SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
Subaru club Romania

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« on: August 31, 2010, 07:53:20 AM »


Sunt nascut in 1972.
Am absolvit liceul cu profil auto, ulterior am terminat doua facultati, Politehnica, respectiv Facultatea de Drept, am absolvit cursurile de Master, actualmente fiind doctorand.
Sunt din 2003 presdintele Legal Racing si am organizat peste 60 evenimente auto, pentru amatori sub diverse forme, curse de accelerare, curse de indemnade,...
Numele meu este legat de firma de tuning RacingCode unde sunt actionar si director, avand o bogata activitate in aria Subaru.

Sunt proprietar de Subaru IMPREZA WRX STI fabricatie 2004 si am avut din 2006 pana in 2009 si un Forester 2.5 XT.
Foresterul a suferit modificari foarte multe finnd transformat intr-un veritabil STI, probabil unic in aceasta zona de Europa.


Subaru Forester XT 2006 conversie Forester STI(lista actuala de modificari )




Uploaded with ImageShack.us- suspensie BC racing RM series
- Front 22mm Anti-roll bar-h/duty Blade adjustable
- Rear 22mm Anti-roll bar-h/duty Blade adjustable
- Front Brace-strut tower alloy adj
- STI WRX Trailing Arms Set
- STI WRX Lateral Links Set
-brembo STI
-placute frana Ferodo DS2500
-Linii frana Goodridge
- ATS DTC Superlight 17"
- Michelin Pilot Sport PS2 235/40/r17
- Cat Back Hayward & Scott 76mm
- Samco 9-Piece Ancillary Hose Kits, Blue
- Galeriile evacuare Tanabe egale.
-  down pipe MRT
- suporti motor cutie viteze Cusco
- placute frana Ferodo DS2500
- 6 trepte STI
- Kit ambriaj HKS LA, include si volanta
- ATS –masa 7.4kg
-  motor EJ25
      -    admisie HKS
      -    BOV Greddy RS
      -   FMI Blitz
      -   turbo Greddy T51
      -   pistoane Cosworth 100mm
      -   garnitura de chiulasa Tomei
      -  cat back 63,5mm
      - injectoare power Enterprise 650cc
      -  pompa benzina 255l/h Power Enterprise
      -  injectie de apa
      -  bujii HKS Platina-Iridiu
-  aprindere XPower
-  kit impamantare HKS
- ecu remap RACINGCODE

Subaru Impreza WRX STI 2004



Lista de modificari pentru acest automobil este extrem de lunga si cred ca ar fi mai simplu sa declar ce nu am modificat.
Voi reveni cu info.
« Last Edit: August 31, 2010, 08:27:35 AM by sebastian »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #1 on: August 31, 2010, 08:34:13 AM »
Salut Sebastian,

Bine ai venit pe forum. Impreza o "cunosc" de pe alte forumuri, numai cuvinte de lauda. Acum ca am citit postul tau imi dau seama ca am fost pentru prima data la o "cursa" organizata de tine, undeva la Romexpo, pe vremea cand eram pusti...

Asteptam si celelalte detalii.

MihaiFlorescu

  • *
  • 11663
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #2 on: August 31, 2010, 08:40:51 AM »
Bine ai venit! Mai rar intalnesti asa masini si un asa pasionat. Mai multe poze cu Impreza se poate?

Bafta!
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

tar0M

  • 941
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #3 on: August 31, 2010, 09:07:43 AM »
Bine ai venit Sebastian.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #4 on: August 31, 2010, 22:10:04 PM »
Va multumesc mult, pentru primire!
Pentru STI acum nu am prea multe imagini insa cand are sa fie gata voi posta mai mult.
Acum este in lucru si teoretic nu trebuie sa mai dureze foarte mult.
Am doar cateva filmulete facute in prima faza de modificare 2005:
-
















« Last Edit: August 31, 2010, 22:37:23 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4688
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #5 on: August 31, 2010, 23:43:07 PM »
felicitari sebastian pt masini dar am ceva de obiectat filmuletele cu motocicleta nu au nici cea mai mica valoare... nici o masina de sub 1000 cai nu poata  sa bata o motocicleta de 1000 cmc si asta ti-o spun din propria experienta :D in rest bafta multa asteptam sa vedem ce iese din noul set-up la impreza....
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #6 on: September 01, 2010, 03:06:25 AM »
Nu mi-am propus sa inving motocicletele insa le-am vazut pe cele mai rapide pe pista de drag in strainatate.
Ma refer la motot de serie cu usoare modificari de genul evacuare, filtre sau cutii de admisie si power comander. Cele radical modificate sunt mult mai rapide.
Indiferent daca crezi sau nu in film era o cursa spontana filmata de cineva dintr-un Audi RS6 cu chiptuning, iar motoarele erau un 750GSXR si un CBR 1000RR Repsol.
Pe programul de strada puteam fi depasit de anumite motociclete, dar pe cel cu benzina de curse mai greu.
Oricum nu este un targhet asta si nu ma intereseaza cursele cu motociclete, dar daca cumva se ivesc spontan sper sa le pot oferi o surpriza de proportii.
In ce priveste viteza de top, masina depasea usor 300km/h in prima faza, ulterior faza 3 mergand cu cutia de serie la 8500rpm in trapta 6, adica peste 340-350km/h ceea ce un motor nu poate in mod real decat sa indice pe bord.
Imi plac motoarele, am si am avut si ZX12R varianta fara limitari cu cutia lunga cand era in voga acum cativa ani, acum conduc sporadic o Aprilia Mana automatica de 850cc.

malakay

  • *
  • 4688
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #7 on: September 01, 2010, 12:49:57 PM »
Ok nu vreau sa creez discutii aiurea te astept cand iti faci masina sa iti demonstrez live ca am dreptate .... Bafta cu proiectu
p.s daca stii niste pistoane stock de wrx ej20 sh  da-mi un mesaj cu pretu si un vibrochen o zi buna ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #8 on: September 01, 2010, 14:11:13 PM »
Salutare si bine ai venit, impresionante modificarile foresterului! Sunt curios, cat te-a costat aceasta distractie?
Si eu vreau intr-o prima faza sa fac modific sistemul de franare...ceva sfaturi ai pentru mine, masina mea este standard tu cu ce ma
sfatuiesti sa incep?

Multumesc si sa auzim de bine!

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #9 on: September 01, 2010, 21:48:51 PM »
Ok nu vreau sa creez discutii aiurea te astept cand iti faci masina sa iti demonstrez live ca am dreptate .... Bafta cu proiectu
p.s daca stii niste pistoane stock de wrx ej20 sh  da-mi un mesaj cu pretu si un vibrochen o zi buna ...
Multumesc, dar eu nu am nimic de demonstrat.
Daca crezi sau nu e problema ta, dar cand emiti o paqrere este bine sa o faci documentat, stai sa vezi masina cand are sa fie gata si atunci ...

ci1iz3n_x  m-a costat foarte mult , dar asta nu e o problema. Grav ar fi fost sa vreau, sa-mi placa si sa nu fac, ar fi fost ca si cum eu as fi vandut sufletul meu.
Daca ai un STI nu-ti recomand sa faci modificari majore la sistemul de franare, un set de placute foarte bune si doar pe fata conducte de frana cu tresa metalica exterioara, cred ca ajuta, maimales daca folosesti anvelope de buna calitate.
« Last Edit: September 01, 2010, 21:53:18 PM by sebastian »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #10 on: September 02, 2010, 09:16:56 AM »
Salutare, pai nu am un STI am un forester 2.5xt at, ceva sfaturi?:) multumesc si sa auzim de bine!

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #11 on: September 02, 2010, 21:13:03 PM »
Ce model de sti ai? DIn ce an este.
Oricum felicitari si sa le stapanesti sanatos.

MihaiFlorescu

  • *
  • 11663
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #12 on: September 02, 2010, 21:23:23 PM »
ci1iz3n_x are decat un forester XT. NU are STI, desi probabil ca i-ar fi placut unul :P

Uite aici link catre masina lui: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,174.0.html

Poti sa ii dai acolo cateva sfaturi ca sa nu iti stricam postul :)
« Last Edit: September 02, 2010, 21:27:09 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #13 on: September 02, 2010, 21:35:09 PM »
Scuze am citit aiurea.
Da i-am dat un mai pt ca nu vreau sa fiu acuzat de reclama.
Solutie pt forester sunt foarte multe depinde de ce vrea si si de disponibilitatea financiara.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #14 on: October 18, 2010, 19:44:00 PM »
Pentru STI-ul meu pot sa va pun un film de la bord in prima faza de tuning. Din pacate nu am o fisa de tuning deoarece dyno care funtiona la acea ora in Romania nu acoperea valorile ridicate de masina si oricum nu era profi.
Actualmente ceea ce vedeti este depasit deja de alte cateva etape intermediare pe care nu le-am filmat.
Acum masina mea nu este functionala si este in lucru, iar despre rezultate o sa aflati cand are sa fie gata.
« Last Edit: October 18, 2010, 20:21:43 PM by administrator »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #15 on: October 19, 2010, 00:08:55 AM »
intamplator am mers cu acea masina, cu toate ca acum este intr-adevar sleeping beauty, insa cred ca nu stiti ce scrie sub capota... cand ma trezesc va popesc pe toti. Masina, inainte de a deveni sleeping beauty chiar mergea si mergea tare, nu demarajul te speria, ci dupa 180 kmh in sus. In termeni de putere, bhp, whp, etc, totul este relativ. standard american, european, japonez, chinezesc. Principalul e, cat faci pe 402 m?

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #16 on: October 19, 2010, 15:14:47 PM »
Sunt de acord cu tine ca masina mergea foarte repede si sunt convins ca v-a merge mai repede.
Adevarat este ca acum ma bate si un Tico daca ma provoaca pentru ca e in lucru, cei drept intr-un ritm nesustinut. Incetul cu incetul se invata alfabetul.

Daca sunteti interesati sa dezvoltati proiecte pe baza Subaru va putem ajuta cu ideile si experienta noastra.

George

  • 761
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #17 on: October 21, 2010, 14:50:33 PM »
tinem pumnii sa iasa cea mai rea !

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #18 on: January 15, 2011, 07:39:27 AM »
Multumesc George si te asteptam cand vrei sa schimbi actuala solutie de tuning.
Pentru 400wbhp la masina ta e nevoie de o turbina GT30 si un set de injectoare. Avem "curajul" sa facem asta pe motorul tau de serie.

Scooby

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #19 on: January 16, 2011, 00:02:03 AM »
salutare man... ;D am auzit multe despre tine...si numai de bine...abea astept niste filmulete cu masina...mai clare...sa se vada concret plecarea...si sunetul motorului...apropo...am si eu un subaru impreza gt din 98...echivalentu WRX...ce modifcari ar trebui facute prima data...??? :D ;D ::)