Impreza GG 2006 2.0R
Subaru club Romania

Impreza GG 2006 2.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 11773
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #60 on: August 13, 2019, 13:24:13 PM »
Posibil radiatorul sa nu aiba capacitatea de racire necesara sau antigelul folosit sa nu faca schimbul de caldura suficient de bine.
Identic si pentru ulei in a mentine motorul rece.

Sau, nu mai merge cu peste 180 :)

Aia cu pocnelile depinde unde se aude. Poate fi de la un obiect uitat in portbagaj pana la orice desprins la motor, la o roata, la un etrier la orice.

EDIT: Presupunand ca ce zice andea mai jos ai facut deja...
« Last Edit: August 13, 2019, 15:58:39 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

andea79

  • *
  • 3406
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #61 on: August 13, 2019, 14:56:18 PM »
deschide la rece capacul de la radiator si verifica sa ai lichid pana sus -> daca ai lipsa se va supraincalzi cum ai patit si daca insisti un pic la temp aia ... vei schimba si garniturile de chiuloasa ...

Alex Damian

  • 134
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #62 on: August 14, 2019, 14:43:45 PM »
Am verificat astazi, nivelul lichidului in radiator este maxim si la minim in vasul de expansiune. Ce mi-a atras atentia e ca in radiator antigelul e foarte dens, au picurat de pe buson cativa stropi pe radiator si a trebuit sa insist ca sa-l curat, ca si cum ar fi fost ulei. O sa-i fac o verificare a densitatii pentru ca abia acum imi dau seama ca din septembrie anul trecut de  cand l-am schimbat nu a mai fost cazul sa ma grabesc la asa temperaturi, in jur de 30 de grade, 
Ieri seara i-am facut o verificare atenta la articulatii si frane si mai mult ca sigur zgomotul vine de la etrierul stanga fata, se pare ca are un joc de la culise si are in acelasi timp si un zgomot cand il misti cu putere. In rest, sta bine, par un pic muiate bucsile mari de la bascule si bieletele antiruliu plus tampoanele motor care arata destul de rau. Le voi inlocui la urmatoarea revizie, la180000km. 
In concluzie, o masina care ,,s-a tinut,, foarte bine tinand cont ca la 13 ani si 175000km are aproape totul original inclusiv discurile de frana,  mai putin ambreiajul, un selenoid AVCS si cutia pe care am stricat-o din vina mea. 

MihaiFlorescu

  • *
  • 11773
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #63 on: August 14, 2019, 16:18:00 PM »
Bine ca ai identificat zgomotele. Spor la schimbat si cat mai multe drumuri bune.
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Alex Damian

  • 134
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #64 on: October 14, 2019, 15:50:58 PM »
Am facut zilele astea revizia la 184000km ocazie cu care am schimbat uleiul, franele fata/spate si un rulment pe dreapta spate. Discurile de frana dupa cum am mai spus si prin alte posturi erau cele originale.  Am folosit acelasi ulei Motul X-Max 0w40 care este mult peste cel folosit pana acum ceva timp, Motul CNG.GPL 5w40. Motorul este mai silentios si urca mai repede in ture si am impresia ca si raspunsul la acceleratie este mai promt.
Ce tineam cel mai mult sa scriu este ca placutele de frana  Subaru Japan produse de Tokiko sunt din pacate mult mai ineficiente decat cele Subaru Europe produse de Jurid. Trebuie sa calc frana cu putere si efectiv masina nu mai franeaza brusc. Deci placutele de frana originale daca nu sunt cele ,,Made in Germany,, sunt de evitat din puctul meu de vedere.Bani aruncati in vant.

MihaiFlorescu

  • *
  • 11773
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #65 on: October 14, 2019, 18:41:08 PM »
Aerisire facuta corect?
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Alex Damian

  • 134
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza GG 2006 2.0R
« Reply #66 on: October 14, 2019, 19:06:01 PM »
Da da, pedala e  fermă și frānele țin doar ca īmi aduc aminte de Oltcit, ăla neavānd servo te cam urcai pe peldala cānd trebuia sa-l oprești de la viteze mai mari.