Subaru club Romania

Subaru Legacy 2.0 R, 2006

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #40 on: July 30, 2018, 13:12:10 PM »
Dupa periplul prahoveano-bucurestean, in care s-au adunat ceva kilometri, a venit timpul concediului. Si cum totul parea perfect, a inceput "Chirica" sa isi bage codita imbarligata. Asadar,  simt o schimbare in comportamentul masinii. Suspectez ca in transmisie, ceva nu lucreaza corect. Nivelul uleiului e ok, schimba bine sus-jos, manual sau automat, nu am trepidatii, zgomote sau alte simptome, nu am martori de averizare in bord. Doar ca in dinamica, ia mai greu in viteza. Motorul urca in ture dar masina urmeaza greu. Mai degraba, retogradeaza in treapta apoi ii vine mai usor. Asa a facut tot drumul catre mare, dar am mers precaut. Azi am facut deja o programare la SMT. Maine fug de la mare spre Bucuresti si sper sa ajung in timp la ei, altfel, de miercuri vor avea vacanta.
Mda....stressss.
Pentru update, masina a primit placute de frana TRW pe spate. Cele vechi mai mergeau mult, dar verificand data si km de la inlocuire am crezut ca sunt pe terminate.

PTR

  • 383
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #41 on: July 30, 2018, 14:41:11 PM »
 Daca placutele au intrat greu in etrier si nu culiseaza usor se poate explica comportamentul cutiei ...

Muttley

  • 3080
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #42 on: July 30, 2018, 14:50:07 PM »
Bravo PTR, buna observatie!
Dap, trebuie verificat, iar daca nu culiseaza alea usor se iau la smirghel/flex/pila de unghii.
WRX SW 2002

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #43 on: July 30, 2018, 14:59:18 PM »
Stiu eu ? Placutele le-am schimbat usor. Nu am gresat nimic pe culisoare, chiar au mers lejer, iar pistonasele s-au retras usor. Nu cred sa se fi "pasuit" deja placutele, chiar daca masina era incarcata. Dupa montaj, cu masina suspendata, am verificat roata libera, franare - eliberare si a fost in regula.
Pe drum am facut pauze, am verificat butucii fata - spate, stiind ca placutele sunt noi. Pe spate erau putin mai calzi decat pe fata, cat sa fie putin suportabil la mana ( estimez in jurul 50 grade ).
Nu cred, totusi, ca asta ar fi cauza. Astept sa ajung la SMT, e mai cuminte asa...

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #44 on: July 30, 2018, 16:44:48 PM »
 Inainte, am fost intrigat de consumul inregistrat pe ruta Ploiesti-Brasov-Moinesti (8,87 l/100km - la pompa), mare, totusi, fata de regimul de mers si conditiile meteo. Poate fi vreun semn la ce se intampla acum?
Nu stiu ce vreau sa descopar... >:D

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #45 on: October 28, 2018, 15:59:17 PM »
150000 de km la total, 23000 km impreuna.
S-a facut si schimbul uleiului la motor, lucrare facuta in “regie proprie”. Am ales  Amsoil Classic 5W40 si filtru Mann. Kilometrajul partial arata rulajul de la schimbul uleiului. Pentru statistica, consumul indicat de CB este 10.4 km/l ( cam 9,6 l/100km).
Daca programul imi va permite, voi face o verificare generala de rutina la AK, inainte de intrarea in sezonul rece.
Mergem inainte…
[/img]

BOXER

  • *
  • 1598
  • +
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #46 on: October 28, 2018, 16:15:01 PM »
Vazut ZIG-ul pe centura de vest a Ploiestiului. Viteza era cam mare. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #47 on: October 28, 2018, 16:50:54 PM »
Ii scadea media de consum si s'a panicat  :P

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #48 on: October 28, 2018, 23:30:52 PM »
Vazut ZIG-ul pe centura de vest a Ploiestiului. Viteza era cam mare. :)
Se prea poate, dar asta se-ntampla prin iulie, sau august, sau septembrie...maine se-ntampla iar ;). Mna, cand stai la Moldova si te cheama la birou...

BOXER

  • *
  • 1598
  • +
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #49 on: October 29, 2018, 15:46:39 PM »
Septembrie. Am exagerat cand am spus viteza mare, mergea repede si avea o tinuta frumoasa pe drum.
Am admirat-o cand a urcat un pasaj peste calea ferata in zona Jumbo si Auchan. Mi-a amintit de reclamele Subaru din anii respectivi.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #50 on: November 08, 2018, 21:47:06 PM »
Mai trecem in revista cate unele...impresii sa fie.
Saptamana trecuta a cam fost dedicata drumurilor lungi, Bucuresti, Ploiesti (chiar si pe centura de vest! sic!!). Un total de aproape 1500 km…
Nu stiu cum reusesc unii sa scoata consumuri de diesel cu aspirate sau chiar cu turbo…mie imi este greu. Al meu subiect, dincolo de dorintele mele, consuma fix cat vrea el. La pompa am avut medii intre 8,3 si 8,6….dar e bine, zic eu (am folosit, cat s-a putut pilotul automat).
In rest, ne bucuram. Nu ascund faptul ca dupa asa vajaiala, am resimtit putin (mai mult) rigiditatea suspensiei (stim drumurile).
Aa, am fost foarte multumit de frane (sigur, vom ramane la aceleasi placute TRW pentru axa fata, cand va veni sorocul) si mult mai putin de parbrizul ce pare sablat.
Ieri s-au montat rotile (16”) pentru iarna…woaw, mult mai bine la confort. Pentru saptamana viitoare, imi rezerv a face alte mici operatiuni care se cer.
Mergem inainte….

MihaiFlorescu

  • *
  • 10652
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #51 on: November 08, 2018, 21:56:22 PM »
A venit frigul. Dieselul se incalzeste greu si se raceste repede.

EDIT: Consumul e asa mic incat am crezut ca e diesel.
« Last Edit: November 09, 2018, 09:38:30 AM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away.

Bicicleta
Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Forester

  • 1980
  • The other right!
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #52 on: November 08, 2018, 22:49:24 PM »
Pai consumul pare extrem de bun pentru un 2.0 benzina!  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #53 on: November 08, 2018, 22:56:07 PM »
De diesel chiar...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI
FXS '07 LINISTIT
Impreza '95-'01 COTET

MihaiFlorescu

  • *
  • 10652
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #54 on: November 09, 2018, 09:40:24 AM »
Mda, chiar de diesel. De asta m-a si indus in eroare :D E foarte ok. Imi este greu sa cred ca poti sa scoti cu mult mai putin. Deja depinde si de anvelope cat de eficiente sunt, ce presiune ai in roti, cat de vechi sunt uleiul, bujiile si uleiul din transmisie, cat de ok sunt rulmentii.
A redline each day keeps the mechanic away.

Bicicleta
Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #55 on: November 09, 2018, 10:29:14 AM »
Pai...Goodyear Eagle (uzura 50%), presiune 2,3 bari fata-spate (de regula merg singur, bagaj putin, presiune verificata periodic la 2 saptamani sau inainte de calatorie), ulei motor la 2500km, ulei grupuri la 5000 km, bujii la 25000 km, regim 110-135 km/h, rar peste 3500 rpm, muzica preferata la 18 unitati volum, pauza la 2 ore ;)....overall, merge snur.
De n-as fi cu graba, as merge cu 70 km/h, doar sa stau mai mult la volan >:D

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #56 on: November 15, 2018, 20:26:26 PM »
...ca tot ramasesem dator cu poza.


Am ales varianta asta, cu parfum de migaleala. ;)

Re: Subaru Legacy 2.0 R, 2006
« Reply #57 on: November 15, 2018, 21:05:19 PM »
gasesc prin postarile trecute...
...Asadar,  simt o schimbare in comportamentul masinii. Suspectez ca in transmisie, ceva nu lucreaza corect. Nivelul uleiului e ok, schimba bine sus-jos, manual sau automat, nu am trepidatii, zgomote sau alte simptome, nu am martori de averizare in bord. Doar ca in dinamica, ia mai greu in viteza. Motorul urca in ture dar masina urmeaza greu. Mai degraba, retogradeaza in treapta apoi ii vine mai usor.
Comportamentul descris la vremea respectiva, a fost evident, dar a disparut de la sine. De transmisie, nici vorba, merge bine. Nu stiu de ce, dar tare imi vine sa suspectez benzina (care a fost ea).
« Last Edit: November 15, 2018, 21:43:02 PM by Mr. Ziggy »