Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
Subaru club Romania

Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #420 on: June 10, 2017, 23:03:41 PM »
Am scos la dezmorțit outbackul. Consum care īncepe cu 6, motorul trage bine, cumnatul a mers putin cu ea si a zis ca e super misto cum se simte motorul mare..
Am baut o bere si a condus soția la īntoarcere, spatiu in spate ca de limuzina, se auzea misto si apoi am vazut ca Maria schimba pe la 4500 si avea un zambet pe buze.
Citez "Nu ma intrec cu ala cu caruta lui de VW, dar l-am simtit cum vrea sa ma depaseasca pe interior" :D

In spate gropile se simt chiar mai putin decat din scaunul soferului, deci o placere sa fii condus si semn ca trebuie arcuri noi si pe fata.

Cred ca nu pot sa ma despart de masina asta in favoarea imprezei. Probabil impreza o sa fie pusa la punct si impartita cu parintii ca masina de rezerva si concedii pentru ei si de semi-fun pentru mine.
« Last Edit: June 10, 2017, 23:07:20 PM by MihaiFlorescu »

MY08 Outback 2.5i
« Reply #421 on: June 10, 2017, 23:47:35 PM »
.......................................... am vazut ca Maria schimba pe la 4500 si avea un zambet pe buze.
.......................................

+100   !  Asta face toti banii !!!    :-)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #422 on: June 11, 2017, 20:19:19 PM »
felicitari mihaita !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #423 on: June 21, 2017, 17:52:16 PM »
Pregatim masina pentru concediu. Ma asteapta doua drumuri dus-intors de 3-400km per bucata de drum. Deci sa zicem ~1500km. In vederea unei deplasari fara incidente am schimbat siguranta de la bricheta si am sudat o agatatoare la evacuare :D Ce-mi plac pregatirile astea "stufoase"!


a) Pe fata cu marcajele F si L (aici este 1-2mm sub full)


b) Spatele unde se vad doar gaurile de maxim si minim (aici este exact la full)
« Last Edit: May 22, 2018, 12:05:15 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #424 on: June 21, 2017, 18:13:00 PM »
Parerea mea: S-a manjit aiurea joja, citirile evident trebuie sa fie la fel pe ambele parti.
Important: gaura F este pana unde trebuie sa se afle uleiul, dar mai este o ciupitura mai sus unde din cate stiu este nivelul "maxim". Admis probabil.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4920
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #425 on: June 21, 2017, 19:05:40 PM »
Minimul de pe cele 2 parti e nivelul real. Patesc la fel.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #426 on: June 21, 2017, 19:36:35 PM »
Ciupitura aia este un fel de piedica. Nu are legatura cu nivelul.

Muttley, nu am inteles nimic din ce ai zis.
Edit: am inteles. Iau nivelul cel mai mic dintre cele doua. Ok. Deci atat a consumat in 1600 km
« Last Edit: June 21, 2017, 19:39:17 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #427 on: June 21, 2017, 20:08:42 PM »
Ciupitura nu e o piedica, e un semn.
Citez din manual:

Quote
Just after driving or while the engine is
warm, the engine oil level reading may be
in a range between the upper level and
the notch mark. This is caused by thermal
expansion of the engine oil.

Asta am observat-o si eu, daca am uleiul la full cand e motorul rece, cand e cald nivelul e la notch (ciupitura). Deci aia pare sa fie un nivel maxim maxim si cand e uleiul expandat si motor cald etc.
« Last Edit: June 22, 2017, 10:06:13 AM by Forester »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 787
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #428 on: June 22, 2017, 09:51:19 AM »
Ulei expandat..  :) :) :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #429 on: June 22, 2017, 10:06:30 AM »
Gata, am corectat...  >:D >:D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4920
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #430 on: June 22, 2017, 10:26:34 AM »
Ciupitura nu e o piedica, e un semn.

Prea tare faza, am verificat si eu dimineata. Deci pe joja sunt 2 maximuri, unul pentru ulei rece, celalalt (ciupitura) pentru cald.
Multumim!  ;)
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #431 on: June 22, 2017, 11:57:43 AM »
shit  >:( i did it wrong
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #432 on: June 22, 2017, 12:32:40 PM »
Eu stiu ca ciupitura este in primul rand o piedica sa nu sara joja. Apoi poate fi considerat si ca punct de nivel maxim la cald.

PTR

  • 570
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #433 on: June 22, 2017, 22:08:55 PM »
Joja intra oblic in baie, practic nivelul pe partea cu marcajul este de la suprafata. Cel mai simplu experiment e cu o scobitoare bagata la 45 grade in smantana sau altceva cu densitate mare care sa adere la lemn, cand o scoti o sa observi acelasi fenomen. Cum inginerii au calculat ca expandarea uleiului este intre punctul de max si crestatura, ar trebui sa calculezi nivelul la rece scazand cei aprox 5mm din nivelul masurat la cald. Eu as completa cam 150ml daca o sa merg mai alert sau o las asa si o sa completez mai mult la intoarcere daca o sa merg lejer.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #434 on: June 23, 2017, 22:25:58 PM »





Din pacate asta a fost toata diatractia. Nu pot accesa portbagajul si o sa fie nevoie pe drum. Ramane pentru alta data, mai aproape de casa, eventual si cu mai putini pasageri.


Spune-mi Heli, am prins bine unghiul? :D
« Last Edit: May 22, 2018, 12:06:10 PM by MihaiFlorescu »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #435 on: June 26, 2017, 11:48:26 AM »
Ansamblul "masina-barca"  reprezinta un exercitiu de igiena mentala, foarte pretios in sine, asigurandu-ne o masura de rezistenta la tendinta de anchilozare intelectuala redata artistic prin folosirea corecta a unghiului, timpului de expunere si a diafragmei.

Orice asertiune respingatoare la adresa compozitiei ma va duce cu gandul la o actiune de siluire a maestrului si a operei sale insa sper ca esti vaccinat impotriva intimidarilor academice care pot veni de la diferiti invidiosi pentru faptul ca nu au avut imaginatia, talentul si oportunitatea de a surprinde capodopera artistica pe care ne-ai dezvaluit-o.
 
Daca ai fi luat decizia de a expune opera intr-o simeza am certitudinea ca intreaga pleiada de critici de arta ar fi aderat tacit la valoarea reprezentativa sau ar fi fost redusi la tacere pe veci.

Este pertinent comentariul sau il sterg pana nu ma scoti de pe forum?  :D :) :P
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #436 on: June 26, 2017, 11:50:00 AM »
Perfect :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #437 on: June 30, 2017, 20:09:03 PM »
Tocmai m-am intors dintr-o tura de peste 700km vacanta de copii. Foarte incantat de masina.

Plusuri:
Spatiu de doua familii cu cate un copil. Si aici ma refer si la bagaje, cat si la spatiu pentru pasageri. Am stat si in spate si este wow!
Breakul este bun la drum lung pentru ca ofera umbra in spate. De altfel si vizibilitatea este foarte buna.
A/C a facut fata cu brio temperaturilor de 40 grade.
Anvelopele extraordinare. Era sa ratam o iesire de pe autostrada la 150 si frana tare si virarea nu a deranjant deloc aderenta.
Motorul 2.5 are mult sens pe masina asta. Urci cu masina plina dealurile in a 3-a sau a 4-a la 2500 rpm lejer.
In vama am prins coada si analizam alte break-uri europene. Toate isi tarau fundul dupa ele ca un Dog German. A mea era dreapta desi la fel de incarcata.
Benzina buna la OMV in Bulgaria, proasta la Rompetrol Giurgiu.
Zona ruginita de pe discul dreapta spate este acum lucioasa, semn ca a reusit reconditionarea franelor spate si placuta are contact corect cu discul ;D

Minusuri:
Evacuarea deranjeaza dupa cateva ore. Am fost la constatare inainte de plecare si flansele sunt ok dar cica sunt arse/ ruginite sitele in finale. Pretul pentru ceva custom se ridica la pret de evacuare importata din Japonia. Caut variante acum.
Rulmentii din difful central cam sufera pe caldura. Ii am pe cei noi de jumatate de an, dar timp nu gasesc sa-i schimb.

Am oprit la o benzinarie in Bulgaria si dupa mers in 140-150 la 37 grade am zis sa nu o opresc imediat. A venit un angajat la mine si imi tot zicea "Subaru, masina tare!" :D
« Last Edit: June 30, 2017, 20:14:58 PM by MihaiFlorescu »

Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #438 on: June 30, 2017, 20:51:22 PM »
Nice
Ceva poze ne arati ca sa te credem ??   :) 
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #439 on: June 30, 2017, 21:12:42 PM »
Of, Doamne! Oare cat o sa mai fie pana ma "reunesc" si eu cu a mea?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon