Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #100 on: May 22, 2017, 10:16:22 AM »
Ca sa revenim la problema reala cu care se confrunta Alex Dobre, depinde foarte mult de ceea ce vrea sa faca mai departe si de banii pe care este dispus sa-i investeasca sau nu in masina. Daca vrea motor nou si s-o foloseasca ani buni, va trebui sa aloce un buget. Daca nu, masina va pleca spre alt posesor care doreste s-o refaca sau se va dezmembra. E cam aiurea experienta dar faptul este consumat si trebuie vazute solutiile cat de cat realiste.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #101 on: May 22, 2017, 10:53:30 AM »
Daca ne luam toti masini noi, forumul asta poate nici nu exista

marr

  • 2205
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #102 on: May 22, 2017, 11:16:02 AM »
Super nashpa experienta lui Alex !
Dupa cum s-a mai spus pe aici, sa-i spunem ca daca facea asa si nu altefel, daca ar fi luat benzina in loc de diesel, daca era alba nu verde ... etc nu mai ajuta cu nimic.
Din pacate, isi arata din nou valabilitatea dictonul din batrani: "Daca nu belesti ochii, belesti ..la  !!"

Ce pot eu sa zic:
- NU TE GRABI  !
Adica, nu lua o decizie la graba, sub influenta nervilor si dezamagirii produse de problemele intampinate.
Da, ai dat niste bani pe masina.
Da, a decedat imediat ce ai ajuns cu ea acasa.
Da, costa o multime de bani sa o repari.
DAR - pierzi la fel de multi bani sa o dai !

Asa ca, sfatul meu este sa stai linistit o vreme.
Sa iei in calcul toate variantele.
Sa faci o evaluare riguroasa a tuturor acestor variante cu tot ce implica ele.
Da, costa cateva mii bune de euro sa o refaci. Si da, este neplacut ca, dupa ce ai dat 8k euro pe masina sa mai trebuiasca sa dai inca 5-6-8k.
DAR:
In ipoteza in care vrei sa o dai la dezmembrari, nu cred sa primesti mai multe de 2000 Euro pe ea de la vre-un parc de dezmembrari.
Daca te apuci sa o valorifici tu, posibil sa scoti mai mult, dar, va dura ceva pana sa vinzi piesele. fara a omite faptul ca, pentru asta, ai nevoie de un loc in care sa o depozitezi, de acces la un atelier unde sa poti demonta piesele pentru care ai avea, eventual, comanda - si astea inseamna, totusi, niste costuri suplimentare.

Iar, daca ai nevoie de masina ACUM, ca sa iei altceva utilizabil, tot inseamna niste mii de euro de investit (peste ce ai dat deja pe Forester - bani pe care oricum nu-i mai recuperezi).

Asa ca, ma repet - NU TE GRABI !
Poate, dupa ce te linistesti, ai sa vezi putin altfel lucrurile.
Parerea mea este ca-i pacat sa arunci o masina care, odata rezolvat motorul, va fi practic noua si te va duce muulti ani si muuulte mii de km in confort si siguranta.
Fa niste calcule "la rece" si este posibil sa vezi ca, intr-un final, investitia in inlocuirea motorului nu ar costa cu mult mai mult decat varianta in care ai da-o la dezmembrari sii ai pune bani sa-ti iei o alta masina.

Parerea mea ( de om patit) !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #103 on: May 27, 2017, 23:59:35 PM »
Salutare.

Incep prin a spune cateva vorbe despre noul forum.
Bravo celor care s-au implicat si l-au facut mai usable..banuiesc eu ca e inca work in progress, sa aveti spor.
Ca idee, nu vad numele celui care a postat ultimul comment, dar nu-i problema.

Reply catre ultimul post:

Am ales sa vand masina catre cineva care e interesat sa o repare. Evident ca o sa incerc sa recuperez cat se poate. Doar ca nu vreau sa ajunga la dezmembrat. Arata prea bine, e clar ca a fost intretinuta bine (estetic).
Ca sa intelegeti mai multe, o sa fac un sumar mai amplu, poate evitam confuziile si poate prin prisma postului meu o sa fiti de acord ca nu pot sa o repar (punct).

Am luat aceasta masina pentru familie datorita sigurantei, comfortului, spatiu (pt copil + accesorii copil) si consum ok (care vine cu pachetul diesel).
Vreau s-o vand pentru ca:
1. O parte din bani (3000e) sunt imprumutati de la o ruda.
2. Costul reparatiei e multicel pentru un om care are alti bani de dat..
3. Sunt lucruri mai importante decat reparatia  acestui Subaru, cum ar fi sa fac niste concedii misto cu familia, pe care nu le pot face daca aleg sa o repar.
4. Stresul pe care l-am luat in ultima perioada datorita criticilor ca am ales aceasta masina (jistificate doar de faptul ca intr-adevar aceste subaru diesel au probleme, si nu in procentele gasite pe forumuri de 10 la suta, ci mult mai multe. Recent am facut un search pe mobile si am gasit vreo 40 + cele multe din dezmembrari + cele care asteapta sa crape).
Concluzie finala; o vand ca sa recuperez din bani, sunt resemnat ca am pierdut multi bani, dar macar nu mai stau sa caut motoare pe net in loc sa stau cu fiu-meu sa il invat sa zica un cuvant doua..
O sa imprumut o masina de la cineva pe o perioada mai lunga si o sa fie ok..oricum au adus samsarii la metale din europa incat nu sunt atatia soferi in tara asta ca sa fie sofate toate.

Re: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #104 on: May 28, 2017, 00:00:55 AM »
Scuze @marr, am vazut acum numele deasupra profilului..reply-ul cred ca e pt tine

Re: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #105 on: May 30, 2017, 23:27:10 PM »
Salutare tuturor.
Pana la urma am vandut masina. A fost cumparata de un tip din Craiova care nu a parut samsar. Ce am sperat eu si am evitat in ultima perioada a fost sa o vand catre un  bisnitar care le repara "temporar" si le vinde la pret de masina ok.

Acum sunt resemnat, am pierdut bani, dar macar am scapat de stres.

Acest post cred ca poate fi inchis.
Mulumesc celor care au postat cu cate un sfat, o parere..

Sa aveti drumuri bune, fara incidente.

Ps. Desi m-am bucurat putin de forester (cateva sute de km), e de departe cea mai misto masina pe care am condus-o.