The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #420 on: May 02, 2019, 22:02:54 PM »
Desi in teorie sunt laborant chimist , dai mai mazăr if ai nou. Dar din ce tot aud nici bine nu le face. Si la pistol tot atat rezista.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #421 on: May 02, 2019, 22:06:15 PM »
Atunci am o vară īntreagă sa ma gāndesc :) , astea vor fi de iarna.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #422 on: May 02, 2019, 22:10:36 PM »
Cuptorul le transforma ireversibil. Asta este confirmata de diagrama aliajului.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #423 on: May 02, 2019, 22:13:28 PM »
Multumesc, am de reflectat, atunci.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #424 on: May 02, 2019, 23:35:00 PM »
Eu le am pe cele de iarna (17" de Outback) facute electrostatic (mai intai argintiu, apoi negru mat). Au rezistat pana acum fara probleme 4 ierni (nu par a fi fost afectate de coacerea la 185gr), insa la depozitare tot mi le'au julit, deci cand isi baga dracul coada, tot nu scapi...

Cat te'au costat, cu transport/taxe?
Desi nu vad pozele pe telefon decat daca le deschid separat in browser, din pozele vazute, mare parte din zgarieturi vor disparea la sablare, dar tot cred ca reconditionarea va fi 200-250$
« Last Edit: May 02, 2019, 23:39:26 PM by andrei0241 »

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #425 on: May 02, 2019, 23:41:49 PM »
Si experienta mea cu powder coating-ul a fost ok - am facut 3 seturi pana acum si nici unul nu a dat semne de moleseala. Dar poate ca n-au fost solicitate in prea mare masura.

Cel mai mult mi-as dori o varianta care sa-mi permita retușuri in regim de DIY pentru ca, intr-adevăr, sunt nenumărate ocaziile de a le zgaria si legile probabilitatii nu iarta.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #426 on: May 03, 2019, 09:34:05 AM »
Eu am facut la CSL custom si am fost multumit. Si in general omul face jante mari, pentru BMW, Mercedes etc. ce merg pe masini cu multe sute de cai putere si nu se mai deformeaza, nu se sparg. Nu stiu la cat le coace dar ies bine.

Da, e mai sigura vopseaua clasica, dar la acel model cu multe spite adanci si apropiate, nu stiu cum faci sa le vopsesti cat de cat uniform.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #427 on: May 03, 2019, 09:50:03 AM »
Eu sunt tentat sa cred ca esecurile in materie se datoreaza modului in care sunt executate operațiunile si nu procesului īn sine.
Powder coating-ul e, totuși, o industrie și nu cred ca ar fi existat/rezistat daca s-ar fi dovedit ca duce la decesul prematur al jantelor de aliaj.
« Last Edit: May 03, 2019, 09:51:29 AM by WIM »

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #428 on: May 03, 2019, 11:25:05 AM »
Cat te'au costat, cu transport/taxe?

Jantele au fost 500 de euro iar transportul inca vreo 200. Vin din Germania, deci n-au implicat nici un soi de taxe.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #429 on: May 03, 2019, 14:10:33 PM »
Ma gandeam ca tot de la poporul prieten japonez provin direct, de aceea eram curios de costul final.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #430 on: May 03, 2019, 14:55:08 PM »
Nu, m-am reorientat spre meleaguri mai apropiate de casa. As fi mers pe Japonia daca as fi avut ceva mai multi bani in buzunar, sa pot lua 2 randuri de jante, ceva repere de caroserie si inca niste chestii mai grele, ca sa justific costul transportului cu vaporul a 2 metri cubi de marfa si asteptarea de vreo 2 luni.
« Last Edit: May 03, 2019, 14:56:23 PM by WIM »

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #431 on: May 09, 2019, 21:57:15 PM »
A venit si schimbul doi:







Sunt cele mai schizofrenice jante pe care le-am vazut - pe dinafara arată asa:





Singurul lucru de reprosat e putina mizerie, pe ici și colo.





Iar la interior arată asa:



Asta a rezultat după ce am băgat lama unui cutter sub toate bucățile de lac (vopsea sau ce-o fi aia) care erau complet exfoliate de pe metal.

La cat praf s-a facut si la ce consistenta avea, ai fi zis ca le-au placat cu rigips.





Deci și astea o sa ajunga la sablat si vopsit, mai devreme sau mai tārziu.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #432 on: June 15, 2019, 15:30:03 PM »
Organizarea de șantier








Muttley

  • 4913
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #433 on: June 15, 2019, 17:20:54 PM »
Voi face o exceptie, pentru ca am vazut cum te chinui, cat suflet si efort pui, si-n ce conditii tineai masina.

Deci chiar te rog... MULT succes!!! Sa te prinda toamna cu ea functionala.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #434 on: June 15, 2019, 17:23:27 PM »
Saru' mana si sa dea Dumnezeu!

Muttley

  • 4913
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #435 on: June 15, 2019, 18:04:05 PM »
Dumnezeu din pesedeu.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #436 on: June 15, 2019, 18:17:46 PM »
Nu, nu ala. Altul  :D

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #437 on: June 15, 2019, 18:47:16 PM »
Ce anume se face "pe santier"? Ca fara elevator sau rampa clar nu va fi o placere de lucrat pe dedesubt

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #438 on: June 15, 2019, 19:13:11 PM »
"Pe șantier" se face tot.
Demontat ce-a mai ramas pe dedesubt:  punte față (cu caseta de directie, bascule, fuzete, amortizoare, bara antiruliu) si suspensie spate (cu tot cu cadru, amortizoare etc.)
Demontat rezervor si accesorii.
Despuiat interiorul pentru extractia instalației electrice.
Bricolat noua instalație electrică.
Montaj de proba.
Reconditionare compartiment motor si ce-o mai fi cazul - tratament anti-rugină plus o mana de vopsea.
Montaj instalatie electrica.
Montaj instalatie aer conditionat si servodirectie.
Schimbat punte față cu cea corespunzătoare servodirectiei hidraulice (cu toate hangaralele de rigoare).
Schimbat rezervor cu cel de benzina si montat trasee de combustibil.
Pus motor plus cutie de viteze.
Instalat subcadrul suspensie spate, cu toți apartinatorii. Plus grup diferential spate si testat lungime cardan.
Măsurători, ajustări, modificari.
Pus frane, pus roti, pus contact.
Si aici vedem cum stam ;D


WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #439 on: June 15, 2019, 19:19:43 PM »
Am uitat de catalizatoare, centrala, finale. Sunt si ele pe lista.