Tuning evacuare Subaru
Subaru club Romania

Tuning evacuare Subaru

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #100 on: June 21, 2017, 16:36:45 PM »
Adica se duce in sectiunea de mijloc pe sub vasul de lichid de parbriz la tine si cea cumparata se duce pe la filtrul de aer?

S-ar putea sa fiu interesat daca merge la mine.

Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #101 on: June 21, 2017, 20:28:06 PM »
Da, inspre filtru de aer se indreapta. Se potriveste la toate 2.5 si RS, cei din Stare zic ca merge fara modificari in majoritatea cazurilor.
Sau schimb cu ceva ce merge la mine, preferabil cu galerii innegale si din inox (eventual ceva de 2.0 turbo + adaptarea necesara pentru aspirat). Stiu ca e greu de gasit, dar intreb totusi.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #102 on: June 21, 2017, 22:19:18 PM »
Eu sincer nu stiam ca exista galerie sa o ia in stanga in afara de cea de 3.0 care vine pe ambele parti.

La turbo diferenta e ca acea parte lunga o ia in sus spre uppipe in loc sa se duca direct spre spatele masinii.

Daca te hotarasti sa o vinzi, da un mp.
« Last Edit: June 21, 2017, 22:20:10 PM by MihaiFlorescu »

Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #103 on: June 23, 2017, 14:38:07 PM »
O mai ridic pe cric o data, masor, calculez si daca nu iese, te anunt cu siguranta.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

VeNoM836

  • 250
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #104 on: May 23, 2018, 14:28:43 PM »
Da-mi te rog un link de unde ai cumparat-o. Daca nu o ia Mihai sunt si su interesat. Multumesc.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT

https://www.hranitor-animale.ro/

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #105 on: May 23, 2018, 16:30:16 PM »
Nu am luat-o dintr-un simplu motiv. E de SUA si aia au catalizatoarele in alta parte si implicit sondele se mufeaza in alta parte. Se pot face fara probleme gauri sau lungi firele de mufe, dar nu ma atrage asta.

Si vezi ca la outback ai catalizatorul integrat in galerie, deci daca o pui pe asta fara catalizator, o sa ai check engine in bord.
« Last Edit: May 23, 2018, 16:31:43 PM by MihaiFlorescu »

VeNoM836

  • 250
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #106 on: May 24, 2018, 08:27:53 AM »
O sa ma duc la pilot tunig pentru o evacuare completa sa vad cat ma costa.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT

https://www.hranitor-animale.ro/

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #107 on: May 24, 2018, 16:39:54 PM »
Mie au zis ca imi taie evacuarea de la mijloc (deci nu se ating de flansa aia cu arcuri) si imi trag de acolo evacuarea la fel, dar tobele lor sunt borla si au facut calcul spre 3.000 lei.

La banii astia am zis ca imi comand din Japonia evacuare completa din galerie si probabil mai dau cateva sute de lei in plus.
Sau gasesti pe ebay din Germania la 600 euro mediana si doua finale cu tot ce trebuie pentru instalare.

Muttley

  • 4916
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #108 on: April 10, 2020, 11:21:25 AM »
Am gasit o poza interesanta pe net.



Asa vine o finala de Impreza GD pe un Forester SG.
Desi, overall, sasiurile-s aceleasi, consola spate de Forester e ceva mai lunga, deci evacuarea ramane scurta si prajeste bara  :angel:
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #109 on: April 10, 2020, 16:08:12 PM »
Cu prăjitul se rezolvă că mulți o fac să bată în jos. Oricum un brat trebuie mutat că nu este în același loc. Problema cea mai mare este că îți rămân gazele sub mașina din cauza fluxului de aer și unii mai raportează că pute în mașină din cauza asta.
« Last Edit: April 10, 2020, 16:08:56 PM by MihaiFlorescu »

Ilie

  • 596
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #110 on: February 22, 2022, 22:22:47 PM »
Am inceput sa ma uit dupa evacuare. Nu o aveam in plan fix acum, dar weekendul trecut am patit o faza ciudata care m-a facut sa ma uit pe dedesupt.

Sambata dimineata, avand in plan sa facem o tura din Kalamata spre Nafplio si inapoi, am pornit motorul si apoi am pus copilul in scaun si carutul in portbagaj moment in care am observat parca prea mult fum/abur. Nu mirosea a ulei si nici a antigel. Mi'am zis ca o fi de la condens. Noaptea sunt 6-7 grade si apoi dimineata in 2 ore temperatura urca la 16-18 grade. Am plecat cu masina si dupa cateva minute in spatele meu nor de fum de parca as fi avut DPF in regenerare. Am intos masina si oprit in prima parcare unde am vazut ca efectiv curgea apa din evacuare si abur cu miros ciudat. Primul gand: vreo garnitura care s'a dus naibii. L'am sunat si pe WIM sperand sa imi zica orice altceva, dar nu garnituri. Toata tarasenia a durat mai bine de 10 minute. Masina fumega si din evacuare curgea apa.
Nivelul in vasul de antigel constant.
Intr'un final, dupa vreo 13-15 minute, s'a terminat cu fumegatul. Injuram ca nu se mai inchidea nici capota (rezolvat cu wd40). M'am mai invartit prin oras sa ma asigur ca nu fierbe motorul si antigelul la nivel si apoi am facut 400 de km fara nicio problema. Nu stiu inca ce concluzie sa trag..condens?! Tot vad pe aici masinile dimineata ca fumega mult timp.

Toata introducerea asta sa ajung la ce ma doare acum. Am observat deja ca si finala si intermediara incep sa rugineasca. In decembrie aratau mult mai bine :(

In consecinta, sau din fericire, am ineput sa ma uit dupa evacuare. Era in plan dar mai spre vara.
Am in plan sa dau jos catalizatorul si sa fac un upgrade la evacuare. Mi'ar place sa aud motorul bolborosind, insa in acelasi timp sa fie confortabil urechii la drum lung. Drum lunga inseamna multe mii de km pe autostrada.
Nu am facut niciodata asa ceva vreunei foste masini, am mers mereu pe varianta stock si OE. Tocmai de asta, orice sfat ar fi binevenit.

Pana sa ajung inapoi acasa sa merg sa intreb de ceva custom, am aruncat un ochi pe ebay si am gasit minunile astea:

https://www.ebay.co.uk/itm/175163612692

https://www.ebay.co.uk/itm/255382874328

https://www.ebay.co.uk/itm/224834786388
« Last Edit: June 20, 2023, 08:56:56 AM by Ilie »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #111 on: February 22, 2022, 22:40:48 PM »
Benzina “buna”?
Când schimbi evacuarea ii faci și soft nou?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #112 on: February 22, 2022, 22:51:18 PM »
Ce vrei tu nu vei obține cu ce vezi in acele link-uri.  Ai nevoie fie de Genome STi sau Prodrive pentru sunet plăcut și fără să îți bubuie capul la drum.
Cred că și blitz avea ceva nur spec s și hks silent power dar deja sunt mai gălăgioase ca Genome sau Prodrive. Ah, parca mai era și supersprint ca și nivel de db ok și totuși sportivă.

Restul sunt mișto pentru când ești singur și vrei să ieși la o plimbare.
« Last Edit: February 22, 2022, 22:53:07 PM by MihaiFlorescu »

Ilie

  • 596
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #113 on: February 22, 2022, 23:12:17 PM »
Benzina “buna”?
Când schimbi evacuarea ii faci și soft nou?

Bag numai benzina de 100 de la Shell sau de la BP. Ultima data bagasem de la BP. Sambata dimneata aveam rezervorul aproape full. Culmea ca cu benzina asta am deja 490km facuti (autostrada + oras) si inca mai e un pic pana la bec aprins. Deci consum undeva la 10 sau chiar mai bine.
Dupa ce schimb evacuarea, da, soft nou.

Ilie

  • 596
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #114 on: February 22, 2022, 23:14:18 PM »
Ce vrei tu nu vei obține cu ce vezi in acele link-uri.  Ai nevoie fie de Genome STi sau Prodrive pentru sunet plăcut și fără să îți bubuie capul la drum.
Cred că și blitz avea ceva nur spec s și hks silent power dar deja sunt mai gălăgioase ca Genome sau Prodrive. Ah, parca mai era și supersprint ca și nivel de db ok și totuși sportivă.

Restul sunt mișto pentru când ești singur și vrei să ieși la o plimbare.

Ma gandeam la finala asta, Prodrive si traseul pana acolo facut custom?
https://www.ebay.co.uk/itm/255382874328

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #115 on: February 22, 2022, 23:28:15 PM »
Dacă e pe bune, da.

Ilie

  • 596
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #116 on: February 22, 2022, 23:31:12 PM »
Dacă e pe bune, da.
Am inceput deja sa studiez Prodrive exhaust fake vs real  ::)

Muttley

  • 4916
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #117 on: February 23, 2022, 00:23:03 AM »
Nu scoate catalizatorul, e de prost-gust maxim.
Grija la lungimea evacuarii, SG-ul are cativa cm in plus fata de GD.
WRX SW 2002

Ilie

  • 596
  • Forester sg9 2.5xt
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #118 on: March 03, 2022, 11:47:57 AM »
Pot cere o parere despre Supersprint? Am gasit evacuarea asta insa vanzatorul nu stie de pe ce Subaru provine..














MyKe

  • 210
Re: Tuning evacuare Subaru
« Reply #119 on: March 03, 2022, 12:18:52 PM »
La o căutare rapidă după "supersprint subaru 96007", eu aș zice că e de pe un Impreza.
‘23 Honda CR-V e:HEV
‘23 Honda NC750XA

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic