Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #140 on: April 17, 2019, 11:48:37 AM »
Si e ok sa stropesti alcool cu multe grade pe un fier incins?

pai nu alcool 100%, maxim 50-50 as merge eu ....

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #141 on: May 05, 2019, 23:26:47 PM »
Nevasta isi baga nasul in masina mea si spuse: “Frumosa masina dar miroase ca intr-un dulap de batrani!”.  :-X  :'(

Asa ca a urmat o curatare profi cu multe solutii si extractoare si alte nebunii (nu ma pricep si nici nu ma intereseaza):






Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #142 on: May 06, 2019, 00:21:35 AM »
Ai noroc, in BV exista 2 statii OMV cu Ozonfix si, din cate retin, costa 7 lei (cred ca ptr 15min), daca tot primesti reclamatii referitoare la miros, as incerca si asta
https://www.omv.ro/services/downloads/00/omv.ro/1522152655363/lista-statii-omv-ozonfix

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #143 on: May 06, 2019, 09:28:04 AM »
Nu mai miroase si apropo, am facut si incarcarea cu freon (instalatia era goala in urma conversiei) si nici pe AC nu miroase.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #144 on: May 15, 2019, 22:24:20 PM »
Mi-am facut timp astazi sa ridic de la vulcanizare rotile “de circuit”:


Gumele sunt de tip semi-slick fabricate in Polonia si folosite de cei cu buget mai restrans pe la raliuri.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #145 on: May 16, 2019, 22:06:08 PM »
Farul din stanga masinii este smirgheluit si polishat iar cel dreapta este in starea initiala:


A fost prima data cand am aplicat folie, iar forma farului de Blob este cam complexa, asa ca rezultatul nu este prea bun (sunt mici bule ai spuma dedesubt):


Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #146 on: May 16, 2019, 22:14:44 PM »
Ai ales gresit ordinea incepand cu farul de Impreza  :D
Eu la SG am ramas doar la curatat farul si aplicare ceara sintetica, nu m'am incumetat sa ma chinui cu folia

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #147 on: May 16, 2019, 22:22:11 PM »
Weekendul asta plec cu ea la Satu Mare la o campeneasca cu tuning show si de aia asta a fost ordinea. Forester-ul l-am facut de ciuda ca nu mi-a iesit Blob-ul  ;D!!!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #148 on: May 18, 2019, 17:36:49 PM »
Shock si groaza! Merge IC Spray pe modul “Auto”!!!

Am avut pasager in spate care mi-a confirmat ca atunci cand bagam jar bazaia spatarul intruna.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #149 on: May 18, 2019, 23:17:02 PM »
sigur siguur ?  ;)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #150 on: May 18, 2019, 23:42:45 PM »
Poate era de la rinichi ...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #151 on: May 19, 2019, 02:42:50 AM »
Garantat rajnea motorasul! E la jumate si bidonul. De tras, asta trage la fel orice ar fi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #152 on: July 25, 2019, 15:56:58 PM »
Au mai trecut 4000km si am schimbat uleiul dupa aceeasi reteta.


Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #153 on: July 25, 2019, 19:08:02 PM »
daca lipeam stiker la fiecare schimb de ulei ...  trebuia sa pun si pe masinile vecinilor  :)))  scrieti pe telefon ca e dijital :D
l.e ce folie ai folosit pt faruri si cum se prezinta ?
« Last Edit: July 25, 2019, 19:15:18 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #154 on: July 26, 2019, 05:13:29 AM »
Am lipit sticker ca sa am la ce sa fac poza ca sa pun pe forum pentru a tine minte  :o

Oracal, la Forester am lipit-o cum trebuie si e perfecta, la Blob trebuie sa pun alta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #155 on: July 28, 2019, 21:11:43 PM »
Azi a fost trackday la Prejmer.
Am profitat de ocazie si am facut doua sesiuni ca sa testez slick-urile si presiunea din roti.

Am intrat cu 1.6bar pe toate si dupa ce am dat cateva ture am verificat presiunea: 2 bari pe fata si 1.6 pe spate. Am pus dccd-ul full pe spate si am mai dat cateva ture, intr-o sibvirare groaznica apoi am luat iarasi presiunea, aceasta fiind neschimbata.
Concluziile dupa prima sesiune au fost ca gumele sunt super aderente dar masina subvireaza rau.

Pentru sesiunea a doua am marit presiunea la rece pe spate la 2 bari, fata ramanand la 1.6 bari. Dupa ce s-a incins treaba aveam 2 peste tot si un comportament neutru al masinii.
Avand in vedere ca circuitul e mic, a fost plictisitor cu aderenta buna si subvirare, dar pe un track de viteza cred ca treaba va sta altfel.

P.S. Trebuie neaparat sa invata a frana cu stangul ca sa mentin tractiunea in viraje. Asa pot scapa de subvirarea datorata aderentei foarte mari...zic si eu.

P.P.S. Atasez o poza cu presiunea uleiului la 2000rpm si 110 grade Celsius.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #156 on: September 08, 2019, 23:23:48 PM »
Ieri pe la ora 14 primeam invitatie de la niste baieti din Cluj (nu dau nume) pentru sesiunea de la ora 17 de la Transilvania Ring.
La 14.25 ieseam pe poarta cu gandul sa ma duc in recunoastere deoarece eram cu rotile de strada, neavand timp sa fac rocada.

Pe drum observ ca la franari bruste si un pic virajate imi cam fuge fundul si pun pe seama faptului ca pe fata am placute prea agresive fata de spate.
La 16.30 eram acolo, asa ca ne bagam si noi ca baietii pe circuit.
Circuitul destul de ciudat, foarte denivelat, eu cu suspensia tare la maxim, ma dau mai mult ca sa invat trasele, nu imi bat capul decat ocazional cu mersul tare, ba chiar merg cu AC-ul pornit in mare parte.

Dupa jumatatea sesiunii fac o pauza si inmoi suspensia, apoi reiau track-ul fiind uimit de comportamentul imbunatit al masinii si incep sa o mai fortez.

Practic dupa aproape 50 de minute de plimbat pe acolo (ca de dat nu m-am dat) ma iau cu un frate cu GC8 si ajung sa il depasesc in varful unui deal, intr-o curba oarba la stanga, iar eu pe interiorul virajului in treapta 3 pe la 7000rpm.
Sus, ce sa mai fac ca uitasem cat e de rea curba, iar eu aveam vreo 120km/h, pe interior, cu masina in dreapta spate, asa ca iau gazul si pisc usor frana...si cam asta a fost, fata s-a incarcat grav, fundul a inceput sa plece spre dreapta, iar eu nu am mai putut decat sa trag frana de mana ca altceva n-am avut curaj sa fac, preferand canalul de drenaj din stanga decat o coliziune cu celalalt intr-o eventuala manevra de recuperare.

Masina s-a rotit 180 de grade si s-a dus lateral spre canalul de beton respectiv malul de pamant, a zburat peste canal cu rotile din dreapta care apoi au agatat si au atenuat impactul lovind peretele dinspre “caldarâm”, apoi masina sarind peste canal si pozitionandu-se ca mai jos.



Nimeni nu a patit nimic iar primele mele vorbe au fost ca imi trebuie alta caroserie dar...se pare ca totul a fost in favoarea mea si daunele sunt minime.




Organizatorii de acolo s-au miscat super bine si am cazut de acord ca sacrificam aripa stanga ca sa o putem extrage fara alte daune din canal, iar totul a iesit conform planului.

Surprinzator, dar am ajuns pe roti la Brasov fara ca masina sa dea semne ca ar avea alte probleme.



P.S. Azi am dat scuturile jos si am gasit baia de ulei zgariat si usor indoita, canalul de aer fata dreapta de la frana spart, C-frame-ul usor indoit si doua urechi strambe la cadrul spate. Am pus alte roti si masina trage usor stanga. Va urma o constatate mai ampla si reparatia cat se poate de rapida deoarece vreau sa mai prind toamna asta cateva trackday-uri.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #157 on: September 08, 2019, 23:37:24 PM »
eee ... circuit ciudat :)

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #158 on: September 09, 2019, 06:41:10 AM »
pfuuu...
bine ca pagubele sunt minime
forester 2.0x forester 2.5xt

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #159 on: September 09, 2019, 09:08:05 AM »
Si ti am zis , data viitoare mergi mai incet.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6