2017 Outback 2.5i
Subaru club Romania

2017 Outback 2.5i

dan80

2017 Outback 2.5i
« on: June 27, 2019, 22:15:38 PM »
Salutare,

Dupa 9 ani pe Forester diesel, am facut un upgrade la Outback benzinar automat. Ceva echipare Premium - e belgiana la origini - foarte bine dotata: trapa, piele, navi, eyesight, keyless, scaune electrice. Mi-ar fi placut sa am si scaunele spate incalzite pentru copchii dar n-a fost sa fie.

Diferenta mare fata de Foresterul meu - nu mai aud rontaitul de diesel, mult mai silentioasa la drum lung, mai comfortabila.

Motorul e mai lenes insa, se simte bine lipsa de cuplu la viteze mai mari - comparativ cu Foresterul. Consumul afara e decent. In oras insa pana acum avem 13.2 pe compul de bord  :-\ - noroc ca fac in jur de 10k km pe an ca altfel innebuneam - Forestierul are 9 in oras :-).

MihaiFlorescu

  • *
  • 11557
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 Outback 2.5i
« Reply #1 on: June 27, 2019, 22:45:08 PM »
Drăguț. Vrem poze.
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Xander

  • 373
  • Forester
    • Forester '09
Re: 2017 Outback 2.5i
« Reply #2 on: June 27, 2019, 23:02:30 PM »
Dacă nici doi jumate aspirat nu satisface lipsa de diesel, atunci e complicat.
Felicitări pentru alegere! Așteptăm 2.4 turbo.:)
Drumul este mai spectaculos decât destinația.

Re: 2017 Outback 2.5i
« Reply #3 on: June 27, 2019, 23:43:39 PM »
uelcome

Felicitări pentru alegere! Așteptăm 2.4 turbo.:)
ai de asteptat mult si bine ;)

1.8T e zvonul pentru EU......

Re: 2017 Outback 2.5i
« Reply #4 on: June 28, 2019, 09:20:29 AM »
Benzinarul e benzinar, consuma mult in oras si la viteze mari, dar macar dpdv fiabilitate o sa stai linistit :)

Pentru comparatie, dupa 300km eu am medie de 8.2% in oras cu al meu cvt diesel. (e drept ca daca am treaba in partea cealallta a orasului o iau pe centura, unde vede 120 constant).
Outback V 2015, Forester SH 2009

dan80

Re: 2017 Outback 2.5i
« Reply #5 on: July 12, 2019, 00:15:19 AM »
Update. Am mers cu masina in Grecia - cca 2k km dus intors. Plusuri si minusuri observate de mine:
Minus
- Scaun sofer incomod. Am varianta in piele cu scaune electrice reglabile in 327 de directii - scaunul e prea tare, mi-a amortit dosul dupa fiecare 2h de condus.
- suspensii prea moi - in curbele luate cu viteza se inclina cam mult. Sta bine pe sosea dar iti cam incearca nervii.
- i dicatorul de presiune scazuta - nu spune care roata a pierdut presiune
- lipsa priza in portbagaj

Plus
- consum decent - 8.6 l/100km pe bord cu cca 220kg incarcare. 8.1 pana in vama la greci unde am stat 4 ore. A crescut vertiginos cand am plimbat-o pe dealurile din Sithonia. Mers 120-150 pe autostrada, 80-120 pe DN.
- cutia e bestiala, ma declar incantat. Mers pe mod I nu poti depasi pe cineva care merge cu 100km in fata. Adica poti incerca dar sunt sanse mari sa mori. Cand o calci la podea sare cutia in 5xxx ture, nu isi gaseste repede “treapta” potrivita, pierzi tmp pretios. Dar pe I ai consum foarte bun. Pe S lucrurile se schimba putin. Pe manual insa nu am simtit mare diferenta fata de Forester SH diesel. Cand vrei sa depasesti scurt, stai cu a3a la 3800-4000 rpm la 90-100 km si cand bagi piciorul trage ca un bou pana la 5500 rpm. Daca schimbi a4a aici ajungi tot in 4k rpm si iar trage. Ia ceva tmp pana te obisnuiesti cu padelele. Consumul creste pe masura, dar daca ai nevoie sa depasesti ajuta enorm. Pleven - Byala numai asa am mers la  intoarcere.
- sistemul de sunet HK face toti
- Xmode folosit pe diverse drumeaguri ce coboara din sosele spre golfuri putin populate - like a boss
- spatiuuuuuul interior
- compul de bord. Consum pe bord = consum la pompa +-0.1l/100 km