Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #40 on: April 27, 2017, 21:06:18 PM »
Salutare tuturor,

Legat de garantia aia, e nula suta la suta..paragraful in care scrie cum ca masina nu are garantie are 2 semne de exclamare, fara gluma.
Varianta e exclusa din start, ar fi fost frumos sa specifice ca daca nu esti neamt nu primesti garantie..dar nah. Decizia gresita e luata, nu mai e timp de regretat, vreau doar s-o fac sa fie ok..

Cred ca daca m-ar tine 100 000 de km dupa ce o repar e grozav..avand in vedere ca am prins doar doua drumuri pana la tara si inapoi..

O sa vedem ce e la blocul motor, e fucked up daca e posibil sa se strice din nou daca folosesc blocul motor original..

@Sese, nu o s-o fac sa mearga doar cat sa pot s-o vand, vreau sa o repar bine.

Nu o sa trimit niciun mail catre japonia pentru ca nu as fi capabil sa le scriu un mail frumos. Mi-ar scapa o rautate ceva si nu e ok..



Muttley

  • 4920
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #41 on: April 27, 2017, 21:21:41 PM »
e fucked up daca e posibil sa se strice din nou daca folosesc blocul motor original..

Iete:
adica "reparatia" preventiva ar trebui sa includa vilbrochen (se zvoneste ca astea noi sunt din alt material), bloc (asta nou este usor modificat), cuzineti .. etc .. adica new engine/short block ...


Nu o sa trimit niciun mail catre japonia pentru ca nu as fi capabil sa le scriu un mail frumos. Mi-ar scapa o rautate ceva si nu e ok..

Ei, sigur reusesti.
WRX SW 2002

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #42 on: April 27, 2017, 21:45:03 PM »
Ok, vad ca statistici nu sunt legate de motoare reparate. Doar un text si o opinie nefondata.
Oricum, va multumesc pentru pareri. As fi vrut sa aud si niste pareri de la oameni care si-au reparat motoarele si cum a iesit..dar aparent nu e nimeni in situatia asta, sau nu se arata :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #43 on: April 28, 2017, 00:14:48 AM »
nu te poate/vrea sa te convinga nimeni de nimic cu forta ... eu ti-am scris cu intentii bune bazat pe ce am vazut&discutat cu pers. din reprez. subaru cj ...
din pacate nu stiu povesti de succes cu reparatia motorului inafara de varianta shortblock (stiu insa de 2 tentative esuate incipient - motorul nu a mai ajuns sa functioneze) - dar toate au un inceput.. deci iti urez succes pe bune si sa ne tii la curent cu evolutia - cu siguranta va fi util si pentru altii

« Last Edit: April 28, 2017, 23:11:52 PM by Alex Dobre »

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #45 on: April 28, 2017, 23:48:49 PM »
Polonia pare sa fie o poarta de intrare pentru chinezarii/facaturi. Care'le codurile pieselor din kit si compara cu preturile componentelor de pe al-padrino sau de partsouq.com (astea's in UAE, parca, deci ca sa le aduci de'acolo adaugi transport, vama si cred si TVA)

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #46 on: April 29, 2017, 00:18:12 AM »
Multumesc!
O sa fac si comparatia asta, dar o sa ma consult si cu domnul mecanic. O sa aflu de unde o sa vina piesele. Ca idee, daca gasesc originale, cum aflu daca nu sunt din gama celor din prima bransa ( cele facute prost..)?

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #47 on: April 29, 2017, 00:40:06 AM »
Sunt alte coduri, cu siguranta.
Eu, unul. nu stiu insa unde ai putea gasi codurile specifice fiecarei generatii, poate ajuta colegii.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #48 on: April 29, 2017, 09:09:50 AM »
eu am mai luat chiar piese subaru oem de la vanzatorul respectiv si de la altii din polonia si intotdeauna au fost piese ok la super preturi...cred ca problema cu preturile este la noi nu la ei si se da vina pe saracii chinezi :)

ar trebui sa iti raspunda vanzatorii cu codurile exacte sa le verifici ...
daca blocul a scapat poate fi o varianta de lucru, sau poate au si bloc ?


andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #49 on: April 29, 2017, 09:22:21 AM »
vezi si aici
https://www.4turbo.pl/crankshaft-subaru-impreza-legacy-ee20z-td-diesel,3,25534,25326

iti raspund rapid la intrebari si aduc si piese ce nu au pe stoc ....

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #50 on: April 29, 2017, 17:11:59 PM »
Va multumesc pentru suport si pentru sugestii.
Saptamana viitoare o sa desfacem motorul.
O sa va tin la curent cu piesele pe care le cumpar si evident rezultatul final :)

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #51 on: April 29, 2017, 22:53:00 PM »
Asa cum a mentionat si Andrei0241, al-padrino are preturi foarte bune la piese oem, eu mi-am luat multe de la ei si au fost in general cam la preturi de ebay. Si le aduc rapid, chiar si ciudatenii.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #52 on: May 15, 2017, 22:46:30 PM »
Bloc motorul a fost desfacut si mecanicul mi-a aratat ruptura. Arborele cotit e rupt, blocul nu a scapat nici el, are foarte multe fisuri (mici, mari). Mecanicul mi-a zis ca nu se poate repara in conditiile astea si imi recomanda sa gasesc alt motor (second sau nou). Au inceput cautarile, dar nu sunt foarte hotarat daca se merita sa investesc atatia bani in ea. Iau in calcul si sa o vand catre dezmembrari, chit ca pierd foarte multi bani. Mi-e teama ca daca mai bag cateva mii de euro, o sa tot bag si cred ca banii ar trebui cheltuiti mai smart.

A vandut cineva dintre voi masina catre dezmembrari? Cam cat as putea sa iau pe ea?
PS. Daca as fi luat-o ieftin as fi cumparat motorul nou si tot ce trebuie pentru reparatie, dar cum am dat si multi bani pe ea, iau in calcul sa renunt.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #53 on: May 15, 2017, 23:00:32 PM »
Cauta totusi un short block  pe la dezmembrari sau ebay, macar  fa ti  niste calcule in functie de ce gasesti. Masina te va tine ani buni daca i pui un motor ok, alte probleme nu prea mai are
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #54 on: May 15, 2017, 23:02:09 PM »
Motor second nu prea merita.
Daca iei unul de generatie veche doar te intorci un pic in timp, insa fara a sti cat va tine si acela. Un motor de generatie noua probabil ca va avea nevoie si de ECU original, dar la cate diesel'uri sunt trase pe dreapta, preturile ptr un motor de generatie noua sigur nu sunt mici
La dezmebrari preturi prea mari nu se ofera, sunt destule Forester cu motoarele picate, dar e varianta rapida. Sa o dezmembrezi tu nu renteaza, banii i'ai lua cu tzaraita, nu intelegi nimic din ei. Nu mai zic de spatiul/timpul ocupate.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #55 on: May 15, 2017, 23:08:20 PM »
Pai si cat as putea lua pe ea, adica la cat sa ma astept sa iau?
Vreau sa stiu inainte de-a o pune la vanzare..ca nu stiu cat sa pun pretul sincer..

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #56 on: May 15, 2017, 23:18:00 PM »
Pretul de vanzare al unei masini cu motorul stricat este mai mic decat cel cerut in Germania, pentru un autoturism similar.
Cu dezmembrarea nu vei reusi mare lucru pentru ca mai exista astfel de masini pe piata.
Cea mai sigura solutie este repararea la reprezentata si folosirea ei pentru cel putin 5 ani.

Stiu cateva diesel-uri stricate cumparate din vest. Nimeni nu a facut nici o afacere cu ele.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #57 on: May 15, 2017, 23:36:09 PM »
Doar pe olx am numarat 8 anunturi de Forester diesel la dezmembrare. Nu stiu cat ar valora masina, dar nu cred ca mai mult de 2500 euro. Chiar si asa, nu cred ca se va inghesui lumea sa o ia, din pacate

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #58 on: May 18, 2017, 20:03:17 PM »
Salut tuturor,

Am inceput sa caut si short-block.
La ce an sa ma uit, sau mai exact stie cineva un cod de motor bun si sigur?
Ca si idee, am vorbit cu un tip care s-a lovit de o problema similara, doar ca lui nu i s-a rupt arborele, ci s-a spart short blockul la un euro 5.
E posibil sa aiba si cateva e5 probleme?

Muttley

  • 4920
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #59 on: May 18, 2017, 20:35:15 PM »
Orice motor are probleme cand dai in el ca surdu-n toba.
WRX SW 2002