FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #800 on: May 25, 2017, 11:23:03 AM »
Pai ia recupereaz-o!  ;)
De aproape 4 ani o peticesc pe-a mea, dar s-ar putea sa-mi trebuiasca in curand biela aia, daca va putea fi recuperata.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: FXT 2006
« Reply #801 on: May 25, 2017, 11:37:14 AM »
Ariculatia era compromisa, din cauza ei s-a rupt prinderea.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

RLX

  • 140
Răspuns: FXT 2006
« Reply #802 on: May 25, 2017, 11:44:39 AM »
Cel mai bine sa o reuperezi. Eu am avut mini bieleta aia rupta si abia am reusit sa fac rost de ea.

De nou se cumpara doar intregul mecanism.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: FXT 2006
« Reply #803 on: May 25, 2017, 11:48:36 AM »
Il cumpara nou, e singura varianta functionala.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #804 on: May 29, 2017, 09:51:36 AM »
Am recuperat doar bieleta.   Am degripat-o si pare ok. O vrea cineva?

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #805 on: May 31, 2017, 12:14:46 PM »
Ok, Atunci o arunc.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #806 on: May 31, 2017, 17:02:37 PM »
Hey, don't!
Aveam impresia ca am raspuns... se pare ca nu.
Nu stiu daca merge sa o schimb sau nu, voi vedea la fata locului. Doar tine-o te rog pana dupa Rusalii ca voi pleca maine din Bucuresti si nu am cum sa o iau pana atunci. Thanks!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #807 on: May 31, 2017, 20:30:59 PM »
Ar trebui sa mearga.  Ok o mai tin atunci :)

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #808 on: August 22, 2017, 11:35:32 AM »
Sa mai fac un update la topic ca s-a cam pus praful  :D


M-am intors dintr-un concediu de 9 zile prin Bulgaria unde am parcurs 2400 de km. 

Vreau sa ii multumesc lui Wrangler (si lui Mihai ca mi-a dat ideea sa il contactez  :D ) pentru ca a avut amabilitatea  si posibilitatea  sa ma ajute intr-un timp foarte scurt cu drosserul de la farul stang care crapase dupa ce fusesem cu o zi inainte de a pleca la spalatorie si gasisem condens in far a doua zi dimineata.   Totodada vreau sa ii multumesc si lui Dani de la SMT care m-a ajutat cu becuri noi (chiar daca am ajuns la ei inainte de deschiderea programului de lucru).

Imi era destul de jena sa merg pe la bulgari cu doar un far activ mai ales ca nu cunosteam drumurile si am avut si perioade de timp in care am circulat si noaptea.

Dupa ce am ajuns in bulgaria ,  a doua zi   farul iar nu a mai vrut sa se aprinda asa ca am scos capacul din spatele farului din dreptul fazei mici  si n-am mai avut probleme pana acum. Concluzie trebuie sa reetansez farul.


Masina nu mi-a facut niciun fel de problema pe parcursul sejurului la vecinii nostri.  Singura chestie e ca mi s-a ars un bec de la numarul de inmatriculare , insa am rezerva dar nu m-am sinchisit sa il schimb (inca)  si nici politistii bulgari sa ma opreasca . Bine, noapte pe serpetine nu am vazut politie , iar ziua nu prea se observa de la departare decat la un control amanuntit.    La un moment dat am oprit la o benzinarie si am parcat cu spatele chiar langa un echipaj de politie , insa nu mi-au zis nimic.  ???


Momentan pun poza din Plovdiv (orasul vechi)

 

Urmeaza maine sa schimb uleiul si filtrul de ulei , am cumparat din nou acelasi Motul X-Cess 5w-40.  O sa trec la 5w-30 la iarna.

Apropo de ulei, in penultima zi a concediului am observat ca uleiul e cam la minim asa ca am completat cu restul de ulei din bidon  cca 300-400 ml.   Nr de km parcusi de la ultimul schimb de ulei : 6000 de km (aprox)

Schimbul de ulei va fi insotit si de o revizie a franelor pe fata, prezinta un scartait deranjant la viteza mica (probabil vreo pietricica). Mentionez ca revizia franelor a fost facuta acu cateva luni.

In rest, ne apropiem de 190k . Sper sa ma mai tina mult si bine de acum incolo  :D
« Last Edit: August 22, 2017, 11:43:11 AM by UXE »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: FXT 2006
« Reply #809 on: August 22, 2017, 21:01:33 PM »
ai reusit sa anulezi si mecanic airpump-ul ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: FXT 2006
« Reply #810 on: August 22, 2017, 21:33:17 PM »
...
In rest, ne apropiem de 190k . Sper sa ma mai tina mult si bine de acum incolo  :D

Sarbatorim atingerea celor 200.000 Km de 1 Decembrie sau cand sorbim mustul?

Si pentru ca tot veni vorba, continuam frumoasa poveste pe care ne-ai inceput-o anul trecut de Ziua Nationala?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #811 on: August 23, 2017, 10:52:08 AM »
@malakay, inca nu.  Mai plec saptamana viit iar in concediu si dupa ce ma intorc voi face operatiunea.

@helio , cu mare placere.  Poate voi organiza tot eu :)

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: FXT 2006
« Reply #812 on: August 23, 2017, 10:58:13 AM »
...
@helio , cu mare placere.  Poate voi organiza tot eu :)

Daca nu TU atunci cine si daca nu de 1 DECEMBRIE atunci cand?  ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #813 on: September 10, 2017, 15:46:02 PM »


Cam de la ce ar putea proveni scurgerea aceea de ulei? Garnitura proasta?  Vad ca e mai mult imprastiat decat scurs.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #814 on: September 10, 2017, 21:43:03 PM »
Mergi si verifica nivelul uleiului in diferential. Eventual schimba-l.
Mie imi pare cam mult desfacut busonul, poate pe acolo?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: FXT 2006
« Reply #815 on: September 10, 2017, 23:11:07 PM »
Pare de la busonul de golire si nu e ok ca deja balteste in coltul de jos

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #816 on: September 11, 2017, 13:49:49 PM »
O sa il schimb urgent.  Exista vreo garnitura pe care trebuie sa o inlocuiesc?  Eventual busonul.


Ce inseamna ca balteste in coltul de sus?
« Last Edit: September 11, 2017, 13:51:07 PM by UXE »

Muttley

  • 4919
Re: FXT 2006
« Reply #817 on: September 11, 2017, 13:55:15 PM »
La mine e conic, fara garnitura, 50Nm.
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #818 on: September 11, 2017, 14:04:56 PM »
Sincer, nu stiu de cand e asa. Am observat ieri cand m-am bagat pe dedesubt sa vopsesc evacuarea.

Am cerut la Al padrino un pret ptr buson. Am dat comanda si de ulei.

Sper sa fie de vina busonul.

Muttley

  • 4919
Re: FXT 2006
« Reply #819 on: September 11, 2017, 14:10:04 PM »
Si la mine era patat cand am luat troaca. Am schimbat uleiul, curatat filetele, am refolosit busonul strans la cuplul din (R)TFM si n-a curs strop de atunci (2 ani).
WRX SW 2002