, 19:53:17 PM »
N-am nici cea mai vaga idee ce legatura are cu viteza. La mine a aparut la viteze de oras si cred ca intr-adevar la foarte scurt timp dupa pornire.
Una dintre supape are si un senzor de presiune atmosferica - ala se dusese anul trecut la mine si l-am schimbat cu unu sh care m-a tinut ... fix un an. Eh, ma gandesc ca la viteza mare (legea lui Bernoulli  ;D) ala detecteaza o presiune care iese din schema lui, mai ales daca e aproape defect.
E singura expliatie care imi vine in minte.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #68 on: September 20, 2014, 19:58:57 PM »
Vedem dacă mai face săptămâna viitoare după ce înlocuiesc. Îmi e dor de un 180/200, dar nu am vrut să o forțez până nu o repar.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #69 on: September 21, 2014, 00:02:31 AM »
pai din pacate japonezii au pus multe piese si au facut multe chestii prin soft in ideea optimizarii/respectarii  normelor de poluare / scaderii consumului ... chestii care dupa un timp ajung sa creeze mai multe probleme decat rezolva ... si daca ma gandesc un pic cred ca pot insira vreo 10-15 :) 

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #70 on: September 21, 2014, 12:01:26 PM »
Le pot vopsi singur sau trebuie la un service?


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #71 on: September 21, 2014, 12:06:37 PM »
Schimbi bratele sau apelezi la o vopsitorie. Atentie la spuma activa de la spalatorii, daca este lasata mai mult timp va ataca vopseaua. La mine s-au decolorat bratele si capacele de la jante.
« Last Edit: September 21, 2014, 18:00:05 PM by Wrangler »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #72 on: September 21, 2014, 15:37:51 PM »
Îmi poți indica un spray? Ceva gen ce pot cumpăra de pe eMAG?

Am pus bandă la cauciucul în care se închid portierele, dar tot nu am reușit să fac cauciucurile alea de la portiere să arate așa și să nu mai intre aerul. Partea proastă la mine e că sunt mult mult mai deformate decât cele din poză.



MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #73 on: September 21, 2014, 15:49:07 PM »
Dupli color negru mat. Sau exista cele cauciucate, dar trebuie sa pregatesti bine suprafata. Hartie abraziva, degresant, primer (grund) si apoi vopsea.

celalalt

Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #74 on: September 21, 2014, 18:02:32 PM »
Le poti face tu.Dar mai mult de un an nu tin...Asa face toate. ;)

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #75 on: September 21, 2014, 22:57:40 PM »
si la mine aratau la fel, si mi le-am facut singur...le-am dat jos, le-am matuit bine cu hartie abraziva si le-am vopsit cu spray negru mat :)
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

celalalt

Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #76 on: September 21, 2014, 23:32:33 PM »
Ca sa zic asa...nu e nicio mare filosofie sa ti le faci singur ;D

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #77 on: September 22, 2014, 23:20:28 PM »
Pentru cine mai are probleme cu supapa secundară de aer, două linkuri unde se discută aceeași problemă.

http://www.subaruforester.org/vbulletin/f88/secondary-air-valves-p0410-57248/
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f87/secondary-air-valves-p2443-p2441-63347/

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #78 on: September 28, 2014, 03:25:27 AM »
București - Bran și retur, cu foarte mult agasament prin Capitală, aproximativ 16% consum. Nu am observat diferențe între Efix și Petrom 95.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Calm / gri / 2006 / XT AT
« Reply #79 on: October 02, 2014, 13:26:25 PM »
Asta e pompa secundară de aer, care a costat 1.400 lei.