Tănculețul meu
Subaru club Romania

Tănculețul meu

Re: Tănculețul meu
« Reply #80 on: August 01, 2019, 09:54:58 AM »
Saru'mana!

Hehehe, azi fac 1 an de subaru.  ;D
Nu mai vazusem niciodata in viata outback in realitate. Si-am plecat cu el acasa.  :D

Re: Tănculețul meu
« Reply #81 on: August 12, 2019, 17:50:08 PM »
Salut!

Cred ca ma paste beleaua. Am facut niste drumuri mai lungi timp de o luna. Mi s-a cam parut mie ca a inceput sa uruie, da am zis ca-i de la greutate. Pana azi cand, la intoarcerea de la Bucuresti, deja a devenit nitel deranjant. Pe liber, in oras, nu se auzea mai nimic. Asta cred ca m-a pacalit. Acum, la viteza,  a inceput sa se auda si pe liber.
Culmea e ca a inceput sa mi se para ca se aude abia dupa ce mi-am bagat nasul de i-am schimbat uleiul in diferential.

Luminati-ma, va rog, ce-am de facut. Am vazut ca exista niste chituri pe net. Se repara, se inlocuieste, se ia nou, n-am nicio idee ce se intampla acolo, ca n-am mai avut asa ceva.

Ma apuc sa sap pe net, poate reusesc sa pricep ce se intampla.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Tănculețul meu
« Reply #82 on: August 12, 2019, 18:04:09 PM »
pasul 1: identifici EXACT sursa zgomotului :)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #83 on: August 12, 2019, 19:30:57 PM »
Exact. Intai identifici si apoi arunci cu bani ca la lautari. Poate fi si un rulment de roata...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Tănculețul meu
« Reply #84 on: August 12, 2019, 20:51:47 PM »
Doamne ajuta sa fie rulment. Maine sper sa aflu. Parerea voastra, daca e rulment, sa i schimb pe ambii? Sau n are rost? Ma gandesc ca daca s a uzat unul, alalalt n o fi ca nou.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #85 on: August 12, 2019, 21:04:59 PM »
Exagerezi. Schimbi ce e defect.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Tănculețul meu
« Reply #86 on: August 13, 2019, 21:54:02 PM »
Muicaaaa, acum am inteles de ce ziceai asa. Io credeam ca e 70 de ron, ca la logan, un rulment.
Se pare ca e rulmentul de pe spate dreapta si ma costa 444 ron. Parca SKF. Eu i-am zis sa-l comande pe cel mai bun.
Mai gasise un rulment de care zicea ca nu-i suna bine, era sub masina, la jumate. Da am vazut ca nu i-a dat mare atentie.
Ideea e ca facea destul de urat, se transmitea zgomotul ala, plus zgomotul firesc... N-a fost chiar usor de depistat din prima. Ii dadeam cam 2500 de ture intr-a V-a ridicata complet, apoi o scoteam din viteza si opream motorul. Ziceai ca decoleaza MIG-ul, asa urat facea.

Re: Tănculețul meu
« Reply #87 on: August 14, 2019, 22:08:59 PM »
Gata treaba.






din ruginatura asta am decupat nitel


 Sabotii aia mai au zile?  Frana de mana, cu tot reglajul de la AK, tine de tinut, dar sus de tot. Asta zicea ca daca schimb sabotii ar trebui sa schimb si discurile. Chiar asa sa fie? Nu se mai pot curata bine?


« Last Edit: August 14, 2019, 22:13:32 PM by danielalexandru »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #88 on: August 14, 2019, 22:24:56 PM »
Deși rulmentul a fost mai scump ai noroc că e modelul așa și nu trebuie desfăcut la presa și stat cu orele cum e la alea vechi. Că acolo dădeai mai mult pe manopera decât pe rulmentul asta.

Saboții daca ai putea, nu ar fi rău să îi schimbi. Dar dacă tine frana... mai bine stai până se duc și plăcuțele.

Vezi la dezmembrări dacă nu găsești o protecție de pietre că aia ruginită nu știu cat mai ajuta.

Re: Tănculețul meu
« Reply #89 on: August 15, 2019, 09:03:39 AM »
Neata!

Am dat 150 ron pe manopera, in care intra si constatarea de alaltaieri.

Pe fata sunt la fel rulmentii?

Ma gandeam, dupa ce se duc placutele, sa-i fac o revizie si sa schimb tot ce-i necesar. Discuri, saboti, aparatori...  Astfel ar trebui sa fie tipla cap-coada.
Am un stres cand aud ca incepe sa caraie cate ceva. De ex. aseara cand m-am intors, daca-i dadeam o pedala-n gol, intra in trepidatii o tabla. M-a scos din minti.

PS. Bucata aia de tabla ruginita a taiat-o mecanicul cu flexu'.
« Last Edit: August 15, 2019, 09:06:10 AM by danielalexandru »

Re: Tănculețul meu
« Reply #90 on: August 18, 2019, 19:49:31 PM »
S-ar putea sa schimb numele topicului. Din tanculet in tanculoi, sau tanc sovietic.
Am pornit doua dube cu el, de-si faceau aia cruce.
N-am de gand sa abuzez masina, da mi s-a parut ca n-are micio treaba c-o duba goala.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #91 on: August 30, 2019, 17:18:01 PM »
Incercand sa vad daca suportul pentru etrier si saboti se potriveste pe Forester , am desfacut de pe Legacy. Pai vreau sa spun ca la astea e parfum sa schimbi un rulment. Am facut asta in fata atelierului , pe cric. Cu tot cu sters sudoarea , o ora... Pai la astea pe sasiu de Impreza , pana in 2008 , mai bine iti dai cu spirt pe .... , decat sa schimbi un rulment.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Tănculețul meu
« Reply #92 on: September 04, 2019, 22:54:34 PM »
Bai nene, Imi tremura volanul cand pun frana. Nu la viteze mari. Cam de pe la 100 in jos. Banuiesc ca-s ovalizate discurile.
Cand am luat-o ii tremura. Apoi a disparut complet ca sa reapara acum. Ciudat. De ce a disparut si-a reaparut tremuratul? Am cum sa verific daca-s ovale discurile?
Oricum am de gand sa umblu zdravan la frane dupa ce termin placutele astea. Nu ca n-ar avea frana acum (frana de mana e pe ultima suta de metri  ;)). Da e mai mare rusinea sa-ti tremure volanu-n mana precum alcoolistii dimineata-n fata carciumii, asteptand sa se deschida.  Ma scoate din minti.

Altfel e impecabila.  :D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #93 on: September 04, 2019, 23:07:13 PM »
Rulmenti , butuci . Sau discurile nu se aseaza ghini pe butuci.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

PTR

  • 570
Re: Tănculețul meu
« Reply #94 on: September 05, 2019, 06:22:12 AM »
 Verifica si bucsele mari de la bratele fata.

Re: Tănculețul meu
« Reply #95 on: September 08, 2019, 14:12:06 PM »
Mda. Am notat sfaturile. Face rau de la 130 pana la 80. In rest n-are nicio treaba.
Maine plec in Delta. Cand ma intorc vad ce-i de facut.

In alta ordine de idei. m-au zaibit astia cu decarbonizarile lor. E ceva real? I se intampla ceva util masinii? Sau e vrajeala de popa de țara?
« Last Edit: September 08, 2019, 14:14:07 PM by danielalexandru »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #96 on: September 08, 2019, 14:21:09 PM »
Ce e aia decarbonizare ? Si la ce foloseste ? E a doua oara cand aud...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Tănculețul meu
« Reply #97 on: September 17, 2019, 17:25:13 PM »
E clar! Merci de raspuns.  ;)

Sa-i vezi cum se jura ca nu mai sta masina sub ei... 

Re: Tănculețul meu
« Reply #98 on: September 22, 2019, 07:42:12 AM »
4700 km.
1,7l ulei. Si n-am mai avut. Ca intrau 2.

Doi litri la 5 000 nu e cam multicel? In ritmul asta nu-i mai fac schimbul niciodata. Cum o iau la ture (ca-mi place de mor cum suna :D) la drum lung, cum dispare uleiul din ea. Unde dreq se duce, ca pe teava nu se vede c-ar iesi?

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Tănculețul meu
« Reply #99 on: September 22, 2019, 11:40:22 AM »
....
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6