Zoli "padurarul"
Subaru club Romania

Zoli "padurarul"

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #40 on: August 24, 2015, 20:27:30 PM »
o data la 2 ani trebuies schimbate toate lichidele (antigel , ulei frana , ulei abreaj , cutie , diff , servo ) chiar daca nu faci limita de km ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

UXE

  • 1731
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #41 on: August 24, 2015, 20:53:00 PM »
La ala de servo citisem pe aici ca nu e ok sa fie schimbat asa des. 

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #42 on: October 14, 2015, 09:20:04 AM »
Am facut 4k km de la revizie fara nici un fel de incidente. Am observat ca porneste mai greu dimineata, mai ales daca pornesc imediat ce m-am urcat in masina. Daca astept cateva secunde, cum era pe vremuri la dieseluri, totul e normal. De asemenea, cum am citit si la alti colegi, este prezent un scartait si-o ingreunare a volanului cand virez, asta daca misc masina imediat ce-am pornit-o. Daca astept un minut, 2, zgomotul si ingreunarea din volan dispar.

O intrebare oarecum off-topic, care banuiesc ca s-a mai discutat: daca vreau sa-mi cumpar o impreza, WRX sau STI, musai trebuie sa ma pricep la mecanica? Sau este indeajuns sa ma documentez temeinic si sa invat cat de mult pot despre aceasta masina? Gandul achizitiei a incoltit, numerarul este redus din cauza unor investitii imobiliare dar in curand ma pun pe picioare si tare as vrea sa ma bucur si de un Subaru sport.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #43 on: October 14, 2015, 09:24:57 AM »
Pune contactul si lasa becurile sa se stinga, ca la diesel. La Subaru mai incet ca la alte marci pompa de benzina lucreaza 1-2 secunde pana duce presiunea din rezervor in injectoare.

Daca vrei WRX sau STi ai avantajul forumului si a colegilor, sfaturilor, manualelor, experientelor etc. pe care acum 5 ani nu le gaseai nicaieri si fiecare a trebuit sa invete pe barba lui, fiind lipsa de mecanici priceputi sau lipsa de interes.

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #44 on: October 16, 2015, 13:40:08 PM »
Oare se schimba greu un bec la SG? Tocmai s-a ars cel de pe dreapta si musai trebuie schimbat. Am vazut ca este un furtun/capac deasupra becului, nu sunt aigur daca trebuie dat jos pentru un acces mai facil. Ma uit pe tutoriale si astept un sfat util de la voi intre tinp. Multam!
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #45 on: October 16, 2015, 13:48:49 PM »
Oare se schimba greu un bec la SG? Tocmai s-a ars cel de pe dreapta si musai trebuie schimbat. Am vazut ca este un furtun/capac deasupra becului, nu sunt aigur daca trebuie dat jos pentru un acces mai facil. Ma uit pe tutoriale si astept un sfat util de la voi intre tinp. Multam!
Cred ca am gasit pe tutorial, cel mai bine e sa dau capacul jos si se rezolva rapid.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

UXE

  • 1731
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #46 on: October 16, 2015, 13:54:31 PM »
Ai manualul de service?   Daca nu, pot sa ti-l dau eu.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #47 on: October 16, 2015, 14:15:57 PM »
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #48 on: October 16, 2015, 22:26:48 PM »
Multumesc Andrei80!
Deci am ajuns la punctul "G", am desfacut capacul si-am scos becul iar de acolo m-am blocat pentru ca nu reusesc sa scot becul din mufa. Ori e intepenit (aveti vreo sugestie), ori se scoate intr-un anume fel si nu stiu eu. Nu pare mare filozofie dar becu' nu iese din mufa si pace. Orice sfat e binevenit.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #49 on: October 16, 2015, 23:48:20 PM »
Nu am schimbat nici un bec la far, dar cred ca e H1 si nu prea are ce sa-l retina. O fi oxidat/sudat mufa.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #50 on: October 17, 2015, 06:54:07 AM »
Este un H1 si da impresia ca e sudat/oxidat. Intrebarea este ce pot sa-i fac eu in situatia asta? Trag pana se rupe ceva acolo sau pot pune ceva solutie care sa-i dea drumul? Sau merg la un service, pentru u  amarat de bec?
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #51 on: October 17, 2015, 12:23:18 PM »
WD40 și încălzit fără să se topească. Poate totuși se rupe becul, nu mufa, dacă e să se rupă ceva
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #52 on: November 26, 2015, 12:18:56 PM »
...Si s-a intamplat neprevazutul, a plouat in habitaclu, pe la trapa. Am lasat masina afara timp de 2 zile (n-as fi avut nervi sa circul zilele astea) si azi dimineata am gasit apa pe scaunul din dreapta care picura de sus. Am gasit un topic despre problemele legate de curatarea mecanismului de la trapa (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2288.0) insa poate ma ajutati cu informatii despre cum se face acest lucru. O sa curat si scurgerile, nu stiu daca au fost curatate vreodata.
Multumesc!

P.S.: becul l-am schimbat, am rezolvat cu WD40.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #53 on: November 26, 2015, 12:50:11 PM »
La furtunele din fata se ajunge deschizand trapa. La cele din spate, avand acces in spatele stopurilor, prin portbagaj(se scoate podeaua portbagajului in stanga si dreapta, apoi se pipaie dupa furtune si se trag afara din gaurile prin care ies in spatele barei de protectie). La mine toate curg ok, am facut proba turnand apa pe sinele de la trapa, cu trapa deschisa si curg bine, nu se aduna apa, am suflat si in furtune. Oricum, pe langa trapa, la mine, cel putin, abia curge cate o picatura din cand in cand, deci nici macar nu e important sa aiba debitul mare scurgerile, ar trebui sa fie ok. Tavanul il am ud si eu tot timpul cand ploua, desi in masina nu prea a curs...
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #54 on: November 26, 2015, 14:13:13 PM »
Multumesc, Andrei!
O sa verific cu apa scurgerile sa vad daca nu-s infundate, sper sa fi fost numai ceva de moment.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #55 on: January 05, 2016, 15:47:37 PM »
Si-a trecut mai mult de-o luna de la ultima postare si in afara de drumuri line si multe nu s-au intamplat prea multe. Recomand cu caldura drumul Nasaud - Ludus, un drum printre dealuri, virajat dar si cu portiuni drepte insa cu vreo cativa km de gropi chiar in apropiere de Ludus.
In alta ordine de idei caut urmatoarele "maruntisuri" pentru SG si poate ma ajutati voi cu recomandari:
- huse sau protectii pentru scaunele din piele - pielea nu e chiar cea mai fericita alegere insa n-am ce sa fac si trebuie sa improvizez intr-un mod placut ochiului
- covorase din cauciuc - vreau sa iau originale, caut in tara sau mai bine merg pe varianta de OEM din US?
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #56 on: January 06, 2016, 00:14:01 AM »
Poti incerca si covorasele astea. Eu am luat de la ei ptr 2 masini si s'au potrivit f bine, iar la folosire rezista f bine
Cat despre huse, cam orice ai pune, cred ca tot vor aluneca pe piele

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #57 on: January 06, 2016, 08:31:23 AM »
Hmm, cred ca as lua si eu niste covorase, in curand. Oricum, cele originale de pe subaru au batut orice record de longevitate la tot ce am avut.
As puse si eu ceva pe scaune, dar numai pe sezut si spatar, adica nu as vrea sa imbrac scaunul - nu vreau sa afectez in vreun fel functionalitatea airbag-urilor. Nu de alta, dar e o mare "placere" si iei in booci musamaua aia, fie ca e scoarta iarna fie ca e plita incinsa vara.  :-\
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #58 on: January 06, 2016, 09:11:46 AM »
Poti incerca si covorasele astea.
Multumesc pentru sugestie, prezentarea e faina, si daca le-ai si testat atunci e chiar ok. Este curios faptul ca doar covorasul de la sofer s-a rupt in dreptul pedalei de acceleratie, ma gandesc ca stapanul de dinainte avea un picior mai greu si probabil purta pantofi cu un toc mai rigid; celelalte sunt impecabile.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Zoli "padurarul"
« Reply #59 on: February 29, 2016, 11:03:57 AM »
Cateva update-uri dupa week-end: am facut revizia de 60.000 la Autokino, schimbat toate fluidele si filtrele posibile, plus curea de alternator. Am descoperit si cauza scartaitului franelor, se numeste Textar, si deocamdata le las acolo pana la punctul la care scartaitul ma va enerva extraordinar.
Masina merge in continuare foarte bine, nu am ce sa reprosez, deci no news, good news  ;D
"Zoli" e inca fata mare, lucrez s-o imbatranesc si sa-i adaug km la bord
« Last Edit: February 29, 2016, 11:06:28 AM by Musiu »
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon