Impreza 2 D 2011 probleme turatie
Subaru club Romania

Impreza 2 D 2011 probleme turatie

Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« on: September 21, 2018, 15:26:43 PM »
Buna !
Sunt posesorul unui Subaru Impreza 2 D din 2011.
Saptamana trecuta mi s'a spart furtunul de turbo pe autostrada in Ungaria si am fost nevoit sa ma intorc cu el asa acasa ,initial vroiam sa ajung in Germania.Cand am patit asta ...imediat mi s'a aprins in bord martorul de la DPF dupa care martorul de la motor si abs( ca si aici https://youtu.be/_zJg2zkShi4)
Dupa inlocuirea furtunului am probleme pt ca masina nu mai trage peste 3000 de ture ...nici pana in 3000 nu merge cum ar trebui...
Ma poate ajuta cineva cu un sfat cum ar trebui sa procedez in continuare ?

andea79

  • *
  • 4007
Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #1 on: September 21, 2018, 15:50:15 PM »
if subaru diesel then
    do while (money is enough) go to reprezentanta
    if (money is over) then get rid of it
else
    enjoy :)

marr

  • 2202
Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #2 on: September 21, 2018, 16:45:48 PM »
Simptomele pot indica - cel putin - doua probleme:
- Check Engine + VDC Off + lipsa de putere peste 2500 rpm = de regula, furtunul de la intercooler.
Asta l-ai schimbat, sau ”tulumba” aia mare, din plastic, de la turbina ?
Furtunul de intercooler este pozitionat sus, este destul de scurt si gros și nu-i drept ci este un ”cot”.

- Daca este aprins si martorul de DPF ... este posibil sa fie infundat filtrul de particule. Daca ai mers mult timp cu masina in limp-mode, probabil ca nu a mai facut regenerarile / nu s-au indeplinit conditiile de temperatura si flux de gaze pentru regenerarea DPF in mers.
Ar fi indicat sa mergi intr-un service si sa incerci o regenerare fortata (ca sa fii sigur ca au softul necesar, indicat ar fi sa mergi intr-un service Subaru).

Daca-i doar furtunul de la intercooler scapi iefin !
Daca s-a ”bulit” DPF-ul ... e nasol !
Unul nou costa o galagie de bani.
Daca nu se rezola cu o regenerare fortata, se poate, eventual, incerca si o curatare a lui (stiu ca sunt ceva firme ce se lauda ca fac asa ceva, dar nu stiu cat de viabila-i solutia asta pe termen lung).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #3 on: September 27, 2018, 11:13:58 AM »
Am avut probleme cu 'tulumba aia mare ' ca sa fie fericirea fericire si sa nu scap asa ieftin :))
Mi s'a spus de la service ca ar fi probleme la injectoare si ca trebuie schimbate si alea si ca'i probabil ca din cauza asta sa fi aparut problemele si la DPF, ei nereusind sa'i faca regenerarea fortata din cauza ca filtrul nu ajunge la temperatura necesara regenerarii (600 de grade).
Cei de la garaj mi'au oferit 2 optiuni legale...sa mi'l spele cu ceva solutii(dar ca aceasta solutie afecteaza filtrul destul de tare riscand sa'l slabeasca si ca oricum dupa asta se infunda mai usor)....si a 2 varianta sa mi'l modifice in asa fel in care filtu sa se regenereze la temperaturi mai mici(sa nu functioneze in regim de autostrada).se refereau la modificarea fagurelui din el...
Cum ar trebui sa procedez ...

marr

  • 2202
Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #4 on: September 27, 2018, 12:18:54 PM »
Referitor la injectoare - din fericire, preturile au mai coborat si gasesti acum injectoare noi la cca. 1600 lei bucata fata de cca. 2500 lei in urma cu 2-3 ani (vezi ca s-a mai discutat pe aici ).

In ce priveste DPF-ul .... chiar nu stiu ce sa zic !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

tAzz

Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #5 on: September 27, 2018, 20:00:48 PM »
Problema cu limitarea in 3000 de ture am avut si eu cu martorul DPF aprins -  tot Impreza diesel 2011. Problema pleca de la DPF ca nu isi facea regenerarile pe drumurile mele scurte si dese in Bucuresti si ca rezultat am avut 1L+ de motorina in ulei . Asta la un ulei schimbat cu aproximativ 1 luna in urma .

Cand am iesit pe A1 sa fac o tura, cum recomanda lumea pentru DPF, min 30 min peste 2500 de ture etc nu am rezolvat nimic, masina era in limp mode si peste 3000 de ture nu vroia . Am schimbat uleiul si am facut un DPF delete, scos fagurele din el si modifcat softul . Nu este cea mai eleganta solutie dar asa am rezolvat eu problema. Acum, dupa 1 an si 20k km nu am mai avut nici o treaba cu DPF sau dilutie ulei in schimb o sa am nevoie de un schimb de injectoare .

Si btw legat de mersul motorului, revizie dupa 7 luni si aprox 7000 km filtrul de aer era aproape complet infundat. Nu mi-a venit sa cred cand a venit mecanicul cu el in mana sa ma intrebe daca sunt nebun. Surprindere mare cand i-am zis ca am 7k km cu filtrul ala. Asa ca arunca un ochi si pe la filtre poate se trage si de acolo, la mine se observa clar ca masina suna intr-un fel cand am intrat in service si am plecat de acolo cu un sunet mult mai placut, se auzea clar ca masina "respira" cum trebuie .
Au facut si poze baietii sa ii mai calmeze pe clientii care zic ca la peste 10k km nu cred ei ca este nevoie sa schimbe filtrele. Si cel de ha bitaclu arata la fel de urat.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Impreza 2 D 2011 probleme turatie
« Reply #6 on: September 27, 2018, 21:24:05 PM »
Treaba cu filtrele e de la Romania. Aia da reviziile peste cap. Pai e cumva curat la noi? 1mil de ani de aici inainte o sa se asfalteze. 
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6