The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Muttley

  • 4913
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #100 on: March 29, 2018, 23:17:51 PM »
Oricand!

Mai ziceai de stroker. Am scris la mine, nu mi-e clar daca 4032-urile de la Mahle (singurii care fac asa ceva din ce am gasit eu) cresc sau nu raportul de comprimare, dar tind sa cred ca da. La tine ar insemna sa bati spre 10:1, caz in care turbo e cam degeaba.
Dar sa ajungi acolo...
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #101 on: March 29, 2018, 23:23:51 PM »
Tot ce am vazut eu de la Mahle din aliaj 4032 pentru 2.0 era cu raport de 8.0.
Adica PowerPak de genul asta:
https://www.flatironstuning.com/p-2079-mahle-21-stroker-pistons-for-the-ej205-925mm.aspx
Dar, vorba ta, sa ajung pana acolo.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #102 on: May 18, 2018, 14:04:21 PM »
Cu un pas mai aproape.












dmp

  • *
  • 195
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #103 on: May 18, 2018, 16:21:08 PM »
 8)
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #104 on: May 28, 2018, 11:35:07 AM »
Si inca o transa, achizitionate ieri (si, cu ceva noroc, peste vreo luna in Bucuresti)

Downpipe de STI 2016, putin peste 10k km.
Va avea nevoie de un sudor delicat si dedicat pentru a-i monta flansa necesara unei turbine VF44.


Catalizator STI 2016, delivery miles (in jur de 100 km).



Panou de bord Spec B 6MT.
Va avea nevoie de magia electronicii pentru a-l reconcilia cu setul de pornire de pe alta masina (un spec B automat).


Din seria "cochetarii":

1. Panou de plafon cu suport ochelari:



2. Carenaje roata specifice pentru bara fata spec B



3. Cablu amplificator McIntosh
« Last Edit: May 28, 2018, 14:52:44 PM by WIM »

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #105 on: June 07, 2018, 14:04:31 PM »
Si ultimele 3 achizitii din acest transport:






Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #106 on: June 11, 2018, 12:04:59 PM »
Am citit toată povestea de la īnceput și am rămas fără cuvinte...cred ca ce ai făcut e visul oricărui pasionat, sa poți sa desfaci diferite piese și sa le combini și sa vezi asemănările și diferențele, chiar dacă dpdv financiar, probabil ca nu merita, faptul ca īți īnveți mașina, īnveți chestii de mecanica in general, plus ca īnveți mațele mărcii Subaru și chiar și doar aventura poveștii...eu te admir și mi-ar face plăcere sa fiu prezent la o astfel de poveste și și la ale altora de pe forum, astea sunt experiențe care se soldează cu īnvățături valoroase ;D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #107 on: June 11, 2018, 12:12:27 PM »
Multumesc pentru aprecieri! Sper sa existe si episodul 2 :)

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #108 on: June 11, 2018, 16:56:51 PM »
Multumesc pentru aprecieri! Sper sa existe si episodul 2 :)
Īți doresc succes, eu unul aștept cu interes povestea :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #109 on: June 11, 2018, 16:59:34 PM »
Nu mai da quote la ultimul mesaj. Quote are sens doar pentru un mesaj mai vechi.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #110 on: June 11, 2018, 17:05:10 PM »
Ma bucur ca nu sunt singurul :) . Si eu sunt la fel de curios sa vad ce se va intampla - unul din lucrurile pe care le-am invatat in episodul 1 este ca si planurile cele mai detaliate se fac tandari la contactul cu realitatea.
Asa ca deocamdata sunt in faza de "prolog" a povestii, cea in care acumulez piese si fac planuri detaliate  ;D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #111 on: July 06, 2018, 11:55:32 AM »
Specialitatea casei - inca o flansa  ;D






Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #112 on: July 06, 2018, 12:16:51 PM »
Daca nu isi gaseste locul pe sub masina poti aplica planul B. Ma gandeam ce frumos ar arata pe terasa din gradina ori chiar in atelier ca si "vaza" pentru flori de camp  ;D

Serios vorbind, am vazut cateva transformari de motoare, cutii, caroserii etc. ce si-au gasit locul in casa sub forma de decoratiuni.

Si tot serios vorbind, felicitari pentru realizare si SUCCES la instalare si utilizare!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #113 on: July 06, 2018, 12:27:48 PM »
Multumesc pentru urari, Heli!

Nu e vreo mare realizare deocamdata, in afara de cateva ciocane peste un deget n-am realizat mare lucru  ;)

Mai trebuie sudata astfel incat sa isi pastreze planeitatea, gaurile alea trebuie si ele umplute, si de-abia la final de tot, cand (cu ajutor divin) va exista un motor pe masina, trebuie montata pentru a gasi locatia gaurilor de prindere pe turbina.

Still a long way from home asa ca apreciez gandurile bune!

PS: Cat despre decoratiuni de interior sau exterior, am o gramada de piese care se califica  ;D

Muttley

  • 4913
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #114 on: July 06, 2018, 12:40:47 PM »
... trebuie sudata astfel incat sa isi pastreze planeitatea...

Perfect imposibil!
Va trebui planata la final.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #115 on: July 06, 2018, 12:53:59 PM »
E si asta pe lista, caci stiu ca impossible is nothing se aplica doar in reclamele Adidas.
Sper doar sa nu fie atat de stramba pe cat mi-a iesit DPF-ul de la diesel, care arata ca o umbrela dupa ce ii sudasem flansa :(

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #116 on: August 17, 2018, 18:43:58 PM »
Cand ST18630AA000 si ST18630AA010 nu sunt disponibile atunci din 15 lei cheltuiti la Dedeman si 4 ore de lucru rezulta ceva oribil dar functional:

andea79

  • *
  • 4007
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #117 on: August 17, 2018, 20:15:17 PM »
bricolatorule :)

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #118 on: August 17, 2018, 20:21:14 PM »
O iau drept un compliment  ;D

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #119 on: August 24, 2018, 21:50:15 PM »
WOW :O O adevarata epopee.