Subaru club Romania

Subaru electric

Sebe

Re: Subaru electric
« Reply #120 on: October 03, 2018, 22:55:38 PM »
Viitorul apropiat asta va fi, se vede din ce ofera sau vor sa ofere producatorii.
VAG semnase un contract de vreo +60mld $ ptr achizitia de acumulatori ptr electrice, e o suma mare ca sa zici ca e o incercare. Iar in afara de masinile ieftine, mare parte ofera deja si variante hybride, la majoritatea producatorilor. Si deja exista sportive hybrid/full electrice, cam greu sa intorci toate astea in viitorul apropiat
Fysker anuntasera ca vor lansa baterii cu autonomie de sute de km cu incarcare in cateva minute. E clar ca trebuie si reteaua sa duca, dar tot e o realizare, daca e pe bune ce zic ei

Daca bine imi amintesc ..valoarea de piata a VW a fost in 2015 undeva la 6-7 mld $;  in SUA sunt intr-o cadere continua...dealerii primeau ajutoare de la VW sa nu isi inchida portile..
Nu are VAG banii astia nici in 100 de ani :)) Au de platit inca amenzi enorme, de inapoiat clientilor banii la pretul de pe factura masinii noi...chirii pt kilometri intregi de parcari in SUA unde sunt parcate dieselurile inapoiate de clienti.
Poate au semnat un contract future,...nu obligatiune... Asa..mai mult de dragul  reclamei si sa ii induioseze pe cei de la mediu din SUA sperand la o amenda mai mica :))... ca vezi doamne acuma is si ei eco si gata cu dieselurile :))
Totul e de fatada. Fac si ei ce mai pot sa le creasca pretul actiunilor...
Pe Netflix este un documentar Bani Murdari ...si primul episod este despre cazul VW si minciunile lor.



Re: Subaru electric
« Reply #121 on: October 03, 2018, 23:53:17 PM »
Valoarea de piata a VAG este/era de 422mld, cum sa crezi ca a 6'a companie din lume valoareaza 6-7mld $  :o
Iar contractul de care ziceam e de fapt doua mai mici, unul de 20 si unul de 40 mld $ - sursa
Iar scaderea in vanzari in State e compensata usor cu cresterea in China, unde Vw si Audi nu o duc deloc rau, dovada si modele dedicate exclusiv acelei piete
« Last Edit: October 03, 2018, 23:55:31 PM by andrei0241 »

Heliotropus

  • *
  • 2586
  • Do not be ignorant, choose science!

Sebe

Re: Subaru electric
« Reply #123 on: October 05, 2018, 20:31:30 PM »
Valoarea de piata a VAG este/era de 422mld, cum sa crezi ca a 6'a companie din lume valoareaza 6-7mld $  :o
Iar contractul de care ziceam e de fapt doua mai mici, unul de 20 si unul de 40 mld $ - sursa
Iar scaderea in vanzari in State e compensata usor cu cresterea in China, unde Vw si Audi nu o duc deloc rau, dovada si modele dedicate exclusiv acelei piete

Eu ziceam de VW, tu zici de VAG  :)
Asa am citit despre ei in perioada cu scandalul cu noxele...
In fine. Noi sa fim sanatosi  :)

burtal

  • 234
Re: Subaru electric
« Reply #124 on: October 09, 2018, 23:23:48 PM »
&t
&t

la cata tehnologie video au japonezi te-ai gandi ca ar putea face niste filmari mai ok

Heli hai cu traducerea :)))

PS: se pare ca imi voi manca cuvintele ... porneste si merge ceava electric
« Last Edit: October 09, 2018, 23:27:06 PM by burtal »

burtal

  • 234
Re: Subaru electric
« Reply #125 on: October 10, 2018, 20:06:54 PM »
hai ca am gasit unu in care se vede mai bine , macar turometru



deci din ce vad eu un fel de start/stop un pic mai avansat adica cand iei picioru din gaz si un pic dupa plecarea de pe loc este electric .... totusi cred ca o sa fie relativ enervant sa se tot porneasca/opreasca motorul ala.

macar daca mergea full electric de pe loc pana la 30 km/h era o chestie ... da asa ba opreste ba porneste   sunt curios daca are si optiune sa opresti hybridul ca la start/stopurile clasice (asta e primul lucru pe care il fac cand prind o masina din asta )


MihaiFlorescu

  • *
  • 10580
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru electric
« Reply #126 on: October 10, 2018, 22:37:15 PM »
Pana si in Japonia il depasesc aia pentru ca merge prea incet. Iti dai seama cum ar fi la un mers normal ca ar intra rar hibridul sau ar porni motorul de 100 ori pe km in oras. SIncer, nu duce viata deloc usoara motorul ala termic. Cred ca ala pica inaintea bateriilor.
A redline each day keeps the mechanic away.

Bicicleta
Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Alex Damian

  • 90
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Subaru electric
« Reply #127 on: October 10, 2018, 23:26:53 PM »
Asemanator functioneaza sistemul Start/Stop si la Honda Civic Hybrid FD  2005-2012. Motorul cu ardere interna merge 5-600000 deci teoretic nu are trebui sa fie probleme nici la Forester.

Re: Subaru electric
« Reply #128 on: October 11, 2018, 07:51:00 AM »
In ce fel poate influenta o volanta usurata mersul  normal al motorului?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI
FXS '07 LINISTIT
Impreza '95-'01 COTET

marr

  • *
  • 1030
Re: Subaru electric
« Reply #129 on: October 11, 2018, 08:17:12 AM »
Sa nu se supere colegul Heliotropus, dar eu unul, cand va fi sa fie noul Forester, daca voi avea de ales, clar voi merge pe good, old, 2.5 NA.
Pe mine inca nu m-au convins versiunile astea corcite - putin motor pe benzina, putintele baterii ... pierzi la dinamica si nici mare economie nu faci.

Sper doar ca cei de la Subaru sa nu stie ei mai bine si sa de ofere in Europa doar hybridul.
In acest caz, nu-mi va fi deloc usor sa iau decizia de a renunta la XV si a trece la Forester !
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016

burtal

  • 234
Re: Subaru electric
« Reply #130 on: October 11, 2018, 13:29:44 PM »


in filmuletu asta de 6 min motorul se opreste doar o data ... si atunci cand mergea la vale si nici nu am vazut prea mult verde pe ecranul ala care prezinta cum functioneaza sistemu....adica mai mult facea charghing decat sa dea bateria.

e drept si drumul era cu urcari si coborari .... dar la ultima coborare lunga (pe la min 5 si ceva) nu s-a mai oprit motorul termic

Astept niste filmulete de la Heli daca o fi facut .... il vad tacut, poate lucreaza la un post (care sa rivalizeze cu Razboi si Pace in lungime) in care sa ne prezinte mai in detaliu ce a vazut si ce a simtit :))




PS:

mda e un fel de start stop mai avansat .... cand ai luat picioru din gaz sau ai pus frana omoara motorul termic ....cand dai pedala porneste motorul termic la 5-10 secunde mai tarziu ..... cam cum ziceam un fel de treapta 1 eletrica

se vede binisor un videoul de jos......nu e rau dar nu cred ca se justifica diferenta de pret pt hybrid

« Last Edit: October 11, 2018, 13:46:17 PM by burtal »

marr

  • *
  • 1030
Re: Subaru electric
« Reply #131 on: October 11, 2018, 15:57:45 PM »
In filmuletul 2, vedem asa:
- Demaraj 0-100 km/h - 11 s in prima incercare, 10 s in ce-a de a doua incercare.
- Consumul mediu afisat pe cei cca. 200 km din bord este de 9,6 km/l - asta inseamna cca. 10,4 l/100 km.
Bine, nestiind care a fost regimul de utilizare al masinii nu putem spune prea multe, dar, in orice caz, mic nu-i !
Pe mine unul, filmuletele astea nu m-au convis sa dau cu banu' in asa ceva.
Dar poate ca realitatea sa ma contrazica ....
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016

burtal

  • 234
Re: Subaru electric
« Reply #132 on: October 19, 2018, 23:59:09 PM »
&t

unul care se vede bine  si  @marr  se vede si senzorul ala IR care te recunoaste si te urmareste de oboseala (punctul roz  care tot apare si dspare)

estimez ca a facut cam 7-8km  in acest video ... electric only ... probabil  800m -1km max (nepunand mersul la vale care e irelevant)

Re: Subaru electric
« Reply #133 on: Today at 00:25:20 »
Mai important decat autonomia pe electric sau consumul de combustibil ar fi de testat cum se comporta in situatii de aderenta redusa, altfel nu prea va avea adepti pe forumul asta