2015 Outback 2.0d
Subaru club Romania

2015 Outback 2.0d

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #80 on: July 08, 2019, 18:26:33 PM »
Asa  am zis si eu de fiecare data cand mi-am luat un Subaru.  dar de fiecare data  am cedat  tentatiei  si le-am bagat in namol pana la oglinzi.
Daca  din cand in cand o duci la munte  nu  tuseste.  Dimportiva, ii face bine  la carburator aurul ionizat    ;D  Doar sa nu exagerezi  si sa  te intorci acasa  cu juma'  de masina in portbagaj  asa cum am facut eu.   :-[
Cunosc, am experimentat si noi destule momente in care am fost fortati sa ne intoarcem din drum pentru a nu risca diverse accidentari. Am patit chiar duminica, drumul devenea din ce in ce mai rupt si incepuse sa si ploua torential. Mai aveam maxim 5 km pana sa intram pe un forestier mai usor prin padure, dar am hotarat sa ne intoarcem si cred ca bine am facut. E agonizant sa stii ca esti atat de aproape si trebuie sa te intorci, dar sunt masini de zi cu zi, e pacat si scump sa le supraexploatam :)
Forester XT SJ 2018

Re: 2015 Outback 2.0d cu CVT si X-Mode !!!! :-D
« Reply #81 on: July 08, 2019, 22:28:57 PM »

Astept  si convertirea  celorlalti   necredinciosi  si negativisti !  ::)

Sper că stai bine cu rabdarea ;D >:D

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #82 on: July 09, 2019, 09:34:44 AM »
Cred ca daca ai cumpara separat un set de jante+pneuri dedicate noroiului, tip Malatesta Koala (doar pentru vara) sau Cooper Discoverer (all season), ai reusi sa performezi in siguranta pe acele drumuri pe care le descrii.

Nu vorbesc din experienta proprie ci din ceea ce am vazut la niste amici care si-au echipat SUV-uri britanice cu astfel de pneuri ca sa razbata pe unde se avanta vulturii  ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #83 on: July 09, 2019, 09:42:22 AM »
M-am gândit și eu la varianta asta, dar ma gândesc și la faptul că mai am o mașină în fața casei, echipată corespunzător, deci nu știu ce să zic. O să văd cum evoluează lucrurile în perioada următoare și ne vom stabiliza la o variantă, momentan foresterul de sacrificiu pare să fie cea mai logică opțiune, dar nu știm ce ne rezervă viitorul, avem ceva planuri pentru la anu... vedem.
Forester XT SJ 2018

dan_b

  • 1234
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #84 on: July 09, 2019, 12:16:34 PM »
Aha, deci d-asta nu ai mai scris nimic pe pagina de Forester :)
Sa o stapaniti sanatosi, cu multi km de vacante si peisaje frumoase!
Totusi, pt offroad, fie el si usor, tot Forester rules, parerea mea :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

marr

  • 2203
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #85 on: July 09, 2019, 12:29:52 PM »
Ce-mi place cand vad cum, aceasta masina, este utilizata exact asa cum trebuie !
Pentru asa ceva - drumuri luuungi si iesiri usurele ”la iarba verde” - a si fost gandita.

PS: Nu pot sa trec cu vederea faptul ca experienta directa face inca un coleg sa admita ca CVT-ul nu-i chiar un lucru rau ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #86 on: July 09, 2019, 12:44:23 PM »
Aha, deci d-asta nu ai mai scris nimic pe pagina de Forester :)
Sa o stapaniti sanatosi, cu multi km de vacante si peisaje frumoase!
Totusi, pt offroad, fie el si usor, tot Forester rules, parerea mea :)
Sunt diferențe și de generație între ale mele și de aici vin plusuri și minusuri :) Mersi!

Ce-mi place cand vad cum, aceasta masina, este utilizata exact asa cum trebuie !
Pentru asa ceva - drumuri luuungi si iesiri usurele ”la iarba verde” - a si fost gandita.

PS: Nu pot sa trec cu vederea faptul ca experienta directa face inca un coleg sa admita ca CVT-ul nu-i chiar un lucru rau ...
Dacă voiam mașină mare pentru șosea strict, luam levorg sau altele de genu. Așa, nu degeaba se numește outback :)

Iar CVT-ul, părerea mea e că a fost implementat foarte bine de Subaru. E o cutie foarte programabila și se poate face vrea producătorul, respectiv după cerințele clienților. Pentru cineva care accepta automatele, nu văd de ce i-ar displăcea CVT-ul.
Forester XT SJ 2018

Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #87 on: July 09, 2019, 20:29:14 PM »
PS: Nu pot sa trec cu vederea faptul ca experienta directa face inca un coleg sa admita ca CVT-ul nu-i chiar un lucru rau ...

CVT-ul e chiar mișto pentru direcția în care merge Subaru acu.....dar cineva tre să agite canadianul >:D ;D

Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #88 on: July 09, 2019, 20:47:03 PM »
N'ai  şanse    O0
« Last Edit: July 09, 2019, 20:47:58 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #89 on: July 09, 2019, 22:49:19 PM »
Eh nu !?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #90 on: July 13, 2019, 08:20:02 AM »
Primul drum mai lung cu outback-ul, cam 1400km făcuți dintr-o bucată, 14 ore cu mici pauze. Concluzii:
- de departe cea mai confortabila mașina pe care am deținut-o vreodată, iar cu care am mers,e foarte aproape de
Audi A6. Am mers 80% din timp pe pilot automat, momente în care mașina a făcut tot ce trebuia să facă în afară de a trage de volan. Superb isight-ul, aveam emoții în a-l folosi liniștit însă și-a dovedit utilitatea și fiabilitatea. Nu te poți încrede 100% însă și e bine să nu o faci, am fost mereu pregătit să franez la nevoie, ceea ce am și făcut de vreo 2 ori pentru că s-a dus prea aproape față de cât eram eu confortabil având în vedere viteza.
- mers tot drumul cu 140km/h, motorul pot să zic că e exact ceea ce trebuie. Are cuplu cât să depășești liniștit și din scurt la viteza aia, trage bine în rampă, absolut incantat de putere
- consumul e jenant, am ajuns cu un plin de la Arad la Salzburg, nu-mi venea să cred  ;D Cu toate mașinile anterioarr mă chinuiam să fac plinul în ultima benzi arie de la noi cât să ne ajungă la fix până la întrarea în Austria.
- ce să mai zic... îmi place maxim mașinuța, stă ca pe șine pe șosea deși nu are cele mai bune cauciucuri... suspensiile sunt ferme, mai tari decât mă așteptam dar ăsta îmi place mult iar amortizarea e excelentă, pe șoselele vestice efectiv plutești.
-Scaune confortabile, poate puțin cam moi, dar după 14 ore aproape non stop, nu mă durea nimic.

Ca să zic și câte ceva de rău:
- isight-ul a dat eroare și nu a funcționat în timpul unei ploi puternice prin Austria. Fiind bazat pe camere, e de așteptat.. Sunt curios la iarnă cum o fi.
- mi-ar fi plăcut sistemul harman kardon, sunetul e ok la asta dar dacă vrei să dai volum, nu prea e satisfăcător.
- n-am priza 12v in portbagaj. Serios?
- cam atât!?




Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #91 on: July 13, 2019, 09:32:07 AM »
Ah, încă un minus oarecum. Ma așteptam ca CVT-ul să aibă rapoarte extrem de bune atât la viteză mică, cât și la autostradă. Pentru viteza mică e adevărat, aveam vreo 500 ture mai mult decât Dragoș cu reductor. În schimb pe autostradă, la 140km/h are cam 2400 ture, consum încă excelent,sub 7. La 160 însă turația creste spre 3000 și consumul se cam duce spre 10. De-asta zic, am rămas oarecum surprins că nu poate să scoată un raport mai bun. O fi vreo stategie Subaru să te facă să mergi legal :))
Forester XT SJ 2018

Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #92 on: July 13, 2019, 10:02:29 AM »
Încearcă pe "manual" la 160 kph să vezi ce ture are.Din câte știu pe "manual' se modifică rapoartele, sunt curios daca sunt rpm-urile mai jos.
Știu că XT are pe S 6 trepte și pe S# 8 trepte.La ALH nu mai știu cum e având în vedere că nu are S și S#
« Last Edit: July 13, 2019, 10:03:15 AM by Dragosh10 »

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #93 on: July 13, 2019, 10:11:26 AM »
Am încercat și pe manual, treapta a 7-a, e la fel. De altfel ar fi și logic să fie raport cel puțin mai bun în cruising pe auto, n-o fi prost ecu-ul  :D
Forester XT SJ 2018

Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #94 on: July 13, 2019, 11:40:45 AM »
No pai iti ajunge 140 atunci.....  ;)

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #95 on: July 13, 2019, 11:55:29 AM »
Da, cam așa mergeam și pana acum, de când au început pistolarii să își facă apariția și pe autostrăzi :)
Forester XT SJ 2018

Forester

  • 3065
  • The other right!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #96 on: July 13, 2019, 13:25:02 PM »
... La 160 însă turația creste spre 3000 și consumul se cam duce spre 10.
...

Fizica spune ca rezistenta la inaintare creste cu patratul vitezei. De la 140 la 160/h, iti creste rezistenta la inaintare cu 30%. Crezi ca mai poate acel motor sa aiba suficienta putere la 2400 de ture? In plus, avand nevoie de o putere mai mare, poate ai nevoie si de o ungere mai buna, o racire mai buna etc.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #97 on: July 13, 2019, 16:50:39 PM »
Crezi ca mai poate acel motor sa aiba suficienta putere la 2400 de ture?
Dap. Spre comparație, un dsg pe un motor tdi de 150cai ține motorul la 2000 de ture in treapta 8.
Părerea mea că e mai mult o limitare de design al cvt-ului (diametru input prea mare, sau output prea mic de ex) decât de factori de frecare cu aerul. Nu ar fi prima dată când Subaru nu pune mare preț pe turația la viteze mari de autostradă :)
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #98 on: July 13, 2019, 17:52:31 PM »
Pentru că în Japonia nu exista autobahn ca în Germania.

kkennyy

  • 1763
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #99 on: July 13, 2019, 18:36:43 PM »
Se duce dracu și autobahnu. Am avut medie de viteză în Germania la fel ca la noi în țară...
Forester XT SJ 2018