Forester 2019
Subaru club Romania

Forester 2019

leeloo

Re: Forester 2019
« Reply #100 on: March 30, 2018, 18:07:33 PM »
Subaru, ca si Honda, sunt marci de US  -  Asia, cine se asteapta la minuni pe Europa viseaza.
Design-ul si gama de motoare propuse reflecta asta.
In Europa de Vest,  ca EST  e inca in urma rau la volume de masini noi, au devenit absolut prohibitive la taxe motoarele de peste 2.0.
Si nici lumea nu prea mai e dispusa la consumuri enorme, ca si combustibilul e taxat la gre in Europa, nu ca in US, Asia. Ca de aia dieselul era asa de popular peste tot.
 Si nu imi spuneti ca daca ai bani de masina noua ai si de taxe ca nu e asa.  Sunt niste praguri de sume pe care lumea, chiar si cu bani de masina noua   nu trece usor.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Forester 2019
« Reply #101 on: April 01, 2018, 19:13:07 PM »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Forester 2019
« Reply #102 on: April 01, 2018, 19:29:00 PM »
Sa speram ca explicatia e valabila doar azi!  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Forester 2019
« Reply #103 on: April 02, 2018, 07:47:05 AM »

marr

  • 2203
Re: Forester 2019
« Reply #104 on: April 24, 2018, 11:55:34 AM »
Rasfoiam acum brosura de la noul Forester ( https://www.subaru.com/guides/forester/my19/?utm_source=com&utm_medium=cta&utm_term=FOR&utm_campaign=VSP&utm_content=MY19#p=17 ) de pe site-ul din subaru.com si, mi-a sarit in ochi o chestie interesanta: intr-un material oficial de marketing, apar comparatii cu modelele concurente ( are mai mult spatiu interior decat RAV4, are protbagaj mai mare decat RAV4 si CR-V, are trapa mai mare decat RAV4, CR-V si CX5, are Apple Car Play si Android Auto pe care RAV4 si CX5 nu le au, etc). 
Este prima data cand vad o comparatie directa cu modele concurente, nominalizate "cu nume si prenume", intr-un material de marketing "oficial" !
Probabil ca "dincolo de balta" o fi permisa treaba asta ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

laddu

  • 225
Re: Forester 2019
« Reply #105 on: April 24, 2018, 12:03:15 PM »
Nu e permisa o comparatie cu alte modele concurente in brosurile oficiale ?

Re: Forester 2019
« Reply #106 on: April 24, 2018, 13:56:28 PM »
Din cate stiu, nu in EU.

Peste balta ai voie. Mi-a ramas in minte o reclama Audi ce a fost difuzata in pauza Superbowl.
Un magnat scapa din inchisoare si-l asteapta 2 masini.. un Audi si un Mercedes. Evadatul pleaca in Audi iar politia urmareste Mercedesul.

burtal

  • 444

marr

  • 2203
Re: Forester 2019
« Reply #108 on: April 25, 2018, 13:45:27 PM »
Da, dar tot "peste balta" !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020


MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester 2019
« Reply #110 on: May 21, 2018, 11:00:18 AM »
Ati vazut noul X-mode?




MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester 2019
« Reply #111 on: June 01, 2018, 18:21:05 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester 2019
« Reply #112 on: June 06, 2018, 10:28:39 AM »
Iata si motorizarea de Japonia si posibil si de Europa: 2.0 + Duracell :laugh:
Partea buna e ca din ce imi dau seama bateriile vor actiona un "diff central" in loc de diff spate, ceea ce deschide usa multor oportunitati de a fi diferit si a face tractiunea integrala mai interesanta fata de alti producatori.


« Last Edit: June 06, 2018, 10:30:29 AM by MihaiFlorescu »

leeloo

Re: Forester 2019
« Reply #113 on: June 06, 2018, 14:09:29 PM »
pare a fi ce aveau la XV hibridin 2014, si toata smecheria se face in cutie, e sistemul hibrid de la toyota conform cu ce au declarat,  si la toyota acolo e toata joaca.   Ca principiu e tot un fel de CVT, fara curea ce e drept, si pot pastra sistemul AWD actual. 

Daca o sa fie hibrid pur si nu plug in, pentru mine devine tentanta masina ca in loc de 2, una  eco de oras si cealata de tavaleala, pot tine doar una.  Economia reala o sa se vada la traficul urban, probabil la   o sa fie undeva la 6 in loc de 12 -14 cat e acumdeci deja o poti folosi la naveta zilnica fara drame. 
  Pe de alta parte sa bag o masina noua pe unde am fost eu  acum vreo 2 saptamani... nu stiu daca ma lasa inima.. :)



Re: Forester 2019
« Reply #114 on: June 06, 2018, 14:44:42 PM »
Plug-in hibrid ar fi cel mai tentant pentru ca se incadreaza la subventia de 10000€ data de stat si ai si autonomia motorului termic.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

leeloo

Re: Forester 2019
« Reply #115 on: June 06, 2018, 20:21:37 PM »
la mine nu e fezabil, ca in belgia e suport 0 la treburi dinastea si nici nu am unde sa o incarc. 

Forester 2019
« Reply #116 on: June 06, 2018, 21:27:39 PM »
Aici un plug in ar fi foarte fezabil. Sant borne de incarcare la aproape fiecare colt de strada, in parcarile de la serviciu si in toate parcarile de la marile magazine.  In plus la cumparare  guvernul da pana la 8000 $ subventie la achizitionarea unei masini electrice. Dar in mod sigur masina o sa vina cu vreo 10k $ de plus. Intrebarea este daca meŕita cei 10mii de plus vs.  economia de benzina facuta in timp.
« Last Edit: June 06, 2018, 22:05:12 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

marr

  • 2203
Re: Forester 2019
« Reply #117 on: June 07, 2018, 07:42:09 AM »
Merita doar in ipoteza in care, subventia acordata de guvern acopera integral - sau cel putin in mare parte - diferenta de pret in benzina si plug-in hibrid.
La diferenta de costuri legate strict de consum (unde hibridul are un mare avantaj in cazul utilizarii in oras), mai apar si diferentele de taxe si impozite - semnificativ mai mici in majoritatea tarilor pentru masinile "eco".
Bine, nu-i neaparat cazul Romaniei, unde - cel putin deocamdata - impozitele pentru masinile sub 2000 cmc sunt modice.
Ar fi interesant insa daca - dupa cum imi spunea Sese acu' cca. 3 saptamani - Foresterul ar veni in Europa cu motorul de 2.5 din Sttate, dar in versiune hibrid.  In acest caz, diferenta la taxe intre un motor de 2.5  si unul hibrid ar fi semnificativa.
Oricum, versiunea pentru Europa va fi lansata abia la anul, la Salonul Auto de la Geneva.
Pana atunci, chibitam si noi ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Forester 2019
« Reply #118 on: June 07, 2018, 11:04:46 AM »

Forester 2019
« Reply #119 on: June 07, 2018, 17:02:28 PM »
Nu stiu cum e la altii,  dar aici  subventia de la guvern e de max.  8000 $  pentru masinile  de max. 80.000 $.  Ce e peste 80.000  e considerata masina de lux  si guvernul nu mai acorda subventii.  De ex.  cine isi cumpara o Tesla X  de 150.000 $  nu primeste nimic.
 Daca un Forester clasic costa cam 30.000 $,  presupun ca un hybrid  va costa in jur de 40.000 $.  Deci subventia va fi de max.  4000 $.
Probabil ca in Europa un 2,0L  hybrid cu motoras electric de 30  si ceva de caluti  s-ar vinde cat de cat,  dar in America de Nord cred ca ar fi un  esec lamentabil.  E plin aici de masini electrice sau hybride  mult mai puternice si mai ieftine . Cine ar da 40mii $  pe o masina cu un motoras  pe benzina de 2L  si un alt motoras electric de masinuta teleghidata  de 34 CP ?  O sa  dea chix  asa cum au dat-o cu  XV-ul hybrid  acum vreo  4-5  ani. 
Dar pana apare, nu ne ramane decat sa mai chibitaim pe aici   asa cum zicea mai adineauri pe aici un clasic in viata   ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !