Subaru electric
Subaru club Romania

Subaru electric

marr

  • *
  • 1440
Re: Subaru electric
« Reply #220 on: September 04, 2019, 10:27:56 AM »
... daca mai ingramadeau niste baterii acolo pe dedesubt undeva si ii dadeau un mod EV cu range de ~50km deja o faceau o optiune foarte interesanta ...

Partial, au facut si asta modelul Plug-In Hybrid are un range de ceva peste 30 km.
Dar asta e disponibil doar in America de Nord si da, beneficiul principal e ca poate fi utilizat si in zonele ”speciale” din California, New York, etc.
Acum am gasit aici ( https://www.consumerreports.org/hybrids-evs/2019-subaru-crosstrek-hybrid-plug-in-first-drive-review/ ) ca diferenta de pret fata de modelul similar echipat este de cca.  $7500, dar ca pentru achizitie se primeste de la stat o prima de $4500 - prin umare diferenta de pret la achizitie ar fi de $3000. Probabil ca in anumite zone din SUA merita sa platesti banii astia in plus strict prin prisma taxelor si a accesului nerestrictionat in anumite zone.
Dpdv al dferentei de consum, aceasta e infima - ceva de genul 0,5 - 1 l/100 km - deci nu-ti ”scoti” banii intr-un viitor previzibil.
Poate, daca naveta zilnica la job are sub 15 km/sens sau ai unde sa incarci bateria si la job, ar fi o afacere (macar se incarca destul de repede - cca. 2 h la o priza normala, de 220V).
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 11512
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru electric
« Reply #221 on: September 04, 2019, 11:54:22 AM »
Prin Vest, hibridele si electricele au parcare gratuita in centrul oraselor. Pe langa aspectele mentionate mai devreme. Doar ce mi-am adus aminte.

Nu e Subaru primul care face din astea. Sa ne uitam la ruda mai indepartata Lexus. Hibrid cu motor de 3.5 V6... mda.. eco...
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Serb

  • 368
  • Breathing for a living.
Re: Subaru electric
« Reply #222 on: September 04, 2019, 13:19:37 PM »
Pai masina consuma cel mai mult cand o muti din loc, noo?
For many men, the acquisition of wealth does not end their troubles, it only changes them.

burtal

  • 367
Re: Subaru electric
« Reply #223 on: September 04, 2019, 13:57:36 PM »
pai de aia a vandut mitsubishi oultlader phev atat de bine in europa ... ca taxe mici sau 0 chiar pt un motor de 2.4, pentru ca e hibrid, si am vazut un articol mai demult, (sa vad daca il mai gasesc )ca  90% din masinile vandute nu prea au stat pe la statia de incarcare prea mult. 

dar macar daca tot au facut treaba asta au trecut de la motoru de 2.0 la 2.4 macar sa compeseze extra greutatea

Heliotropus

  • *
  • 2812
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru electric
« Reply #224 on: September 04, 2019, 14:18:14 PM »
Prin Vest, hibridele si electricele au parcare gratuita in centrul oraselor. Pe langa aspectele mentionate mai devreme. Doar ce mi-am adus aminte.

In parcarile care apartin de Primaria Bucuresti orice hibrid, PHEV sau electric are parcare gratuita inca din anul 2018!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 11512
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru electric
« Reply #225 on: September 04, 2019, 15:21:49 PM »
De asta ai renunțat tu la Subaru
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Heliotropus

  • *
  • 2812
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru electric
« Reply #226 on: September 04, 2019, 15:47:44 PM »
Nicidecum insa PHEV-ul m-a provocat si voiam a-l conduce pana la aparitia versiunii SUBARU pe care am testat-o anul trecut.
 
Apropos, in China, Japonia si Coreea de Sud toate masinile hibrid, PHEV si electrice vor avea placuta de inmatriculare vopsita in culoare verde pentru a se evidentia mai bine in zonele cu restrictii pentru celelalte tipuri de motoare. China este primul stat care, de luna trecuta, a si aplicat masura prevazuta in acordul tripartit.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: Subaru electric
« Reply #227 on: September 04, 2019, 16:39:25 PM »
Un hybrid plug-in  poate fi o afacere  f.buna  ptr  cei care circula  f. mult in oras  pe distante mai scurte decat  autonomia maxima a bateriilor.
Am un prieten care  si-a luat anul trecut un Ford Fusion hybrid plug-in. In primele 6 luni  nu a consumat nici un  gram de benzina. La sfarsitul celor 6 luni inca mai avea in rezervor  benzina  pe care i-a dat-o  dealerul  cand i-a livrat masina.  Are autonomia  de 45 km  pe baterii. De la servici pana la el acasa  sant vreo 20 km. Ajunge la servici, il pune la incarcat (gratuit). Ajunge acasa  il pune la incarcat.  Daca merge la magazinat prin oras  isi incarca gratuit  bateriile deoarece multe magazine ofera gratuit   doo galeti de curent  :) . In multe locuri din  centrul orasului  se ofera  curent gratuit la bornele de incarcare pentru a incuraja  cumpararea de masini el/hyb.   In oras  se circula  cu  30-40  km/h  ptr. ca asa e aici. 
Dupa aceea,  in urmatoarele 6 luni a  facut cateva drumuri  in afara orasului  si a consumat vreo  3 rezervoare de 40 L.
Taxe si impozite mai mici,  parcare gratuita  in multe zone din oras,  banda rezervata pe autostrazi  pentru masinile  electrice/hybride, subventie de la guvern de max. 9000  $ (in functie de  valoarea masinii si alte criterii numai de ei stiute).
 Placa de inmatriculare verde  de prin  2015  pentru a se evidentia mai bine in zonele cu restrictii pentru celelalte tipuri de motoare.
Deci intr-un  final,  daca iti faci bine calculele  ai putea iesi in castig.
...........................................  parerea mea de  2 lei vechi.  :o
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Re: Subaru electric
« Reply #228 on: September 04, 2019, 18:47:49 PM »
Desigur da. Dar nu cu 1.6 km autonomie. Ca unde discutaram si unde ajunseram...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 3635
Re: Subaru electric
« Reply #229 on: September 04, 2019, 22:23:33 PM »
Povestea cu hibridul se intinde dincolo de propulsia full-electric.
Mai implica:
- electric boost;
- crawl-in-traffic;
- recuperare de energie in frana de motor (!!!);
- cum bine ati punctat, scutire de taxe.

Doar 1 mila autonomie pe full electric e ca si cum ai spune ca unii dintre noi pot face doar juma' de tractiune. Dar faptul ca avem doua maini inseamna infinit mai mult.

Scuzaț interventia, da' ati deviat tare de tot.
WRX SW 2002

Re: Subaru electric
« Reply #230 on: September 04, 2019, 23:08:30 PM »
O mila cred ca poti face lejer din inertie daca esti lansat si fara hibrid.  ::)
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Muttley

  • 3635
Re: Subaru electric
« Reply #231 on: September 04, 2019, 23:33:51 PM »
Parcurg cateva giratorii zilnic, unul dintre ele dupa o coborare lunga si abrupta, pe limita de viteza de 90 la ora. Ca un exercitiu de condus, din plictiseala, incerc sa nu folosesc frana de serviciu inainte de giratoriul ala. Pe banda 1 din doua, incep cu 100 la ora pe coama dealului, apoi retrogradez din 5 pana in 2, fara sa ating frana. Toti, dar absolut toti, le dau cat duc, iar pe ultima suta de metri umplu atmosfera cu praf de placute de frana. Acolo sunt sute de litri de combustibil aruncati aiurea zilnic.
Ori mersul in coloana, unde se face risipa inutila accelerand brusc si franand puternic dupa 2m. Ori simplul fapt ca ne miscam pentru 20cm de avansare, in loc sa asteptam sa se adune vreo 5m. Ori faptul ca tinem piciorul pe frana cand stam pe loc, arzand benzina pentru a tine aprinse 2 becuri de 55W si un al 3-lea care nu stiu cat are.
Nu (mai) avem dram de interes sau pricepere pentru condus economic. Hibridele astea mici compenseaza mult din neglijenta si ignoranta soferului de rand. Chiar daca 1 mila.
WRX SW 2002

Re: Subaru electric
« Reply #232 on: September 05, 2019, 07:12:41 AM »
Stai sa vad daca inteleg. O arzi si eco ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Subaru electric
« Reply #233 on: September 05, 2019, 09:07:10 AM »
Parcurg cateva giratorii zilnic, unul dintre ele dupa o coborare lunga si abrupta, pe limita de viteza de 90 la ora. Ca un exercitiu de condus, din plictiseala, incerc sa nu folosesc frana de serviciu inainte de giratoriul ala. Pe banda 1 din doua, incep cu 100 la ora pe coama dealului, apoi retrogradez din 5 pana in 2, fara sa ating frana. Toti, dar absolut toti, le dau cat duc, iar pe ultima suta de metri umplu atmosfera cu praf de placute de frana. Acolo sunt sute de litri de combustibil aruncati aiurea zilnic.
Ha ha ha ... ma bucur ca nu sunt singurul nebun care incearca sa ia giratoriile alea fara frana  ;D ;D ;D

In rest, adevarat, probabil ca ajuta foarte mult in situatii de stop and go sau depasiri in forta, momente cand se consuma de regula foarte multa benzina. Da tot cred ca ar mai fi putut inghesui cateva baterii si aportul pozitiv ar fi fost considerabil mai mare.
Outback V 2015, Forester SH 2009

marr

  • *
  • 1440
Re: Subaru electric
« Reply #234 on: September 05, 2019, 09:19:03 AM »
Bravo Domnul Muttley !
Foarte frumos explicat la ce-i bun sistemul hibrid - in afara aspectului evident, de deplasare exclusiv in mod electric !
Chiar ai smenalat o serie de aspecte aspecte la care, eu unul, nu m-am gandit.
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018


MihaiFlorescu

  • *
  • 11512
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru electric
« Reply #236 on: September 12, 2019, 00:44:14 AM »
Torque News: The New Subaru Crosstrek Hybrid Has A Steep Hill To Climb, You Aren't Buying Them.
https://www.torquenews.com/1084/new-subaru-crosstrek-hybrid-has-steep-hill-climb-you-arent-buying-them
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Re: Subaru electric
« Reply #237 on: September 12, 2019, 04:31:02 AM »
Daca am inteles eu bine , masina nu se vinde , pentru ca nu o cumpara nimeni , pentru ca nu au pe stoc si e mai scumpa dar isi iau din modelele din stoc care nu sunt hibride. Asta am prins la ora asta. Sau sa mai citesc din nou mai tarziu ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

burtal

  • 367
Re: Subaru electric
« Reply #238 on: September 12, 2019, 09:41:44 AM »
Pai prin 2010 nu au mai avut un xv hibrid?...cu aceleasi specificatii?...nu au vandut atunci... Nu or sa vanda nici acu.

Ca e overpriced pentru ce ofera...
13mii diferenta?... Pai in state mai pui 4-5 mii si iti iei si un bmw i3 full electric sa te fatai in oras

https://www.autotrader.com/cars-for-sale/vehicledetails.xhtml?listingId=525826219&zip=45227&makeCode1=BMW&modelCode1=BMWI3&dealerId=553849


marr

  • *
  • 1440
Re: Subaru electric
« Reply #239 on: September 12, 2019, 09:52:39 AM »
Io nu cred ca se ateptau sa ”rupa norii” cu vanzarile de hibride. Clientii lor oricum nu asta asteapta ...
Cel mai probabil e o chestie fortata de reducerea mediei de emisii pe gama de modele comercializate in SUA.

Mai trist e faptul ca - cel putin deocamdata asa se pare - in Europa Foresterul va fi oferit doar in versiunea mild-hibrid.
Desi, la cat de zgarciti sunt cu detaliile cei de la Subaru Europe, nu-i deloc sigur ca nu va fi si o versiune ”normala”.
Daca noul Forester hibrid va fi mai scump cu 10k Euro decat versiunea actuala (SJ) .... pot sa-i puna cruce !
Forester Boxer Diesel - MY2008
XV Boxer Diesel - MY2016
Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018