Impreza 2016
Subaru club Romania

Impreza 2016

Re: Impreza 2016
« Reply #160 on: May 10, 2018, 21:07:43 PM »
Lorian, acronimul "RA" vine de la "Record Attempt", pe circuitul de la Nurburgring.  Cu toate acestea, nu toate masinile stampilate "Type RA" au fost alergate pe Ring... Se pare ca eticheta a ajuns pe mana serviciului de marketing, care va decide cum si in ce conditii va aparea pe viitoarele masini.

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #161 on: May 29, 2018, 10:00:50 AM »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Impreza 2016
« Reply #162 on: May 29, 2018, 10:34:23 AM »
 ;D ;D ;D

Delicios discursul tipului!!!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #163 on: May 29, 2018, 16:49:05 PM »
si totusi un 1.4 T sau 1.6 T ar merge de minune ....o zice si el ca nu ar strica

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #164 on: May 29, 2018, 17:09:29 PM »
Am avut o skoda fabia in concediu, echipare 1.0 MPI de 60 cai si am condus peste 700km. Pot spune ca s-a descurcat si nu am avut nevoie de mai mult. E drept ca pe autostrazi imi alegeam atent depasirile si nu am sarit de 130 decat o data sa ajung la viteza maxima de 160 pe bord.

Da, atentie la treapta de viteza pe urcari si sprinturile se faceau in 4-5.000 rpm, dar am avut media de viteza la 66km/h si consum de 5.3% (benzina) cu un minim de 3.8 pe un drum de 80km mers mai mult pe pilot la 90-100.

Sunt sigur ca Impreza este mai mult decat capabila sa ofere performante mult peste si o siguranta de nedescris mai buna. Iar consumul probabil ca poate fi si el foarte ok.

Pe drum similar Dan a avut 6.8% cu XV-ul fara sa mearga la consum. Si ai mult mai multa masina. Iar o impreza vad ca o gasesti si pe la 18.000 euro, hai 20. Cu doar 7.000 mai mult decat aceasta skoda cu aer manual si scaun care nu se regla pe inaltime si o multime de lipsuri la dotari pe care Impreza le are standard, mai ales cele de siguranta.

Pana la urma Impreza este o masina accesibila, de plimbat unde ai nevoie, nu este o masina de colectie sau o sportiva.

Uite un video. Mie nu mi se pare chiar asa lenta pentru o masina de zi cu zi:

« Last Edit: May 29, 2018, 17:16:59 PM by MihaiFlorescu »

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #165 on: May 29, 2018, 17:46:09 PM »
S-a mai discutat....nu e ca si cand nu ai cu ce sa iti faci treaba...e in limite...cum am mai zis,1500kg rotunjit cu tot cu sofer la 150 cai....e cam fix pe limita de 1/10...si asta fara sa mai zic ca daca pui 4 adulti cu bagje s-ar putea sa se duca in cap acest golden ratio.

Pt mine decizia e ciudata din moment ce  exista deja motorul...ai băgat banu in research si dezvoltare ca sa il tii de bibelou doar pe un model....

Adică ma rog inteleg ca nu ar mai cumpara nimeni levorg canibalizarea ar fi maxima...pentru ca practic e fix aceasi masina...momentan cu un interior si dotari mai nasoale decat imp.

Sa vedem dacă dupa ce toata gama va fi trecuta pe noua platforma vor fi disponibile si toate motoarele...ca atunci  motive din alea tehnice nu vor mai exista

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #166 on: May 29, 2018, 18:46:14 PM »
Eu anticipez ca nu va mai exista Levorg si vor face din nou Impreza Sport Wagon.  Si atunci probabil ca vor avea acelasi motor pe toate tipurile de caroserie de Impreza (sedan, hatch, break si corssover).

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza 2016
« Reply #167 on: May 29, 2018, 20:18:58 PM »
Eu anticipez ca nu va mai exista Levorg si vor face din nou Impreza Sport Wagon.  Si atunci probabil ca vor avea acelasi motor pe toate tipurile de caroserie de Impreza (sedan, hatch, break si corssover).
Levorg nu a fost deja scos din productie?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #168 on: May 29, 2018, 21:00:30 PM »
Inca nu oficial. Era un reprezentant de prin Europa care venise cu aceste vesti.

marr

  • 2204
Re: Impreza 2016
« Reply #169 on: May 30, 2018, 08:13:58 AM »
Desi topicul este despre noua Impreza, hai sa zic si eu cate ceva despre "vechea" Impreza 2.0 CVT.
Dupa ce te obisnuiesti cu modul in care trebuie condusa o masina echipata cu CVT, masina nu-i deloc submotorizata, lenta, puturoasa, you name it !
Nenea ala din videoclip descrie perfect modul de functionare al CVT-ului si de ce masina "pare" lenta.
Reiau pe scurt: la o masina echipata cu o cutie de viteze "clasica" (fie ea manuala sau automata), cand accelerezi, cutia "sta" intr-o treapta de viteza si motorul "se misca" (urca in ture). Acest proces este acompaniat de un zgomot in crescendo.
In cazul CVT-ului de la Subaru, la accelerare, masina "stie" care este turatia la care se ating valorile optime de putere si cuplu ( de exemplu 4000 rpm) si, in consecinta, motorul "sta" acolo si cutia "se misca", variind continuu raportul de trasmisie.
In acez caz, turatia fiind constanta si zgomotul generat de motor este constant.
Obisnuiti fiind ca acceleratia sa fie insotita de zgomot ( cu cat acceleratia este mai violenta, cu atat zgomotul este mai puternic) perceptia subiectiva este, in acez caz, ca masina nu accelereaza ( sau nu o face suficient) !

Saptamana trecuta, in drum la si de la Brasov (pentru revizie), pasager fiind in Impreza am urmarit modul in care se comporta masina la drum. Depasirile se fac fara probleme dar si .... fara senzatii !
Bonus -- consumul scos pe Sibiu - Brasov, cu o viteza medie de 74 km/h a fost de ... 6,2 l/100 km (inclusiv traversarea Brasovului).
La intoarcere, cu un drum ai aglomerat si mai multe depasiri - dar o viteza medie mai mica (68 km/h) - consumul a fost de 6,4 l /100 km.
Io zic ca nu-i deloc rau pentru un 2.0 aspirat de 150 CP, montat pe o masina cu tractiune integrala permanenta si 3 pasageri !

Si in mod cert - cel putin de review-uri - generatia nou este semnificativ mai buna decat cea veche, atat din punct de vedere dinamic cat si al eficientei. Ca sa nu mai vorbim despre multiplele elemente de siguranta pe care le are in plus !

Dar da, nu-i deloc o masina de performanta, nu-i o masina care sa-ti ofere senzatii la volan - este pur si simplu o masina sigura si eficienta.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #170 on: May 14, 2019, 16:57:36 PM »

puiu

  • 787
Re: Impreza 2016
« Reply #171 on: May 15, 2019, 06:59:54 AM »
😂😂😂

marr

  • 2204
Re: Impreza 2016
« Reply #172 on: May 15, 2019, 09:09:54 AM »
 ;D ;D ;D

Interesant e faptul ca - la fel ca si in cazul XV-ului - Subaru ofera versiuni de echipare cu cutie manuala doar in patria cutiilor automate !
Nu si in Europa unde numarul celor ce prefera mestecatul in benzina este semnificativ mai mare !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza 2016
« Reply #173 on: May 15, 2019, 10:32:24 AM »
Un constructor  auto de nisa care prezinta modele ca si cum ar avea piața de volum.
Sau se inspira de la Toyota. :D
Sper sa supraviețuiască.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Impreza 2016
« Reply #174 on: May 15, 2019, 11:15:14 AM »
Sa mai zic si eu de alt brand care in RO vine cu motor de 3.3 pe AWD si in USA cu  2.0 ?  :o
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

marr

  • 2204
Re: Impreza 2016
« Reply #175 on: May 15, 2019, 13:32:20 PM »
O fi KIA cu Stinger-ul !!??
Are din in RO motor mai mic (2.2) dar ... diesel !

@Xander - sunt obosit si nu am inteles daca te referi la filmuletul de mai sus sau la materialele de marketing al Subaru ...
In SUA, din ce am vazut, bat moneda pe siguranță, polivalență si fiabilitate. Nu mai sufla o vorba despre performanta & stuff.
Nu stiu care-s si cum arata spoturile publicitare ale Subaru in Europa.
Chiar asa, or fi din astea ???
Dupa cum s-au prezentat la Geneva ... nu-mi vine a crede !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza 2016
« Reply #176 on: May 15, 2019, 14:45:22 PM »

@Xander - sunt obosit si nu am inteles daca te referi la filmuletul de mai sus sau la materialele de marketing al Subaru ...
In SUA, din ce am vazut, bat moneda pe siguranță, polivalență si fiabilitate. Nu mai sufla o vorba despre performanta & stuff.
Nu stiu care-s si cum arata spoturile publicitare ale Subaru in Europa.
Chiar asa, or fi din astea ???
Dupa cum s-au prezentat la Geneva ... nu-mi vine a crede !

Cred ca ai dreptate, in SUA sunt wannabe marca de volum. Dincoace, in lumea veche, sunt constructor auto exotic.
La filmuleț comentez.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #177 on: May 15, 2019, 15:30:39 PM »
In SUA sunt marca de volum, in Japonia marca de suflet, in Europa o nisa tot mai mica.

Marketingul difera in fiecare regiune. Daca in SUA a prins moneda SUV capabil (mai capabil ca unele 4x4 adevarate) si mult mai sigur, in Japonia la un film cu XV hybrid mai urca 3 cu BRZ din campionatul lor GT300, apoi unul cu eyesight si inca 4 cu WRX STi in campionatul national de raliuri din Japonia.

In Europa au scos si ei un film cu "model lineup" si in rest seceta de mai bine de jumatate de an.

Sese

  • 468
Re: Impreza 2016
« Reply #178 on: May 16, 2019, 10:50:22 AM »
In SUA sunt marca de volum, in Japonia marca de suflet, in Europa o nisa tot mai mica.

Marketingul difera in fiecare regiune. Daca in SUA a prins moneda SUV capabil (mai capabil ca unele 4x4 adevarate) si mult mai sigur, in Japonia la un film cu XV hybrid mai urca 3 cu BRZ din campionatul lor GT300, apoi unul cu eyesight si inca 4 cu WRX STi in campionatul national de raliuri din Japonia.

In Europa au scos si ei un film cu "model lineup" si in rest seceta de mai bine de jumatate de an.

Cam asta e!

Precum unii si-ar dori s-o aducem pe Merkel la noi, dupa ce-si termina mandatul de cancelar in Germania, sa ne invete cum se conduce o tara, tot asa, eu mi-as dori sa vina Tom Doll de la SOA in Europa, sa ii ajute pe japonezi sa gestioneze piata comunitara, ca e clar ca ei nu-s in stare sa se descurce singuri.