The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #120 on: August 24, 2018, 22:00:53 PM »
Se pregateste sezonul 2.
Deocamdata in faza de pre-productie  ;D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #121 on: September 07, 2018, 23:25:48 PM »
Daca tot se vorbeste de intoarcerea la tehnica, iata si diferentele dintre tampoanele de grupa N pentru 5 viteze si 6 - cel nou, tocmai scos din cutie e pentru 6MT, cel aproape nou, rulat mai putin de 1 an si disponibil la vanzare :) e cel de 5MT - precum si diferentele intre bucsele de grupa N pentru subcadrul suspensiei spate (o delicatesa pentru masochisti) intre platforma Legacy BL/BP vs Impreza si tot restul gastii post 2008.

















« Last Edit: September 09, 2018, 14:10:26 PM by WIM »

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #122 on: October 26, 2018, 21:08:19 PM »
Si daca tot am vorbit de ultimul transport, iata si continutul.













O gramada de cauciuc si niste lucruri de care nu aveam nevoie dar pe care n-am putut sa nu le iau (basculele de aluminiu).

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #123 on: November 16, 2018, 22:29:03 PM »
Cateva intrebari pentru aceia dintre voi care au aruncat o privire (sau mai multe) in interiorul unei cutii de STI:

1. Ce reprezinta acest ansamblu de roti dintate - prima fixata in interiorul cutiei de transfer, cea de-a doua pe corpul diferentialului central? Sunt cumva parte din mecanismul de angrenare al pompei de ulei?





2. Ipotetic vorbind, ce s-ar intampla (desigur, in sens negativ) daca acest ansamblu ar inceta sa functioneze?
Va multumesc anticipat pentru ajutor!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #124 on: November 16, 2018, 23:07:30 PM »
Este pinionul axului pompei. Pompa este mica si pentru distante scurte poti rula si fara ea, nu ar trebui sa apara uzuri prea mari.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #125 on: November 16, 2018, 23:14:23 PM »
Multumesc foarte mult!

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #126 on: November 19, 2018, 14:35:16 PM »
Din motive independente de vointa mea a trebuit sa evacuez magazia in care imi tineam piesele.
Majoritatea au ajuns intr-un depozit iar restul au sfarsit in sufrageria personala (+debara+balcon).
In consecinta, situatia se prezinta in felul urmator:















WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #127 on: November 19, 2018, 14:36:27 PM »
In acest context am facut si prima manopera – am montat caseta de directie (STI 2015) pe puntea fata. Am schimbat bucsele stock cu cele din kit-ul Whiteline si am pus si bracket-ul de la Cusco in locul celui stock. S-au potrivit de minune. Mai am doar 1457 de alte lucruri de facut si o sa fie gata.





















Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #128 on: November 19, 2018, 16:38:58 PM »
Si doamna ce zice? Dormi confortabil pe presul de la intrare?  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13897
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #129 on: November 19, 2018, 16:47:07 PM »
E safe. Locul cutitelor a fost luat de bielete, oliviera tine acum ulei de asamblare si lichid de frana, in loc de oale si cratiti are rezervoare de antigel si capace de motor, salteaua e acum dotata cu arcuri lowering JDM cu memorie,  intrerupatoarele au fost schimbate cu butoane de avarii rosii a la JDM.... :D ;D
« Last Edit: November 19, 2018, 16:47:45 PM by MihaiFlorescu »

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #130 on: November 19, 2018, 17:18:34 PM »
Nebunie  :o
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #131 on: November 19, 2018, 19:19:19 PM »
@ Forester & Mihai Florescu: Asta e unul din minorele avantaje ale celibatului, admirabil descris de Mihai - posibilitatea de a redecora apartamentul si altfel decat printr-o vizita la IKEA  ;D

@ Pfaizzer: E doar inceputul nebuniei. Deja imi fac planuri de cum sa ma lupt cu cele 90 de kile ale cutiei de viteze ca sa-i schimb diferentialul fata cu un LSD de STI - preferabil fara sa ajung in sufrageria vecinului de dedesubt.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #132 on: November 19, 2018, 19:33:13 PM »
Poate patesti ca aia ce-si construiesc masina in casa/beci si dupa constata ca nu au pe unde sa o scoata  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #133 on: November 19, 2018, 19:51:33 PM »
E o gluma pe care o iau foarte in serios  ;)
Judecand dupa cat s-au chinuit 4 ortaci cu longblock-ul pe palet pana la etajul 2 am serioase rezerve ca l-ar putea duce la parter cu tot cu admisie, evacuare si turbo. Si problema e ca daca iau 4 haidamaci cat dulapul n-au loc pe scara  >:D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #134 on: November 19, 2018, 21:25:31 PM »
Era o vorba smechera vis a vis de celibat in Marea mahmureala...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #135 on: November 21, 2018, 13:30:27 PM »
Cand am adus motorul si restul hangaralelor acasa era haosul pe pamant asa ca l-am montat pe stand cum era, fara sa ma mai gandesc la consecinte.
“Cum era” insemna fara volanta si “consecinte” presupunea ca trebuie sa dau jos fulia daca vreau sa lucrez la distributie – si sa fac asta, evident, fara scule specializate gen Company23.
Si iata-ma facand ceea ce stiu mai bine, respectiv bricolare. Din 2 coltare de metal gaurite, taiate si insurubate s-a nascut un device de blocare pentru arbore care sa-mi permita sa scot surubul fuliei si sa am acces la ceea ce se gaseste dedesubt.




Succes pe toata linia:



In mod cu totul nesurprinzator, asa se prezinta situatia.




Dupa ochii mei (pentru prima oara confruntati live cu o distributie Subaru DOHC benzina) lucrurile par a fi in regula si nu prea.

Astea imi par in regula:






Asta nu prea:




E posibil ca admisia de pe bancul drept sa fie defazata cu un dinte?

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #136 on: November 21, 2018, 13:36:06 PM »
Cu problema asta m-am confruntat si eu acum un an si ceva. Am pus distributia de 20 de ori in speranta sa imi pice bine (nu exagerez cu 20x).
E din categoria “asa e toate”.
Eu pe motorul ala nu aveam AVCS, dar nu cred ca are treaba.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #137 on: November 21, 2018, 15:31:06 PM »
Multumesc, mi-ai luat o piatra de pe inima - deja imi imaginam un tablou cu supape contorsionate  ;D

Muttley

  • 4919
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #138 on: November 21, 2018, 15:41:36 PM »
Imi amintesc vag ca defazaje asemanatoare am avut si eu. Dar am luat-o logic, gen ok, mut un dinte. Defazajul s-ar fi agravat mult. Ok, il mut in partea ailalta. Si mai rau. Deci sa nu fie o temere inchipuita ;)
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #139 on: November 21, 2018, 15:49:01 PM »
Cand ma voi apuca sa o scot pe aia veche si sa ma lupt cu aia noua o sa-mi dau seama daca mi-am imaginat sau nu  :D
Voi ce foloseati pentru a bloca arborii cu came?