FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #960 on: June 29, 2018, 08:02:24 AM »
Sa fie primit  ;D

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #961 on: July 07, 2018, 16:10:07 PM »
Am schimbat capacelul de la vasul de expansiune, insa nu e la fel ca cel de pe masina.



Dupa cum se vede, pe capacul nou se poate conecta un furtunas.

Ce rol are si de unde vine acel furtunas?

Sau capacul nu este de la modelul meu de forester?

Rog pe cei care stiu sa ma lamureasca.


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FXT 2006
« Reply #962 on: July 07, 2018, 16:13:00 PM »
Cei care ti l-au adus ce ti-au spus ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #963 on: July 07, 2018, 16:34:34 PM »
Ca a venit piesa si ca pot sa o ridic.   :-X

Eu am fost plecat in concediu si a trebuit  sa rog pe cineva sa o ridice de la magazin in locul meu.

Deci ce rol are stutzul acela?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FXT 2006
« Reply #964 on: July 07, 2018, 17:03:20 PM »
Are rol de comunicare. Pe acolo circula fluide, aer sau lichid de racire. Se mufeaza pe un furtun.
Cel care l-a ales ar trebui sa stie de la ce masina vine si la ce se foloseste.
Returneaza-l si felicita-l pe specialist. 

Mai ai posibilitatea de a bricola ceva la aragaz. Topeste-l si inchide-l.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #965 on: July 07, 2018, 17:17:22 PM »
Nu cred ca il mai pot returna.  L-am cumparat acu mai bine de o luna, insa azi mi-am adus aminte de el.

O sa il bricolez.

De curiozotate, pe ce modele se gaseste?

Re: FXT 2006
« Reply #966 on: July 07, 2018, 18:20:05 PM »
Parere....de la radiator ar trebui sa fie un furtun care trimite in rezervor surplusul de lichid ( cand are loc dilatarea ). Rezervorul are un stut la care se conecteaza acel furtun. In cazul cand se foloseste un rezervor "custom" ( si sunt producatori de asemenea rezervoare, din aluminiu ), furtunul de preaplin se conecteaza la stutul din capac. Pentru tine, infunzi stutul fara a neglija esteticul si il folosesti, ca e nou....
!!!!! Pentru rubrica " Loc de dat cu capul": dupa cum se stie motoarele Subaru au o tendinta pregnanta de a se supraincalzi, de a arde garnituri de chiulasa, de a defavoriza cilindrul 4, etc. Fierberea si dilatarea lichidului de racire, expandarea vaporilor realizati, sau in alte cazuri puterea unor gaze primite din camera de ardere, face sa existe o presiune ridicata in vasul de expansiune. Pentru a evita aruncarea capacului si implicit, stropirea motorului, dar mai ales a capitonajului capotei, se poate atasa un furtun, ce va avea capatul liber sub masina. Nu mai continui....
« Last Edit: July 07, 2018, 18:20:51 PM by Mr. Ziggy »

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #967 on: July 11, 2018, 11:01:33 AM »
O sa il anihilez.


Intrebare:   un service unde sa fac o verificare si o eventuala incarcare cu freon in sectorul 6 la un pret decent?

Muttley

  • 4913
Re: FXT 2006
« Reply #968 on: July 11, 2018, 11:08:31 AM »
..... se poate atasa un furtun, ce va avea capatul liber sub masina. Nu mai continui....

Continui eu.
Tot ce reusesti astfel e sa arunci antigel pe jos pe perioada de dilatare si sa tragi aer in circuit pe perioada de racire.

Exista mai multe configuratii pentru vasul de expansiune, unele cu 1 furtun, altele cu 2. Ambele furtunuri, daca exista, se leaga de vas!!!
WRX SW 2002

Re: FXT 2006
« Reply #969 on: July 11, 2018, 18:43:05 PM »
..... se poate atasa un furtun, ce va avea capatul liber sub masina. Nu mai continui....

Continui eu.
Tot ce reusesti astfel e sa arunci antigel pe jos pe perioada de dilatare si sa tragi aer in circuit pe perioada de racire.

Exista mai multe configuratii pentru vasul de expansiune, unele cu 1 furtun, altele cu 2. Ambele furtunuri, daca exista, se leaga de vas!!!
@Muttley, imi cer iertaciune, dar ideea cu furtunul liber era incadrata in paragraful cu "Loc de dat cu capul", nici vorba sa fie un sfat bun de urmat. Sugestia ramasa din partea mea era doar sa infunde stutul si atat. Iar prin "anihilare", cred ca UXE a inteles. 

Muttley

  • 4913
Re: FXT 2006
« Reply #970 on: July 11, 2018, 22:06:19 PM »
Ah, nu m-am prins.
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #971 on: July 12, 2018, 09:35:48 AM »
Las' ca m-am prins io.  :P

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #972 on: July 12, 2018, 10:19:36 AM »
Intrebare:  daca compresorul de AC face zgomot si nu prea baga rece, inseamna ca e pe duca sau doar ca nu are freon suficient?

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #973 on: July 12, 2018, 11:18:11 AM »
Da.

O reimprospatare a uleiului si verificare nivel freon nu strica. Cu stricatul, nu mai e el nou compresorul, dar am incredere ca tine destul de bine daca faci faza cu schimbul de ulei.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #974 on: July 12, 2018, 15:57:53 PM »
Pai uleiul e in freon. Automat cand schimb freonul se schimba si uleiul. 2 in 1 :)

Muttley

  • 4913
Re: FXT 2006
« Reply #975 on: July 12, 2018, 16:06:12 PM »
La Subaru turbo ai joja dedicata.
WRX SW 2002

Re: FXT 2006
« Reply #976 on: July 12, 2018, 17:00:17 PM »
Joja ptr uleiul din compresor?

Muttley

  • 4913
Re: FXT 2006
« Reply #977 on: July 12, 2018, 21:15:41 PM »
Despre asta se discuta, da.
WRX SW 2002

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #978 on: July 12, 2018, 21:19:02 PM »
Pai uleiul e in freon. Automat cand schimb freonul se schimba si uleiul. 2 in 1 :)

Nu se schimba automat. Seteaza nea Dorel la aparatulala cati ml de ulei baga inapoi, in functie si de cat  a scos. Daca nu seteaza sa bage si ulei...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #979 on: July 14, 2018, 07:57:02 AM »
Am fost si am schimbat freonu,l 90 de lei. Mai aveam vreo 200 de gr.  Ideea e ca zgomotul de la compresor dispare si revine.

Ma astept sa cedeze anul asta.

Acum problema mare: din prostia mea am reusit sa zgarai bordul  >:(



Cum pot sa mai diminuez din damage-ul estetic?  Este fix pe portiunea airbagului pasager. :(