2006 Forester XT - 220k km
Subaru club Romania

2006 Forester XT - 220k km

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #60 on: January 04, 2017, 15:14:53 PM »
Au vreo varianta cu android auto ?

A fost primul lucru pe care l-am întrebat. Firma la care am făcut montajul nu avea head unit-uri care să vină cu Android Auto ca OS și din câte cunoșteau ei încă nu există pe piață așa ceva, ca stable release, doar ceva alfe și beta în testare.

Pentru unit-ul pe care l-am ales urmează update la Lollipop (5.0) pe care poate rula Android Auto ca standalone app.

laddu

  • 225
Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #61 on: January 04, 2017, 20:45:36 PM »
Au vreo varianta cu android auto ?

Te mananca pielea?
Daca tot nu ti s-au potrivit senzorii TPMS luati de la surse sigure (nici mie delatfel) incerci "imbunatatiri" la partea audio? Nu-i mai simplu sa iei cu tine niste lautari???  :D :) ;)

Mie mi s-au potrivit senzorii. Problema e reimperecherea la fiecare schimb de roti. Si da, poate la un moment dat as trece la android auto, in principal pentru waze direct pe consola centrala.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #62 on: January 04, 2017, 22:16:28 PM »
In cazul acesta este simplu atata timp cat si tu si FatBoy aveti acelasi background profesional, adica sunteti "scriitori" si puteti incropi un program inteligent pentru auxiliare.
Da' doar pentru Waze cred ca este cam mare efortul intrucat daca politia vrea sa ne monitorizeze viteza o poate face elegant si ne trage pe dreapta iar in cazul congestiilor avem deja un istoric cu Valea Prahovei motiv pentru care alegem varianta prin Cheia sau Dragoslavele, dupa caz (si, in general, doar pentru bucuresteni...).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #63 on: January 09, 2017, 10:34:59 AM »
Am profitat de zăpadă weekendul acesta și am cutreierat puțin Țara Făgărașului. Mașina s-a comportat ok, n-am avut prea mari surprize. -17° C, pornit la prima cheie. A început să miroase a benzină în habitaclu, din câte am studiat e ceva legat de fuel lines. Urmează o nouă programare la Twin.


Muttley

  • 4920
Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #64 on: January 09, 2017, 10:40:57 AM »
Dap, sunt cateva furtunase banale de cauciuc de sub galeria de admisie, de vreo 70mm lungime fiecare. Pe original costa o avere, gen 90 de lei bucata, iar la metru nu costa mai nimic. Aici e alegerea ta.
Problema mare insa o reprezinta inlocuirea, trebuie demontata galeria de admisie, iar aia nu-i nici simplu, nici rapid, nici ieftin. Iar cu ocazia asta mai trebuie inlocuite cateva garnituri.
Spor!
WRX SW 2002

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #65 on: January 12, 2017, 10:18:07 AM »
Corectamundo (ish).

Dus la Twin, aparent au fost doar niște coliere care trebuiau strânse. Furtunele sunt în ordine. Și da, admisia a trebuit demontată.

I-am rugat să se uite și la sistemul de spălare al parbrizului, e cam leneș de ceva vreme, în sensul că peste 80km/h de-abia stropește puțin la baza parbrizului which is totally not cool. Au băgat niște presiune pe instalație în caz că era ceva înfundat, în rest n-au găsit probleme.

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #66 on: January 12, 2017, 11:26:16 AM »
Apropo de stropitori, pe langa duzele de stropire care se pot infunda, exista si niste supape de sens(una in fata, pe furtunasul de sub capota si una in spate, accesibila daca scoti podeaua in coltul din stanga, dupa stopuri, arata ca niste butoiase ceva mai groase decat furtunul, invelite cu o banda cu burete). Eu cu alea am avut probleme. Le-am scos de pe furtunas, le-am curatat si de atunci merg ok.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #67 on: January 12, 2017, 11:54:56 AM »
I-auzi. Merci de pont! Voi scotoci să văd.

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #68 on: January 16, 2017, 13:18:20 PM »
Am ieșit la zăpădău. Am dat puțin și la lopată. Was fun.




Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #69 on: January 17, 2017, 00:00:38 AM »
Numarul de inmatriculare l-ai primit "la rand", este "preferential" sau la Cluj vi le scrieti voi intre doua ninsori ??? ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #70 on: January 17, 2017, 10:40:14 AM »
Numerele respective se primesc automat în Cluj pentru vehicule fără sigla VW și cu un coeficient al rezistentei la inaintare mai mare de 0.35

E trist, dar adevărat.

Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #71 on: February 06, 2018, 22:14:50 PM »
Felicitari pentru masina si multumim pentru tot ce ai scris aici! Am aceeasi masina din 2007, are 240.000km si se pare ca am nevoie de segmenti noi (am compresia scazuta si mananca mai mult de 2l de ulei in 15.000km). Ai putea sa-mi spui te rog cat te-a costat segmentarea? Ai schimbat si camasile sau doar segmentii? Ai idee daca ai pus segmenti cu prima cota de reparatii sau a doua? Multumesc foarte mult...

Muttley

  • 4920
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #72 on: February 06, 2018, 22:39:16 PM »
Exista segmenti pe cota de reparatie? :D
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #73 on: February 06, 2018, 22:56:34 PM »
vin impreuna cu pistoane de 99.75 :)

Muttley

  • 4920
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #74 on: February 07, 2018, 06:57:31 AM »
Logic, dar daca faci segmentare pe cota de reparatie fara alezare gripezi segmentii. Daca faci alezare cu segmentare fara pistoane noi, cele vechi vor balangani ca batul in galeata.

Daca nu faci alezare si pistoane, pui doar segmenti cota std. Iar colegul zice clar, vrea "segmentare" ;)
« Last Edit: February 07, 2018, 07:53:00 AM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #75 on: February 07, 2018, 08:22:42 AM »
pai eu ziceam ca un soi de gluma mai sus ca vin cu pistoane... ne trebuie mai multe emoticoane pe forum :) 

Muttley

  • 4920
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #76 on: February 07, 2018, 08:34:17 AM »
vin impreuna cu pistoane de 99.75 :)

Gaaaaaaaaaata... Me dumb!  ^-^
WRX SW 2002

Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #77 on: February 07, 2018, 17:28:54 PM »
Felicitari pentru masina si multumim pentru tot ce ai scris aici! Am aceeasi masina din 2007, are 240.000km si se pare ca am nevoie de segmenti noi (am compresia scazuta si mananca mai mult de 2l de ulei in 15.000km). Ai putea sa-mi spui te rog cat te-a costat segmentarea? Ai schimbat si camasile sau doar segmentii? Ai idee daca ai pus segmenti cu prima cota de reparatii sau a doua? Multumesc foarte mult...

Salut,
sa fiu sincer am pierdut sirul reparatiilor facute la masina. Suma costurilor nu o mai urmaresc, ar trebui sa fiu nebun.

Prima reparatie capitala la motor, cea cu garniturile de chiulasa a costat undeva la 4000 Euro daca tin bine minte. Nu am schimbat camasi.

A doua reparatie capitala la motor s-a facut in garantie si nu am prea platit nimic. Au trebuit schimbate mai multe componente fata de prima data dar nu tin minte sa fi vazut camasi pe deviz.

O sa verific si te anunt daca cumva gresesc.

Muttley

  • 4920
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #78 on: February 07, 2018, 17:40:53 PM »
Camasile de Subaru nu-s amovibile.

Variante de reparatie, in ordinea pretului:
1) segmentare. Se folosesc segmenti cota standard la un motor nedesfacut, pe pistoanele uzate. Segmentii noi se vor uza la randu-le foarte rapid. Se practica fie in caz de austeritate majora (aiurea la Subaru), fie pentru a-i face vant masinii prin vanzare/tepuire;
2) honuire usoara cilindri (camasi daca vreti) + ce apare la p1. Durata de viata a segmentilor ceva mai lunga, insa departe de optim;
3) alezare cilindri la cota de reparatie (92.5 la 2.0 si 99.5 la 2.5). Obligatoriu pistoane noi cota de reparatie, impreuna cu segmentii aferenti.

Alte variante nu exista. Sau ma rog, n-ar trebui incercate cel putin.

Explicativ: un cilindru uzat nu mai are forma de cilindru.
Sus, unde presiunea arderii e maxima, cilindrul e largit (abatere de cota), fiindca segmentii, tronconici in sectiune, sapa in otelul camasii si rod din el.
La mijloc, unde forta exercitata de piston asupra cilindrului e (si) laterala (din cauza unghiului bielei), cilindrul e ros pe o laterala (abatere de pozitie).

Cam aia-i tot. Fiecare alege.
« Last Edit: February 07, 2018, 17:42:34 PM by Muttley »
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Re: 2006 Forester XT - 220k km
« Reply #79 on: February 07, 2018, 20:01:18 PM »
Camasile de Subaru nu-s amovibile.

Variante de reparatie, in ordinea pretului:
1) segmentare. Se folosesc segmenti cota standard la un motor nedesfacut, pe pistoanele uzate. Segmentii noi se vor uza la randu-le foarte rapid. Se practica fie in caz de austeritate majora (aiurea la Subaru), fie pentru a-i face vant masinii prin vanzare/tepuire;
2) honuire usoara cilindri (camasi daca vreti) + ce apare la p1. Durata de viata a segmentilor ceva mai lunga, insa departe de optim;
3) alezare cilindri la cota de reparatie (92.5 la 2.0 si 99.5 la 2.5). Obligatoriu pistoane noi cota de reparatie, impreuna cu segmentii aferenti.

Alte variante nu exista. Sau ma rog, n-ar trebui incercate cel putin.

Explicativ: un cilindru uzat nu mai are forma de cilindru.
Sus, unde presiunea arderii e maxima, cilindrul e largit (abatere de cota), fiindca segmentii, tronconici in sectiune, sapa in otelul camasii si rod din el.
La mijloc, unde forta exercitata de piston asupra cilindrului e (si) laterala (din cauza unghiului bielei), cilindrul e ros pe o laterala (abatere de pozitie).

Cam aia-i tot. Fiecare alege.

Deci un short block nou (deja asamblat) te scapa de multe batai de cap, chiar daca e substantial mai scump...
« Last Edit: February 07, 2018, 20:02:14 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.